2021-02-22 23:17:31 Projekt 100. dan škole Udruge Zvono Učenici 4. razreda Područne škole Budimci i ove godine aktivno su se uključili u projekt Udruge Zvono čije su voditeljice i ove školske godine na eTwinningu duo Zvončica- učiteljice Adrijana Leko i Patricija Hercog. Stoti dan škole projekt je koji se obilježava tradicionalno u brojnim europskim zemljama. Na nacionalnoj razini sedmu godinu za redom obilježavamo ga ostvarujući cilj projekta - okupiti učenike i učitelje osnovnih škola koji su spremni na nacionalnoj/lokalnoj/međunarodnoj razini kroz odabrane sadržaje obilježiti ovaj dan u školi. Dan je zamišljen kao dan bez školskih udžbenika kroz igre i međupredmetne korelacije i aktivnosti. Kroz mnoštvo pomno zamišljenih i odabranih aktivnosti ostvareni su sljedeći ishodi : HJ A. 4. 5 Učenik oblikuje tekst primjenjujući znanja o imenicama, glagolima i pridjevima uvažavajući gramatička i pravopisna znanja; PID A.4.3 Učenik objašnjava organiziranost RH i njezina nacionalna obilježja; ikt A.2.1.Učenik prema savjetu odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju za obavljanje zadatka; uku A.2.2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema. Učenik primjenjuje strategije učenja i rješava probleme u svim područjima učenja uz praćenje i podršku učitelja; MAT A 4.2.Pisano zbraja i oduzima u skupu brojeva do milijun; MAT A.4.3. Pisano množi i dijeli u skupu prirodnih brojeva do milijun. Za učenicu koja pohađa nastavu po prilagodbi sadržaja (MAT A 2.2. Prikazuje dvoznamenkaste brojeve na različite načine; A.2.3. Koristi se rimskim brojkama do 12, C 2.3. Povezuje poznate geometrijske objekte) Aktivnosti koje su četvrtaši proveli u svom razredu su sljedeće: građevina od 100 lego kockica; neobična slika od 100 komada cvjetova; radionica izrade krune za proslavu; građevina od 100 plastičnih čaša, digitalne igrice Wardwall; vježbe istezanja, vježbe u 100 sekundi, oblikovanje broja 100 tijelima; ispisivanje 100 gradova, naselja, geografskih pojmova u RH; matematička igra na otvorenom- potraga za kinder jajima u kojima su skriveni zadatci- 100 je zadataka matematičkih – u jajima su i zadatci prilagođeni učenici koja nastavu prati prema prilagodbi sadržaja/ 5 jaja sadrže poslasticu (bonbon); sastavljanje i pisanje neobične priče od 100 riječi- riječi su iz našeg lektirnog djela za veljaču A. Gardaš, Izum prfesora Leopolda; likovna radionica- Ja kao 100-godišnjak; Radionica- Svi smo različiti u razredu, a činimo neraskidivu cjelinu, ogrlica od 100 perlica; videokonferencija 5 projektnih partnera u Adobe connect sobi na eTwinning platformi. Imali su i jednu proslavu rođendana na ovaj važan 100. dan u školi i posljednji uz svoju učiteljicu prije nego li postanu veliki petaši. Učiteljica Patricija Hercog |
Osnovna škola Hinka Juhna Podgorač |