preskoči na sadržaj

Osnovna škola Hinka Juhna Podgorač

 > Naslovnica

100.dan škole

Autor: Tajana Tomoković, 24. 2. 2021.

Stoti dan škole projekt je koji se obilježava tradicionalno u brojnim europskim zemljama. Na nacionalnoj razini sedmu godinu za redom obilježavamo ga ostvarujući cilj projekta - okupiti učenike i učitelje osnovnih škola koji su spremni na nacionalnoj/lokalnoj/međunarodnoj razini kroz odabrane sadržaje obilježiti ovaj dan u školi. Dan je zamišljen kao dan bez školskih udžbenika kroz igre i međupredmetne korelacije i aktivnosti.

Velik broj učenika uključio se u razne aktivnosti koje su za njih pripremile učiteljice...

PŠ Budimci, 4.razred

Aktivnosti koje su četvrtaši proveli u svom razredu su sljedeće: građevina od 100 lego kockica; neobična slika od 100 komada cvjetova; radionica izrade krune za proslavu; građevina od 100 plastičnih čaša, digitalne igrice Wardwall; vježbe istezanja, vježbe u 100 sekundi, oblikovanje broja 100 tijelima; ispisivanje 100 gradova, naselja, geografskih pojmova u RH; matematička igra na otvorenom- potraga za kinder jajima u kojima su skriveni zadatci- 100 je zadataka matematičkih – u jajima su i zadatci prilagođeni učenici koja nastavu prati prema prilagodbi sadržaja/ 5 jaja sadrže poslasticu (bonbon); sastavljanje i pisanje neobične priče od 100 riječi- riječi su iz našeg lektirnog djela za veljaču A. Gardaš, Izum prfesora Leopolda; likovna radionica- Ja kao 100-godišnjak; Radionica- Svi smo različiti u razredu, a činimo neraskidivu cjelinu, ogrlica od 100 perlica; videokonferencija 5 projektnih partnera u Adobe connect sobi na eTwinning platformi.

Više o projektu pogledajte ovdje

Učiteljica Patricija Hercog

4.razred MŠ Podgorač, učiteljica Nada Vulić

1. u skupinama smo pomoću zemljovida istražili i zapisali 100 gradova i naselja u Hrvatskoj

2. aktivno smo se gibali uz 100 vježbi oblikovanja

3. Jednostavnim crtežima prikazali smo žensku i mušku modu iz 1921. godine, dakle modu od prije 100 godina.

                              

    100 dana škole u PŠ Razbojište

 

petak, 19.2.2021.

U našoj školi obilježili smo u petak 100. dan škole.

Početak školske godine kao da je bio jučer, a već je iza nas 100 radnih dana. Zato smo se odlučili sudjelovati u obilježavanju toga dana i uključili se u etwinning projekt „100 dana škole“.

Oba „balončića“ su taj dan bila jako vrijedna i različitim aktivnostima proslavili broj „100“.

Učenici 2. i 4. razreda rješavali su 100 matematičkih zadataka, pronašli i izradili plakat s 100 zdravih namirnica i osmislili zdrav ručak za 100 kn. U WordArtu su napisali 100 pojmova naučenih u prvih 100 dana škole. Pisali su priču „Da imam 100“, nacrtali broj 100 na glagoljici u stilu Romera Britta. Našu domovinu Hrvatsku prikazali su u 100 slika (kulturno-povijesne i prirodne znamenitosti). I na kraju su izradili mali poster s fotografijama prvih 100 dana škole. Više o aktivnostima možete vidjeti ovdje.

Učenici 1. i 3. razreda dan su počeli podijeljeni u dvije skupine „Lollice“ i „Zmajići“ te odigrali Kviz znanja od 100 pitanja pomoću očitavanja kodova. Nakon toga učenici 3. razreda su izrađivali „razredni kod“ pomoću 100 geometrijskih likova u bojama Sunčeva sustava. Prvi razred je pomoću čepova izrađivao razredni logo za obilježavanje toga dana, nahranili su gladne ptičice oblikovajući  broj 100 pomoću sjemenki i igrali se riječima u kojima se skriva broj STO (stonoga, stol, stolac, listonoša,…).Više o projektu možete pogledati ovdje.

Na kraju su svi dobili zanimljive pohvalnice za uspješno sudjelovanje u obilježavanju 100-tog dana škole.

                                                                           Učenici i učiteljice PŠ Razbojište

 

Učenici 3. razreda MŠ ove su godine, kao i prošle, 19. veljače 2021. godine, obilježili 100. dan škole u sklopu eTwinning projekta 100. dan škole Udruge Zvono.

Održali smo integrirani dan na način da su učenici kroz vođene aktivnosti ostvarili obrazovno-odgojne ishode, razvili temeljne kompetencije te samostalnim i timskim radom razvili socijalne i građanske vještine, znanja i stavove na osobnoj i društvenoj razini. Dan je zamišljen kao dan bez školskih udžbenika kroz igre i međupredmetne aktivnosti. Izradili smo lente vremena svoga 1. desetljeća te zaključili da smo zajedno stariji od jednoga stoljeća. Pjevali smo himnu “100. dan škole”, podijeljeni u tri skupine pisali smo 100 imenica, glagola i pridjeva. Pomoću 100 pravaca, polupravaca i dužina crtali smo lik po želji. U programu WordArt stvarali smo oblake riječi u obliku broja 100. Izradili smo razredno čudovište Stotko uz pomoć 100 dijelova. Također smo odradili 10 opće pripremnih vježbi po 10 ponavljanja te se dodavali loptom (nogom i rukom) 100 puta. Našim tijelima oblikovali smo broj 100. Ispunjavanjem evaluacijskog listića učenici su pokazali da im se dan jako svidio, da su im odrađene aktivnosti bile izrazito zanimljive te da jedva čekaju sljedeću godinu kada ćemo ponovno obilježiti 100. dan škole. Svi su učenici dobili diplomu za sudjelovanje u ovom važnom danu.

