2017-06-26 23:59:05

Sedmaši na ekskurziji - 2.-5.dan

Vratili smo se sa petodnevne ekskurzije učenika sedmih razreda. 24 učenika naše škole od 20. do 24. lipnja provelo je nezaboravne trenutke u Sv. Filipu i Jakovu i na izletima i druženjima.

Iako smo imali u planu svakodnevno izvještavati sa ekskurzije, slab signal wifi-a i odlična zabava to nam nisu dopuštali.

2. dan

Drugi dan ekskurzije proveli smo najviše u moru. Prijepodnevno i poslijepodnevno uživanje na plaži upotpunili smo plivanjem, odbojkom u vodi, ali i aqua aerobikom i obukom neplivaća koje su vodili animatori Lana i Jurica.

Nakon večer, krenuli smo put Zadra gdje smo trebali vidjeti zalazak sunca sa rive. Oblaci nam nisu dopustili da vidimo zalazak u punom sjaju, ali Pozdrav suncu i Morske orgulje su popravile doživljaj.  Uz rivu smo došli u centar staroga grada gdje nas je vodička provela do crkve sv.Donata, crkve sv.Stošije, stupa srama i najpoznatije zadarske ulice Kalelarge. Uslijedilo je slobodno vrijeme za šetnju i sladoled, a učenici su imali priliku vidjeti kako izgleda gužva u turističkoj sezoni.

OTKRIJ MU TAJNU!

Mnogi od naših učenika su po prvi puta na moru, sve pitaju i sve ih zanima, a mi na sva pitanja odgovaramo u najboljoj namjeri. Plivamo mi tako u moru, učenici i učiteljice, kad učenik prilazi učiteljici Jeleni i pita: „Gdje se ovdje ide na WC?“ Učiteljice se međusobno pogledaju i kaže učiteljica Tajana: „Otkrij mu tajnu!“  Objašnjenje nisam čula, ali sam vidjela izraz  lica koji pokazuje oduševljenje i olakšanje što ne mora tražiti WC.

3. dan

Treći dan je bio fizički najzahtjevniji. U ranim jutarnjim satima krenuli smo u Nacionalni park Krka. Kilometri šetnje brzo su proletjeli jer drvena staza prolazi nacionalnim parkom kroz šumu pa nas je od sunca štitila hladovina, a pogled plijenili prekrasni slapovi. Spustili smo se tako hodajući do najvećeg slapa „Skradinski buk“ i odmorili uz okrijepu. Spuštali smo se po stazi, a do autobusa nas je dijelilo 200-tinjak stepenica po kojima  smo se uspješno popeli. Putovanje smo nastavili vožnjom do Šibenika. Uz rivu smo prošetali i razgledali katedralu sv. Jakova koju je izgradio Juraj Dalmatinac.

Po povratku je uslijedio ručak, popodnevni odmor, a zatim i odlazak na plažu. Mazanje zaštitnom kremom obavezno. Crvenila od sunca je bilo, ali smo to uspješno sanirali kremom za opekline. Navečer smo ponovno proveli su disku na beach partyu. Plesalo se neumorno, naručivale se pjesme, a hrabri momci su zamolili za ples cure iz druge škole. Na ovom putovanju autobus i izlete smo dijelili sa učenicima sedmog razreda OŠ Milka Cepelića iz Vuke. Osim na izletima, učenici su se jako lijepo družili i na plaži i u disku i u kompleksu Margarite Maris. Stvorena su nova prijateljstva, ali i simpatije.

U ponoć, kada su svi već trebali spavati, iznenadili smo našeg Ivana Đurića koji je na ekskurziji proslavio svoj 14. rođendan. Predrag ga je uspio zadržati u sobi dok smo se mi u tajnosti okupili ispred kućice i točno u ponoć zapjevali „sretan rođendan“. Ivan je izašao na balkon, sa ogromnim osmjehom pokazao oduševljenje, a onda smo ga i izljubili.

Socijalna osjetljivost „ZAHVALIO NAM JE 10 PUTA“

Kada smo u razgledavanju nekog grada, vodička nam ispriča sve važnosti, a zatim imamo bar pola sata slobodno za razgledavanje. Zanimljivo za našu djecu je to što oni razgledavaju 5 minuta, a onda dođu svojim učiteljicama i čekaju ostatak vremena. Tako je bilo i u Šibeniku. U jednom trenutku smo učiteljica i ja rekle da idemo do trgovinice sa suvenirima, a učenici su ostali čekati. Kada smo se vratili, prilazi učenik i prepričava: „Učiteljice, prolazio je jedan čovjek i kopao po kanti. Mi smo skupili svatko po par kovanica i dali mu 30 kn i prazne boce od vode. Bio je presretan i zahvalio nam 10 puta!“ Moram priznati da mi je srce bilo puno. Ponos do neba. Naša djeca su prekrasna.

4. dan

Na plaži, tj.u moru smo proveli prije podne i poslije podne.

U večernjim satima krenuli smo u obilazak Biograda. Nisam sigurna da su pomno pratili vodičkina izlaganja jer su odabrali još jednom ići u disko po povratku u Sv.Filip i Jakov. Učenici su ponovno  osvojili podij, srčano plesali i družili se međusobno, ali i sa novim prijateljima iz Vuke.

TORTA ZA ROĐENDAN

Poslije ručka uslijedilo je još jedno iznenađenje za slavljenika. Imali smo ideju i sastojke za rođendansku tortu. Kakav je to rođendan bez torte? Zamolili smo šefa kuhinje da nam složi i „nafiluje“ tortu od čokoladnih vaflica, šlaga i spužvastih  bombona. Poslije ručka, torta je bila spremna. Učenike smo zadržali na terasi tako što smo im rekli da se nešto važno moramo dogovoriti. Umjesto dogovora, iznijeli smo tortu, pjevali i počastili se.

5. dan

Prije podne smo po posljednji puta bili na plaži. Plivalo se, gnjuralo, hrvalo, ronilo neumorno sve dok učiteljice nisu rekle da krećemo. Spremili smo kofere i u 11.30 napustili apartmane. Uslijedio je ručak, ukrcaj u autobus i povratak kući. Učenici su i vožnju autobusom maksimalno iskoristili za druženje. Inače su sjedili u autobusu tako da je jedna strana bila za školu iz Podgorača, a druga strana za školu iz Vuke. U povratku su se izmiješali. U druženju, smijehu i pjesmi, sretno smo se vratili kućama nešto iza 21 sat.

KAKO SU UČITELJICE DOŽIVJELE EKSKURZIJU...

Počašćeni smo što imali priliku provesti pet dana sa 24 učenika naše škole na ekskurziji. Obrazovni dio ekskurzije u potpunosti smo ostvarili obilascima i posjetama Smiljanu, NP Krka i gradovima Zadar, Šibenik i Biograd na Moru. Odgojni dio definitivno je prevladao. Divno je gledati prekrasno odgojenu djecu i biti dio stvaranja uspomena za cijeli život. Na početku putovanja odlučile smo da ovi učenici zaslužuju uživanje, a uživali smo svi. Bez ijednog povišenog tona, bez pretjeranog opominjanja, pet je dana proletilo u zabavi i smijehu. Učenici su svojim uzornim ponašanjem pokazali ogromno poštovanje prema nama učiteljicama, ali i prema roditeljima koji su ih na ovo putovanje pustili. Imale smo priliku vidjeti neka, nama nova lica djece koja nam nisu u tolikoj mjeri pokazivala u školi, a to su veselje, oduševljenje, zahvalnost, smisao za humor, brigu za bližnjega i još mnogo prekrasnih karakteristika. Lako smo se dogovarali, poštivali dogovor, oslanjali se na povjerenje i uspjeli ostvariti svaki cilj koji je bio pred nama. Dajemo si za pravo reći da mi, roditelji i učitelji, radimo odličan posao i odlično odgajamo ovu djecu. Sve najbolje iz odgoja, učenici su pokazali na ovoj ekskurziji.

Učiteljice Jelena Baričević Momčilović i Tajana Tomoković

KAKO SU UČENICI DOŽIVJELI EKSKURZIJU...

„Na ekskurziji nam je bilo odlično, ali stvarno odlično. Kupanje,beach party i još smo radili mnoge druge stvari. Na ekskurziju su išle dvije najbolje učiteljice,Tajana Tomoković i Jelena Baričević-Momčilović. One su nas mazile, pazile i brinule se za nas. Ovu ekskurziju nećemo nikada zaboraviti jer smo našli nove ljubavi, prijatelje. S nama je išla OŠ Vuka,najbolja moguća škola.“ -Davor

„Ja sam na ovoj ekskurziji doživjela nezaboravne trenutke koje ću pamtiti cijeli život,ne samo zbog jako dobrog provoda na plaži i ludog partijanja na "beach party-ju",nego i zbog mnogih prijatelja koje sam stekla na ekskurziji.Bilo je predivno i naravno da bih željela opet doživjeti takvo iskustvo." -Dijana

„Na ekskurziji smo stekli dosta prijatelja iz druge škole, desile su se i neke ljubavi, tulumarenja i zabave. Najbolje je bilo kad su učiteljice stražarile oko kućica da vide jel spavamo. Definitivno bih to sve ponovila.“ -Tamara Mojzeš

„Mislim da je cilj ove ekskurzije bio da se svi zbližimo,što i jesmo. Upoznali smo nove prijatelje i doživili nezaboravna iskustva koja nikad nećemo zaboraviti. Bilo je mnogo zabave,kupanja,noći koje nismo spavali,od prekrasnog Zadra pa sve do divnog Biograda na Moru. Doživljeli smo stvari koje se nismo nadali i ispalo je predivno. U potpunosti smo se opustili i baš uživali s našim učiteljicama koje su(ali i uvijek bile)naše prijateljice. Da smo bar ostali malo duže,ali da je bolje nebi valjalo.“ -Barbara