GRAĐANSKI ODGOJ I OBRAZOVANJE – SA ŽUPANIJSKE NA DRŽAVNU SMOTRU
Autor: Tajana Tomoković, 26. 3. 2024.
Učenice petih razreda, Ana Cvijanović, Ena Franjković, Dunja Todorić i Paula Riger su sa svojom učiteljicom prirode Kristinom Marinković sudjelovali na Županijskoj smotri projekata iz područja Građanskog odgoja i obrazovanja (GOO) u Osijeku, 20.3.2024. godine. Predstavile su svoj rad pod nazivom Očuvanje prirodne baštine. U središtu pozornosti rada našla se naša Javorolisna platana iz 19. st., iz vremena grofovije Pejačević koja se nalazi u neposrednoj blizini naše škole. Ideja je proizašla iz prethodno uspješno odrađenih projekata.
Ovakvim načinom učimo učenike da budu aktivni i odgovorni građani, pravedni, empatični, da sudjeluju u aktivnostima za dobrobit svoje zajednice. Cilj „ Projekt građanin“ je aktivno sudjelovanje mladih u rješavanju problema. Uočili smo da učenici nisu baš upoznati s prirodnom baštinom i da ne znaju da se u Podgoraču nalazi Javorolisna platana koja je pravi kandidat za jednu od kategorija zaštite – parkovna arhitektura pojedinačno stablo. Inače, ova Javorolisna platana za koju smo dobili samo riječi pohvale, jedini je primjerak koji je ostao sačuvan iz nekadašnjeg velebnog perivoja Pejačević, a koji je krasio nekadašnji dvorac.
Cijelo vrijeme projekta pratio nas je prof. Zlatko Kovač sa svojim dragocjenim informacijama i savjetima. Miroslav Šarić iz Zavičajnog muzeja Našice bio nam je od velike pomoći. Knjižničarka naše škole, Josipa Vešligaj također nam je bila uvijek na raspolaganju i također od velike pomoći.
Osim što ćemo svoj rad predstaviti u Zagrebu na Državnoj smotri, veseli nas i činjenica da smo sve prisutne zainteresirali za našu „Posljednju damu podgoračkog perivoja“ te ju žele što prije „upoznati“.
Učiteljica: Kristina Marinković
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |