Radionice programa sCOOLFOOD u OŠ Hinka Juhna Podgorač
Autor: Tajana Tomoković, 13. 5. 2024.
U hrvatsku inačicu Programa sCOOLFOOD ''Činimo dobro Otiskom srca'' po modelu Programa koji je osmislila i u praksi provela Zaklada Monte dei Paschi di Siena, a kao rezultat uspješno provedenog Programa „DoGood People” uključili su se učenici OŠ Hinka Juhna Podgorač – PŠ Stipanovci sa učiteljicom Monikom Mužar-Kos i knjižničarkom Josipom Vešligaj.
sCOOLFOOD je međunarodni program učenja koji istražuje i promiče holistički pristup djetetu odnosno čovjeku u kontekstu povezanosti sa svim živim bićima na Zemlji. Pri tome se ukazuje i na održivost hrane i okoliša kroz povezanost s prehranom, poljoprivredom, energijom, životnim stilovima i smanjenjem otpada, u skladu s globalnim ciljevima održivog razvoja odnosno UN -ovim Programom održivog razvoja do 2030. godine i Agendom 2030.
Prema provedbenom planu i programu projekta u našoj školi održana su tri gostujuća predavanja stručnjaka predavača u okviru navedenog programa. Osnovni je cilj navedenih predavanja i radionica ukazati učenicima na održivost hrane i okoliša kroz povezanost s prehranom, poljoprivredom, energijom, životnim stilovima i smanjenjem otpada. Tijekom mjeseca ožujka i travnja održana su tri gostujuća predavanja i radionice u okviru projekta. Dana 21. ožujka 2024. učenici su sudjelovali u sCOOLFOOD fitnes radionici pod vodstvom Romane Caput-Jogunice, 15. travnja 2024. održano je predavanje i radionica na temu ekoloških i cjelovitih namirnica u prehrani pod vodstvom Željke Fordren Jambrešić te dana 30. travnja 2024. održana je radionica održivih navika u komunikaciji pod vodstvom Barbara Aunedi Medek. O svim aktivnostima možete više pogledati u priloženim fotografijama.
Voditeljice projekta: Monika Mužar-Kos, Josipa Vešligaj
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |