Učenici 1.razreda MŠ Podgorač proslavili su svojih prvih 100 dana u školi. Plan za 100. dan: – oduzeti udžbenike + dodati zanimljive aktivnosti : podijeliti svoje znanje x umnožiti radost. Na početku dana prebrojavanjem skupova po 10 slova učenici su procijenili koliko je otprilike 100. Kako bi proslava bila sjajnija, zatim su načinili krune „100 dana pametniji” koje su ponosno nosili na glavama čitav dan. Odradili su 100 vježbi, odnosno 10×10 ponavljanja nekih vježbi kako bi se zagrijali i pripremili za nastavak. Uslijedilo je maleno matematičko natjecanje, u kojem su učenici morali riješiti 100 matematičkih zadataka. Napravili smo listu najbržih i najtočnijih pa brže bolje prešli na pisanje čak 100 riječi. Iako su na početku rekli „To je jako puno, trebat će nam cijeli dan!”, shvatili su da su brzi i sposobni lako ispisati 100 riječi. Na satu likovne kulture crtali su stočudovište koje se sastoji od čak sto dijelova, a zatim prešli na aktivnost slaganja građevine od 100 lego kocaka. Na kraju rada, proveli smo evaluaciju. Učenici su ocijenjivali koja od provedenih aktivnosti im se svidjela, a koja baš i ne. Stavljanjem srca kod najdraže aktivnosti pokazali su da im se najviše svidjela izrada krune te građevine od 100 lego kockica. Na kraju dana zaključak je jednoglasan: kad bi barem 100. dan bio svaki dan!
Učiteljica Milica Ivančić




Učenici 3. razreda MŠ i ove su godine obilježili 100. dan škole.
Održali smo integrirani dan na način da su učenici kroz vođene aktivnosti ostvarili odgojno-obrazovne ishode, razvili temeljne kompetencije te samostalnim i timskim radom razvili socijalne i građanske vještine, znanja i stavove na osobnoj i društvenoj razini. Dan je zamišljen kao dan u kojemu će sve aktivnosti biti usmjerene u znaku broja 100 kroz brojne igre i međupredmetne aktivnosti.
Učenici su iz trgovinskih letaka izrezivali što mogu kupiti za 100 eura. U parovima su pisali 25 općih imenica, 25 vlastitih imenica, 25 pridjeva i 25 glagola te na taj način ponovili vrste riječi. U 100 sekundi trebali što više puta napisati svoje ime. Naravno, tu su uspješniji bili učenici čija su imena kratka. Također, na satu likovne kulture, prikazali su broj 100 primjenjujući znanja o toplo-hladnom kontrastu. Odradili smo 10 opće pripremnih vježbi po 10 ponavljanja te se pokušali dodavati balonom 100 puta. U tome smo uspjeli i bili jako sretni. Učenici su na kraju dana bili jako zadovoljni te su uživali u obilježavanju 100. dana škole.
Učiteljica Suzana Hardi