Više o provedenim aktivnostima pogledajte ovdje.

Učiteljica Suzana Hardi

                                100-ti dan škole u Područnoj školi Poganovci

 

Veselu i razigranu veljaču privodili  smo kraju obilježavajući 100-ti dan škole. Bio je to dan bez knjiga i s obilje vođenih aktivnosti kroz koje su učenici ostvarili određene ishode i razvijali temeljne kompetencije. Tako su učenici na satu matematike naučili kako se piše broj 100 te ga napisali pomoću stotinu memory kartica. Brojali su matematičke kockice i bombone, a potom su rješavali 100 zadataka zbrajanja i oduzimanja. Sat hrvatskog jezika započeli smo s deset zagonetki napisanih od 100 riječi. Učenici su u paru izvlačili kartice i crtali rješenja zagonetki, likove već obrađenih djela za cjelovito čitanje. Pročitali smo i priču Sve se može kad se hoće na stotoj stranici knjige Svaka je mrvica važna. Nakon toga smo se razgibali sa 100 koraka i deset vježbi oblikovanja po deset ponavljanja. Nastavu smo završili satom razrednika na kojemu smo igrali memory, slagali kockice i sladili se bombonima. Za kraj su svi učenici za trud i zalaganje u navedenim aktivnostima dobili pohvalnice i međusobno razmijenili čestitke za 100. dan škole, koje su izradili kod kuće.                                                                                                                                                                                    

Današnjim smo nastavnim danom svi bili zadovoljni, no učenici prvog razreda bili su posebno zadovoljni i ponosni na svojih prvih i osobito važnih sto dana škole, sto dana učenja, igre i druženja.

Učiteljica Goranka Sarka

Lijepo li je jedan dan provesti u učenju i igri, bez udžbenika, a punih srca. Učenici 1.razreda MŠ Podgorač proslavili su svojih prvih 100 dana u školi. Pokušali smo procijeniti koliko traje 100 sekundi, a prebrojavanjem skupova po 10 slova naučili smo koliko je 100. Osvrnuli smo se na naših prvih 100 dana provedenih u školi i napravili lentu vremena s nama dragim događajima. Za pravu proslavu načinili smo i krune "100 dana pametniji/a". Zatim smo zajedničkim snagama načinili kuću sto riječi, čiji vrt broji sto cvjetova na kojima smo riješili isto toliko matematičkih zadataka. Slagali smo kulu od sto plastičnih čaša te građevine od sto lego kocki. Na satu tjelesne i zdravstvene kulture uradili smo sto vježbi. Na satu likovne kulture zamišljali smo kako ćemo izgledati kada budemo imali sto godina i to predočili na papir. Evaluirali smo današnji dan te kućama krenuli s osmijehom na licima i priznanjima u rukama - priznanjima za sav uloženi trud i rad tijekom prvih 100 dana školovanja.

Učiteljica Milica Ivančić

 

100. DAN ŠKOLE 2021.

I ove školske godine učenici KO 2./4. R. PŠ Stipanovci uključili su se u projekt Udruge hrvatskih učitelja razredne nastave Zvono pod nazivom ″Stoti dan škole ″. Stoti dan škole obilježava se tradicionalno u veljači u brojnim europskim zemljama, a cilj ovog projekta je okupiti učenike i učitelje osnovnih škola koji su spremni na nacionalnoj/lokalnoj razini kroz odabrane sadržaje obilježiti ovaj dan u školi.

Učenici su taj tradicionalni 100. ti dan nastave proveli kroz niz zanimljivih, prigodnih i poučnih sadržaja te na jedan učenicima vrlo neobičan i zanimljiv način proveli jedan nastavni dan u školi. Taj dan učenici 2. R. su izrezali sto riječi od kojih su slagali zanimljive rečenice, zatim su osmislili šot se sve može kupiti u prodavaonicama u vrijednosti 100 kuna, doručkovali su uz matematički doručak, a naučili su usitniti novac u školskoj kasi. Učenici 4. R. su napisali sto vrsta riječi, riješili sto matematičkih zadataka, a pronašli smo I sto najpoznatijih gradova na zemljovidu RH. Nakon poučnog sadržaja malo smo se opustili uz dikatičke igre, a sve u stilu broja sto (sto dijelova tangrama, sto pizzli, sto žabica, sto šibica….) I još puno toga. Zabavili smo se u svim zadanim aktivnostimaiI već željno iščekujemo idući stoti dan škole. 

Učiteljica: Monika Mužar - Kos




Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

e-Dnevnik

Projekti

 

Sigurnost na interentu

Centar za sigurniji Internet

      

 

 

 

 

Pet za net

 

Netica

Korisni linkovi



 > Prijava

CMS za škole logo
Osnovna škola Hinka Juhna Podgorač / H. Juhna 8, HR-31433 Podgorač / os-hjuhna-podgorac.skole.hr / os_podgorac@os-hjuhna-podgorac.skole.hr
preskoči na navigaciju