Osnovna škola Hinka Juhna Podgorač partner je u projektu “STEMpo – Ritam zajednice: Digitalne kompetencije za humani razvoj”. Projekt će trajati tri godine, a svake će godine učenici 3. i 4. te 7. i 8. razreda sudjelovati u radionicama kojima se promiče STEM područje i osnažuju digitalne kompetencije.
Projekt “STEMpo – Ritam zajednice: Digitalne kompetencije za humani razvoj” usmjeren je na jačanje kapaciteta DKolektiva u svrhu povećanja interesa za STEM područja, osnaživanje IKT, digitalnih kompetencija te poticanja aktivnog sudjelovanja učenika i zajednice u STEM aktivnostima za razvoj zajednice, solidarnosti, inkluzije i održivog razvoja, a kroz interdisciplinarni pristup i suradnju s akademskom zajednicom i školama.
Kritičko razmišljanje, digitalne kompetencije i inovativnost postaju neizostavni alati za napredak društva.
Započeli smo s projektom “STEMpo – Ritam zajednice: Digitalne kompetencije za humani razvoj”, koji je usmjeren na jačanje kapaciteta DKolektiva u svrhu povećanja interesa za STEM područja, osnaživanje IKT, digitalnih kompetencija te poticanja aktivnog sudjelovanja učenika i zajednice u STEM aktivnostima za razvoj zajednice, solidarnosti, inkluzije i održivog razvoja, a kroz interdisciplinarni pristup i suradnju s akademskom zajednicom i školama.
U Kongresnom centru Nacionalne i sveučilišne knjižnice prisustvovali smo STEM festivalu i svečanoj dodjeli ugovora korisnicima projekata u sklopu Poziva “Jačanje kapaciteta organizacija civilnoga društva za promociju STEM-a”, financiranog iz Europskog socijalnog fonda plus.
Očekivani rezultati projekta:
- STEM kapaciteti za budućnost: Osnaženi kapaciteti DKolektiva za izradu kurikuluma, provedbu edukacija IKT, digitalne pismenosti i razvoj holističkih programa koji povezuju STEM s razvojem zajednice, kroz upostavljanje partnerstva s 1 fakultetom i 6 škola (8 zaposlenika DKolektiva povećalo kompetencije za provedbu STEM radionica za učenike kroz sudjelovanje na 4 izobrazbe i 1 studijskom posjetu organiziranim od strane stručnjaka, 10 izobrazbi i 10 mentoriranja organiziranih od strane Filozofskog fakulteta Osijek).
- STEM aktivnosti za učenike: Povećan interes za STEM područja, osnažene IKT i digitalne kompetencije kroz praktičnu primjenu za razvoj zajednice, kritičkog mišljenja i suradničkih vještina kod 300 učenika godišnje, te uključivanje lokalne zajednice u STEM aktivnosti (godišnje provedeno 120 STEM radionica za učenike i 12 događanja promocije STEM-a na javnim mjestima).
- Komunikacija i vidljivost: Na godišnjoj razini objavljeno 8 informacija o potpori ESF+, 12 objava o aktivnostima projekta i 12 promotivnih videa, provedeno javno oglašavanje, redovito informiranje putem komunikacijskih kanala partnera i medija.
Provedba projekta počela je 12.3.2025., a projekt će trajati do 11.3.2028.
Nositelj projekta je DKolektiv – organizacija za društveni razvoj, a partneri na projektu su: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera – Filozofski fakultet Osijek, OŠ Frana Krste Frankopana (Osijek), OŠ Franje Krežme (Osijek), OŠ Hinka Juhna (Podgorač), OŠ Ivana Brlić Mažuranić (Strizivojna), OŠ Ljudevita Gaja (Osijek) i OŠ Vladimira Becića (Osijek).
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda plus. Ukupna vrijednost projekta je 292.103,12 €.
