Ljepote moje domovine
Autor: Tajana Tomoković, 29. 12. 2020.
eTwinning projekt Ljepote moje domovine ( The beauty of my homeland) međunarodni je projekt koji okuplja 165 projektna partnera diljem naše domovine i izvan nje. Projekt traje cijelu školsku 2020./2021. godinu. Učenici 4. razreda PŠ Budimci uključili su se u projekt kako bi kroz razna područja saznali o ljepotama svoje domovine, razvijali odgovorno ponašanje prema nasljeđu naših predaka i razvijali ljubav prema domovini. Međusobno s ostalim učenicima iz projekta (projektnim partnerima) komuniciraju putem videokonferencije i TwinSpace-a projekta tijekom provođenja raznih aktivnosti. Učenici kroz projekt razvijaju toleranciju i međusobno poštivanje za aktivno sudjelovanje u predstavljanju svoga kraja i države. Autorice projekta navode za glavni cilj projekta proširivanje znanja učenika o različitim krajevima naše domovine te upoznavanje različite kulture drugih država.
Kroz druženje s učenicima iz različitih škola iz različitih krajeva RH i drugih država učenici će upoznati prirodno-zemljopisne uvjete, gospodarstvo, naselja, prirodne posebnosti i kulturno povijesne znamenitosti tih krajeva. Pri tome razvijaju i kompetencije: komunikacija na materinskome jeziku, kompetencija učenja ili učiti kako učiti, socijalna i građanska kompetencija, kulturna svijest i izražavanje, digitalna kompetencija. Projekt se realizirata u suradnji s partnerima iz RH i drugih zemalja.
Aktivnosti tijekom projekta:
1. Simboli domovine
2. Kulturno – povijesne znamenitosti
3. Nacionalni parkovi i parkovi prirode
4. Znamenite osobe
5. Zaboravljeni predmeti
6. Razlikovni rječnik
7. Razglednica
8. Tradicijska gradnja
9. Narodne nošnje
10. Tradicionalni plesovi
11.Tradicijske igre
12. Stari recepti
Naravno krajem školskegodine očekivaju se i konačni rezultati.
Učenik će moći:
- prepoznati i opisati osobitosti svoje domovine (svoga kraja) te uočavati razlike između zavičaja RH i drugih zemalja
- opisivati ulogu, utjecaj i važnost povijesnoga nasljeđa te prirodnih i društvenih različitosti domovine na razvoj nacionalnoga identiteta,
- učenik tijekom cijelog projekta uči promatranjem i istraživanjem,
- učenik uči samostalno i kroz suradnju s drugima,
- učenik koristi izvornu stvarnost i literaturu kao izvore informacija
Sve aktivnosti provedene u projektu tijekom prvog polugodišta učenici 4. razreda PŠ Budimci redovno su bilježili i postavljali na TwinSpace-a projekta. Radujemo se aktivnostima u drugom polugodištu.
Učiteljica Patricija Hercog
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |