2022-04-22 14:59:22 eTwinning projekt Ljepota čitanja 2 Ove je školske godine na eTwinning platformi polako je uspješno priveden kraju međunarodni projekt Ljepota čitanja 2 (The beauty of reading 2). U svibnju slijede evaluacija projekta i diseminacija koju provode projektni partneri svatko u svojoj zemlji. Projekt je ovo koji je sljednik prošlogodišnjeg istoimenog projekta dviju autorica: Ljiljane Mudrinić iz OŠ „Laza Kostić“ Gakovo, Srbija i Patricije Hercog, OŠ Hinka Juhna Podgorač, PŠ Budimci, Hrvatska te administratorice projekta Ane Sudarević koja je stručna suradnica knjižničarka u OŠ Dubovac u Karlovcu (Hrvatska). Projekt čine partneri iz osam zemalja svijeta: Albanije, BiH, Gruzije, Hrvatske, Italije, Portugala, Srbije i Turske. Projekt je pod pokroviteljstvom Udruge hrvatskih učitelja razredne nastave Zvono. U projektu je sudjelovao 1. razred OŠ Hinka Juhna Podgorač, Područne škole Budimci. Glavni je cilj projekta učenicima i njihovim obiteljima približiti čitanje na način otkrivanja izuzetno pozitivnih osjećaja tijekom samog procesa čitanja. Učenici prvog razreda proveli su mnoštvo aktivnosti tijekom školske godine vezane za projekt: kreirali su uz pomoć učiteljice stranicu na Twinspace-u koju su tijekom godine nadopunjavali fotografijama i videozapisima provedenih aktivnosti, predstavili su se na sebi svojstven način ostalim sudionicima projekta, izradili su logo projekta, postavili svoju školu na zajedničku kartu svih projektnih partnera, proslavili su i obilježili sve važne nadnevke vezane za čitanje i pismenost tijekom godine te ostvarili blisku suradnju i nova poznanstva s projektnim partnerima. Nekoliko puta tijekom školske godine ugostili su u razredu pedagoginju Ninu Erdeš Babić i knjižničarku naše škole Josipu Vešligaj koje su provele zanimljive radionice u razredu malenih prvašića. Ono što je učenicima posebno ostalo od projekta je novo usađena ljubav prema čitanju i pisanoj riječi a to je bio glavni cilj ovog predivnog projekta. Učiteljica Patricija Hercog
|
Osnovna škola Hinka Juhna Podgorač |