2020-07-12 14:36:26 Mens sana in corpore sano Naslovni opis ovog iznimno zanimljivog eTwinningovog sveobuhvatnog projekta je U zdravom tijelu zdrav duh. “MENS SANA IN CORPORE SANO” je stara latinska poslovica koja nam govori kako te dvije stvari idu jedna uz drugu, te da možemo unaprijedili svoje tjelesno i mentalno zdravlje pomoću tjelesnog vježbanja. Kroz tjelesne aktivnosti razviti svijest o značaju i potrebi za tjelesnom aktivnošću I sportom. Povećati intres djece za bavljenje određenom vrstom sporta, usmjeriti ih na pravi način, prepoznati njihov talent. Steći naviku provođenja tjelesnih aktivnosti umjereno, ali redovno. Sve su to bili ciljevi ovog projekta. 55 projektna partnera iz Hrvatske, BiH, Turske, Srbije, Ruminjske, Gruzije i Sjeverene Makedonije sa svojim učenicima su u svojim učionicama ali i izvan njih provodili aktivnosti vezane za provođenje projekta. Moji trećaši su kroz mnoštvo raznovrsnih aktivnosti ostvarili ishode ovog projekta. Predstavili su sebe projektnim partnerima na način da su predstavili svoj hobi: skupljači sličica, boksači, kolekcionari, tvorci novih predmeta od recikliranog materijala, izrađivači maskica za mobitele, tvorci narukvica prijateljstva i glazbenici iz Budimaca. Na osebujan način predstavili su se sudionicima u projektu. Kroz aktivnosti smo istražili koliko su zaista djeca zainteresirana za bavljenje tjelesnim aktivnostima i sportom u svakodnevnom životu. Suradnju s partnerima u projektu ostvarili smo na mnogo načina. Vježbali smo prateći vježbe iz Vodiča Pokrenimo našu djecu učiteljica Biljana Popović (Barajevo/Beograd, Srbija, OŠ Knez Sima Marković). Vodič nam se izuzetno dopao. To je praktičan vodič sačinjen od vježbi za cijelo tijelo s ciljem prevencije nastanka deformacija kralježnice i cijelog tijela primjenom odgovarajućih preventivnih vježbi poštujući uzrast učenika. Učenici su se oduševili ovim Priručnikom! Omiljene vježbe iz Priručnika su nam: Zdrava stopalca, Knjiga razbibriga i Vesele stolice. Očekivanja na kraju projekta su ispunjena. Podigli smo svijest javnosti (roditelja) i djece o problemu i posljedicama nedovoljne tjelesne aktivnosti, usmjerili djecu ka određenoj vrsti sporta, razvijali radne navike i potrebu za bavljenjem sportom, provodili radionice o zdravoj prehrani, provodili svakodnevno 5minutno vježbanje na početku radnog dana u razredu, razgovarali o utjecaju na pravilno držanje tijela…Ono najbitnije- uočili smo i primijenili tolerantno ponašanje i općenito sportsko ponašanje kod djece kao i razvoj timskog rada, solidarnost, iskrenost i discipliniranost u provođenju tjelesnih aktivnosti. Učiteljica Patricija Hercog |
Osnovna škola Hinka Juhna Podgorač |