2022-02-18 22:43:17

100.dan škole

100.dan škole obilježavamo dugi niz godina. Ove godine, 100.dan škole je bio 11. veljače i taj su dan učenici sudjelovali u raznim aktivnostima koje su za njih pripremile njihove učiteljice. Dan je zamišljen kao dan bez školskih udžbenika, a učenici ostvaruju odgojno-obrazovne ishode kroz igre i međupredmetne aktivnosti.

 

PŠ POGANOVCI

Iako najkraći mjesec u godini, veljača je prepuna iznenađenja. Danas je učenike iznenadila 100. danom škole i nizom zanimljivosti u znaku broja sto, ali i nadolazećeg Valentinova. Bio je to dan bez knjiga i s obilje vođenih aktivnosti kroz koje su učenici ostvarili određene ishode i razvijali temeljne kompetencije. Dan smo započeli brojanjem sto čepova i slaganjem broja 100. Slijedila je aktivnost upoznavanja novčanice od 100 kuna te kupovina iz reklamnih prospekata. U nastavku smo pisali riječi u kojima se nalazi riječ STO. Te smo riječi pokušali uklopiti u zanimljivu priču pod naslovom Zaljubljena stonoga. Natjecali smo se i u pisanju maštovitih rečenica o broju 100.  Potom smo, uz pjesmu 100 dana škole, izradili sto srca kojima smo ukrasili razredni pano. Dan smo završili tjelovježbom i razmjenom čestitki. Bio je ovo jedan lijep dan, dan igre, zabave i novih saznanja. Bio je to dan pozitivne atmosfere i nade da će biti još ovako zanimljivih školskih dana.    

Učiteljica Goranka Sarka

 

PŠ RAZBOJIŠTE

Veljača je mjesec u kojem obilježavamo 100. dan od početka školske godine. I ove godine osmislili smo niz aktivnosti u kojima je broj 100 bio tema i na taj način željeli ovaj dan učiniti zanimljivim.

Dan smo započeli satom TZK s 10 vježbi koje smo izvodili po 10 puta. Što ukupno daje 100 vježbi. Nakon toga izradili smo papirnate krune s brojem 100 koje su nam cijelo vrijeme ukrašavale naše glavice i bile poticaj za temu ovog dana.

Učenici 1. i 2. r. oblikovali su naslov za razredni pano znamenkama broja 100, te su u njih crtali geometrijske likove kojih je moralo biti točno 100. Kod izbora boja morali su paziti na komplementarni kontrast.

Za to vrijeme učenici 3. i 4. r. ponavljali su svoje znanje o pisanju velikog slova u imenima voda, gora i naselja. Zadatak im je bio pronaći na geografskoj karti 50 imena naselja, 25 imena voda i 25 imena gora, što ukupno daje 100 vlastitih imena. Odigrali smo zajedno i igru „Tko će prije do 100“ bacajući kockicu.

Slijedeća aktivnost nam je bila ispisivati riječi po uzoru na pjesmu „Što se od vode pravi“, Zvonimira Baloga koje u sebi imaju riječ STO. Od tih riječi sastavljali smo pjesme i priče i jako se dobro zabavili.

Posebno nam je zanimljivo bilo kada smo otišli u trgovinu gdje smo uz pomoć trgovkinje tete Ane sastavljali popise stvari koje smo mogli kupiti za 100 kn. Dobro smo se nasmijali kad smo zaključili da za 100 kn možemo kupiti 10 kg banana.

Na kraju dana sve svoje uratke posložili smo na razredni pano i ispunili evaluacijski upitnik u kojem smo iskazali zadovoljstvo održanim aktivnostima povodom 100. dana škole.

Želja nam je bila svoje aktivnosti podijeliti s drugima te smo ih posložili u e-knjigu koju možete pogledati na ovoj poveznici: https://read.bookcreator.com/VALC6tYQMtQdm7mUblhTErumc4N2/Phofd6p2Q0a2H6k8i8fcja

Učenici i učiteljice Ljubica Đurić i Silvana Šarić PŠ Razbojište

  

 

2. RAZRED MŠ PODGORAČ   

    Leti li vrijeme? Ooo, da. Prvih 100 dana u školi u 2.a razredu MŠ Podgorač proletjelo je kao avion, kao ptica, kao lopta. Ovaj dan nestrpljivo je čekan jer znamo što se tada događa- slavlje, zabava, učenje i smijeh. Proslavu smo započeli izradom krune „100 dana pametniji”, a nastavili smo crtajući svoj portret sada i sa 100 godina, dopunjavanjem rečenica, zamišljanjem što želimo postići prije 100. rođendana i pisanjem priče. Zapisali smo i 100 imenica te riješili 100 matematičkih zadataka. Najdraže je učenicima ipak bilo izrađivati Ježurku Ježić sa 100 bodlji, graditi građevinu od 100 lego kocki i kulu od 100 plastičnih čaša. Nakon silnog posla, razgibali smo se učinivši 10x10 zabavnih vježbi i zaključili da jedva čekamo 100. dan u školi u 3. razredu. Pogledajte kako je to izgledalo na sljedećoj poveznici: https://wke.lt/w/s/T2pW35 .

Učiteljica Milica Ivančić

 

 

3. RAZRED MŠ PODGORAČ

I ove godine učenici 3.a razreda sudjelovali su u obilježavanju 100. dana škole. Ovoga puta smo aktivnosti odrađivali kroz cijeli tjedan, a u petak 11. veljače, na sam 100. dan škole, napravili smo malu izložbu radova. Pod satom Prirode i društva učenici su nešto više saznali o mjestu u kojem žive. Kroz prezentaciju i mnoštvo starih slika učenike sam vratila u prošlost Podgorača (oko 100 godina unatrag). Učenici su tako saznali kako su ljudi živjeli u Podgoraču, čime su se bavili te kako je Podgorač nekad imao prekrasan dvorac kao i mnoštvo drugih zanimljivih zgrada. Učenici su potom pod satom Hrvatskog jezika dobili zadatak napisati sastavak od 100 riječi o svome selu i što ih se najviše dojmilo. Sastavci su sadržavali i puno više od 100 riječi jer su učenici puno toga naučili o povijesti svoga mjesta pa su se raspisali i htjeli zabilježiti što više toga. Tijekom tjedna učenici su imali zadatak ispitati bake i djedove te saznati nekoliko zavičajnih riječi kojima se i danas koristimo u našem mjestu. Riječi su upisivali na padlet ploču, a pod satom Hrvatskog jezika izdvojili smo 100 najzanimljivijih zavičajnih riječi te izradili naš mali zavičajni rječnik. Pod satom TZK-a učenici su odradili  poligon od 10 različitih vježbi, a svaku su odradili po 10 puta. Pod satom Matematike izradili smo skulpturu od 100 čačkalica povezanih plastelinom te ponovili znanja o dužinama, pravcima i polupravcima. Nakon izložbe, napravili smo naočale u obliku broja 100 i otpjevali himnu 100. dana škole.

Tajana Vinić, učiteljica 3.r. MŠ Podgorač

 

4. RAZRED MŠ PODGORAČ

Učenici 4. razreda MŠ ove su godine, kao i prošle, 11. veljače 2022. godine, obilježili 100. dan škole u sklopu eTwinning projekta 100. dan škole.

Održali smo integrirani dan na način da su učenici kroz vođene aktivnosti ostvarili obrazovno-odgojne ishode, razvili temeljne kompetencije te samostalnim i timskim radom razvili socijalne i građanske vještine, znanja i stavove na osobnoj i društvenoj razini. Dan je zamišljen kao dan bez školskih udžbenika kroz igre i međupredmetne aktivnosti. Učenici su u skupinama (Nizinska Hrvatska, Gorska Hrvatska te Primorska Hrvatska) pisali naseljena mjesta koja se nalaze na tom području Republike Hrvatske. Svaka skupina pisala je 33 naseljena mjesta, a 100. mjesto bio je glavni grad Republike Hrvatske – Zagreb. Na taj smo način ponovili pravilo pisanja naseljenih mjesta, kao što smo ponovili i snalaženje na geografskoj karti.  Pjevali smo himnu “100. dan škole” te rješavali matematičke zadatke koje smo uvećavali za 100 i 100 puta. Riješili smo Wordwall križaljku čiji su traženi pojmovi bile upravo riječi koje u sebi sadrže riječ sto. U programu WordArt stvarali smo oblake riječi u obliku broja 100 te ispisivali riječi koje u sebi sadrže riječ sto. Također, odradili smo 10 opće pripremnih vježbi po 10 ponavljanja te se dodavali balonom 100 puta. Izradili smo 10 valentinovskih srca po uzoru na umjetnika Charlesa McGeea, a svako srce sadrži 10 traka. Učenici su na kraju dana bili sretni i zadovoljni te su i ove godine uživali u obilježavanju 100. dana škole. 

Učiteljica Suzana Hardi

 

PŠ STIPANOVCI

Ove školske godine učenici KO 1./3. R. PŠ Stipanovci uključili su se u poznatu manifestaciju obilježavanja  ″Stoti dan u školi ″. Stoti dan škole obilježava se tradicionalno u veljači u brojnim europskim zemljama, a cilj ovog projekta je okupiti učenike i učitelje osnovnih škola koji su spremni na nacionalnoj/lokalnoj razini kroz odabrane sadržaje obilježiti ovaj dan u školi.
Dan je planiran na način da učenici kroz vođene aktivnosti ostvaruju obrazovno-odgojne ciljeve i ishode u skladu s planom i programom, razvijaju temeljne kompetencije te samostalnim i timskim radom razvijaju socijalne i građanske vještine, znanja i stavove na osobnoj i društvenoj razini. Dan je zamišljen kao dan bez školskih udžbenika kroz igre i međupredmetne aktivnosti.

Učenici su taj tradicionalni 100. ti dan nastave proveli kroz niz zanimljivih, prigodnih i poučnih sadržaja te na jedan učenicima vrlo neobičan i zanimljiv način proveli jedan nastavni dan u školi. Taj dan učenici 1. R. su izrezali sto slova koje smo do sada naučili, zatim su složili sto najpoznatijih riječi, doručkovali smo uz matematički doručak, a naučili smo slagati memory od slika I riječi koje sadrže riječ sto. Učenici 3. R. su napisali sto zdravih riječi, riješili sto matematičkih zadataka, a pronašli smo i sto najpoznatijih gradova na zemljovidu RH. Nakon poučnog sadržaja malo smo se opustili uz dikatičke igre, a sve u stilu broja sto (sto dijelova tangrama, sto puzzli, sto žabica, sto šibica….) I još puno toga. Zabavili smo se u svim zadanim aktivnostimaiI već željno iščekujemo idući stoti dan škole. 

Učiteljica: Monika Mužar - Kos

 

PŠ BUDIMCI, 2. I 3. RAZRED

Učenici KO 2. i 3. R.  razreda PŠ Budimci ove su godine obilježili 100. Dan škole. Integriranim danom kroz mnoštvo brojnih aktivnosti upriličili smo ovaj 100. dan u našoj područnoj školi. Za početak smo se razgibali na tjelesnoj i zdravstvenoj kulturi i svojim tijelima oblikovali brojku 100, napravili smo mnoštvo vježbi u 100 sekundi. Zatim smo ispisali 100 riječi koje smo dosada naucili. Poslije velikog odmora krenuli smo dalje na posao, bombonima smo ispisali 100. Slozili smo i toranj od 100 casa. Sat matematike smo ujedno

iskoristili kako bismo napisali 100 zadataka iz matematike koji će nam kasnije poslužiti u daljnim satima matematike. Zatim nam je u razred doslo 100 srca koje se nastanilo na nasem drvu ljubavi. Za kraj smo se oprostili od stotog dana sa zahvalnicama za 100. Dan škole i dogovorili idući susret 2023. godine.  

Učiteljica: Sanela Mužar Horvat

 

  

                               


Osnovna škola Hinka Juhna Podgorač