2024-02-17 14:20:20

100. DAN ŠKOLE

100.dan u školi je međunarodni projekt koji se obilježava sredinom veljače kao 100.dan polaska učenika u školu. Učenici 1. i 2. razreda obilježili su ovaj dan mnogobrojnim zabavnim i poticajnim aktivnostima. 

PRVIH 100 DANA U 1. RAZREDU

  100. dan Škole već se nekoliko godina tradicionalno obilježava u našoj školi. Ovom su se projektu po prvi puta priključili i učenici prvog razreda Matične škole.  100. dan Škole proslavili smo 2 dana ranije, 6. veljače (utorak) zbog sudjelovanja na natjecanju MAT ligica koje je bilo u četvrtak kada je bio i službeni 100. dan Škole. Svojih prvih 100 dana provedenih u školi učenici su proslavili kako i priliči - u znaku broja 100. Pod satom razrednika učenici su s učiteljicom Sofijom Hendrih izradili krune i ponosno ih nosili tijekom cijelog dana. Pod satom matematike učenici su s učiteljicom Tajanom Vinić rješavali listić "Matematička bojanka" na kojem su rješavali zadatke zbrajanja i oduzimanja brojeva do 10, bojanjem zadanim bojama po rješenjima. Obojana područja na listiću tvorila su šareni broj 100. Pod satom prirode i društva učenici su po grupama igrali igru na ploči. Na igraćoj ploči (listiću) nalazilo se 100 polja u obliku broja 100 koje su učenici trebali prijeći bacanjem kockice i pomicanjem figurica. Pojedina polja bila su obojana crvenom bojom te, ukoliko je netko stao na to polje, morao je izvući karticu i točno odgovoriti na pitanje. Pobjednik je bio učenik koji je prvi došao do cilja, a učenici su, osim što su se zabavili, ujedno i odgovorili na 100 pitanja te time ponovili sve što su do sada naučili iz prirode i društva. I sat tjelesne i zdravstvene kulture prošao je u znaku broja 100. Učenici su odradili 10 vježbi po 10 ponavljanja i svaku svoju odradu pomno pratili i zabilježili na listiću. Učenici su na kraju dana bili sretni i zadovoljni te poželjeli obilježiti i sljedećih 100 dana u školi na ovakav zabavan način.    učiteljica Tajana Vinić    

Učenici 2. razreda MŠ i ove su godine, 7. veljače 2024. godine, obilježili 100. dan škole.

Održali smo integrirani dan na način da su učenici kroz vođene aktivnosti ostvarili obrazovno-odgojne ishode, razvili temeljne kompetencije te samostalnim i timskim radom razvili socijalne i građanske vještine, znanja i stavove na osobnoj i društvenoj razini. Dan je zamišljen kao dan u kojemu  će sve aktivnosti biti usmjerene u znaku broja 100 kroz brojne igre i međupredmetne aktivnosti.

Učenici su rješavali nastavne listiće: što mogu napravi 100 puta, čega pojesti 100 komada, što mogu napraviti u 100 sekundi, što bi kupili za 100 eura te što će napraviti za 100 dana. Također, pronašli smo 100 zanimljivosti o čovjeku te smo naučili puno novih informacija. Odradili smo 10 opće pripremnih vježbi po 10 ponavljanja te se dobro zabavljali igrajući različite igre.  Učenici su na kraju dana bili jako sretni i zadovoljni te su uživali u obilježavanju 100. dana škole.

Učiteljica Suzana Hardi

 


Osnovna škola Hinka Juhna Podgorač