Dana 11. veljače 2025. godine obilježili smo još jedan Dan sigurnijeg interneta. Na koji smo ga način i kroz koje aktivnosti obilježili pogledajte u nastavku.
Svake godine 2. dana u 2. tjednu 2. mjeseca obilježava se Dan sigurnijeg interneta. U duhu slogana „Digitalna odgovornost: uloga modernih alata u sigurnosti djece“ naša se škola priključila projektu u organizaciji Centra za sigurniji Internet.
„Učenici petih i sedmih razreda odradili su radionicu pod nazivom „Utrka kroz AI zamke“ koja je za cilj imala razviti svijest o potencijalnim opasnostima umjetne inteligencije te potaknuti razvoj kritičkog razmišljanja. Razgovarali smo o pitanjima tipa: Kako biste vi objasnili što je umjetna inteligencija? Koje primjere umjetne inteligencije poznajete i za što ih koristite? Možemo li vjerovati u sve što vidimo na internetu? Mislite li da biste mogli prepoznati kada je fotografiju napravila umjetna inteligencija, a kada ne? itd. U sklopu navedene radionice učenici su se podijelili u timove i natjecali se u davanju točnih odgovora. Na kraju su najuspješnijima, unutar svojih timova, bile podijeljene zaslužene pohvalnice.“
Učiteljica Maja Milinković
“Povodom Dana sigurnijeg interneta učenici šestih razreda odradili su projektnu aktivnost Netiquette und Urheberrechte u projektu Meine Traumschule na nastavi njemačkog jezika. Učenici su pisali riječi koje ih asociraju kada čuju riječ Netiquette – mrežni bonton i Urheberrechte – autorska prava. Čitali su pravila ponašanja na internetu koja su pisali učenici iz drugih europskih zemalja, a potom dodali i nekoliko svojih.”
Učiteljica Tajana Tomoković

“Učenici osmih razreda obilježili su pod nastavom njemačkog jezika Dan sigurnijeg Interneta analizirajući prijateljske i neprijateljske komentare na društvenim mrežama i pišući vlastite prijateljske komentare na objave.”
Učiteljica Martina Jantoš

“Učenici PŠ Budimci, PŠ Poganovci, PŠ Razbojište i PŠ Stipanovci na satu informatike obilježili su Dan sigurnijeg interneta. Proveli su radionicu Zamisli dan bez ekrana. Učenici su u paru ili u skupinama osmislili različite aktivnosti koje bi proveli u kući ili u prirodi zajedno sa svojom obitelji bez upotrebe ekrana i različitih digitalnih uređaja. Na kraju radionice ispunili su evaluacijski listić i svoje crteže ponijeli kući.”
Učiteljice Ana Slačanac, Silvana Šarić i Monika Mužar Kos
