2020-05-29 10:11:00
Prvi „povratnički“ dan u našem razredu bio je posebno čaroban.Niti jedan od mnogobrojnih web 2.0 alata koji se nude (a pomoću kojih sam pokušala „dočarati“ nastavne sadržaje učenicima na daljinu), niti jedan moj video uradak nastavne lekcije niti jedna moja detaljna uputa na daljinu ne može zamijeniti onaj ushit, onu radost, onaj sjaj u oku svakog od mojih učenika taj prvi dan povratka u školske klupe. Susret nakon 10 dugih tjedana online nastave i naše razdvojenosti bio je neopisivo iskustvo. Osmijeh na licima i samo osmijeh.
Živa interakcija i komunikacija jest ono što smo svi jedva dočekali. S obzirom na okolnosti izostao je zagrljaj dobrodošlice na ulazu u našu područnu školu. Ne smeta im ni najmanje što su za vrijeme školskog sata udaljeni jedni od drugih, dovoljno je okrenuti glavu i pogled zaustaviti na nekom od prijatelja, uputiti osmijeh pa čak i običan mig jedni drugima. Ne smeta im ni što nema onog ukalupljenog sata od 45 minuta (kojeg zapravo u mom razredu nije nikad ni bilo- osim kad imamo goste u razredu koji mene ocjenjuju). Sve im je kako kažu – Ok učiteljice, samo nek smo mi konačno na okupu.
Ono što im je posebno nedostajalo je sat tzk za kojeg ću se potruditi da im ne nedostaje do kraja školske godine, naravno poštujući upute koje smo dobili specifične upravo za novonastalu situaciju oko pandemije. Tako smo proslavili Međunarodni dan sporta koji se tradicionalno obilježava posljednje srijede u mjesecu svibnju. Ove godine to je 27. svibnja. Aktivnosti smo proveli unutar međunarodnogeTwinning projekta U zdravom tijelu zdrav duh 2019/2020 u kojeg smo uključeni cijelu školsku godinu. Učiteljica Biljana Popović (Barajevo/Beograd, Srbija, OŠ Knez Sima Marković) kao projektni partner postavila je na TwinSpace projekta Vodič za vježbanje pod nazivom Pokrenimo našu djecu. Vodič nam se izuzetno dopao. To je praktičan vodič sačinjen od vježbi za cijelo tijelo s ciljem prevencije nastanka deformacija kralježnice i cijelog tijela primjenom odgovarajućih preventivnih vježbi poštujući uzrast učenika. Sve vježbe moguće je provesti poštujući socijalnu distancu od 1,5 m. Učenici su se oduševili ovim Priručnikom! Najprije smo pozorno proučili svaku vježbu koju su učenici autori prikazali video isječcima, a potom smo uzeli stolice, knjige, čak i likovne mape i izašli ispred škole na travu. Omiljene vježbe iz Priručnika su nam: Zdrava stopalca, Knjiga razbibriga i Vesele stolice. Još jedna suradnička aktivnost projektnih partnera je provedena a koliko je uspješna bila vidim po zadovoljstvu mojih učenika.
Mnoštvo je materijala nastalo kao rezultat napornog rada mojih učenika na daljinu. Svih 10 tjedana namjeravamo zaokružiti javnom izložbom radova na samom koncu školske godine.
Patricija Hercog
|