preskoči na sadržaj

Osnovna škola Hinka Juhna Podgorač

 > Naslovnica
Vijesti

U PŠ Budimci održana prva radionica Programa podrške

Autor: Tajana Tomoković, 6. 10. 2024.

Prvog listopada 2024. svi učenici od 1. do 4. razreda i učiteljice PŠ Budimci ugostili su na Satu razrednika studentice 3. godine studija Socijalni rad  (Pravni fakultet Osijek) Nikolina Jurić i kolegice Mirta Bošković, Marija Tikvić i Matea Novak pod mentorstvom Nikice Torbice iz DKolektiva.

Studentice su učiteljicama predstavile program Podrške za djecu u nižim razredima osnovne škole. Program podrške usmjeren je na jačanje socioemocionalnih vještina djece u ranim razredima te približavanje koncepta zajedništva i solidarnosti među učenicima. Program se odvija kroz 2 susreta (1 susret: 45 min) u obliku kreativnih radionica. Kroz aktivnosti radionica učenici će razvijati osjećaj pripadnosti i pravednosti, učiti prepoznati svoje emocije i pravilno ih regulirati te sadnjom cvijeća doprinijeti zajedničkom okruženju.

Ciljevi programa i radionica: osvijestiti važnost zajedništva, naučiti prepoznati emocije, razviti svijest o važnosti suradnje i međusobnog poštovanja među učenicima, bez obzira na njihove različite društvene, kulturne ili ekonomske pozadine, te ih potaknuti da prepoznaju i cijene vrijednost jednakih šansi i pravednog postupanja prema svima.

Radionicu su studentice započele učenicima  dobro poznatom igrom „Pjesnička stolica“ koju su vodile studentice Marija i Nikolina  nakon čega je uslijedila aktivnost „Naš idealni prijatelj“ koju je vodila studentica Matea. Na sredini ploče Matea je napisala velikim tiskanim slovima "Naš idealni prijatelj", te je objasnila djeci kako će unutar ove aktivnosti zajedno osmisliti osobine koje čine idealnog prijatelja. Započet će se od studentice koja će dati primjer , te će reći nešto poput: "Ja želim da moj prijatelj bude iskren", i napisati će riječ "iskren" na ploču. Zatim će se krenuti redom kako bi svaki učenik dobio riječ. Učenici su nabrajali osobine koje smatraju važnima za idealnog prijatelja (npr. ljubazan, strpljiv, zabavan, pošten). Kada su sva djeca rekla po jednu osobinu otvorila se grupna rasprava s pitanjima koje se odnose na poticanje zajedništva, poštovanja, iskrenosti, strpljivosti.

Radionica je završila još jednom zanimljivom likovnom aktivnošću „To smo mi“. Učenici su dobili zadatak akrilnim bojama obojiti svoj dlan u boju koja se slaže s njihovim raspoloženjem te će dlan otisnuti na platno, dok će u dlan također napisati svoje ime (kad se boja osuši). Svojim otiscima učenici će nastojati napraviti stablo razreda. Učenici su potom odabrali dlan koji nije njihov vlastiti te su napisali pozitivnu osobinu osobe koju su odabrali. Cilj aktivnosti je ukazati na bogatstvo raznolikosti jedne grupe ljudi, osvijestiti važnost zajedništva te potaknuti učenike na pozitivno međusobno promatranje.

Učenici su po završetku prve radionice sposobni: prepoznati vlastite emocije i uzroke istih, nositi se s emocijama na prihvatljiv način, razumjeti i objasniti važnost zajedništva i solidarnosti te moći razlikovati pravedno ponašanje od nepravednog. S veseljem iščekujemo sljedeći utorak i drugu radionicu!

 Patricija Hercog, PŠ Budimci

    

    

 

 

 




Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

e-Dnevnik

Projekti

 

Sigurnost na interentu

Centar za sigurniji Internet

      

 

 

 

 

Pet za net

 

Netica

Korisni linkovi



 > Prijava

CMS za škole logo
Osnovna škola Hinka Juhna Podgorač / H. Juhna 8, HR-31433 Podgorač / os-hjuhna-podgorac.skole.hr / os_podgorac@os-hjuhna-podgorac.skole.hr
preskoči na navigaciju