preskoči na sadržaj

Osnovna škola Hinka Juhna Podgorač

Naši eTwinning projekti

Projekt Ljepota čitanja 4 (The beauty of reading 4)

Autor: Tajana Tomoković, 25. 6. 2024.

I ove školske godine na ESEP platformi otvoren je međunarodni projekt Ljepota čitanja 4. Naime to je projekt koji se provodi u učionicama diljem svijeta već četvrtu godinu zaredom. Autorice projekta Patricija Hercog (Hrvatska) i Snežana Stević (BiH) osmislile su  s projektnim timom zadatke koji će se provoditi kroz cijelu novu školsku godinu trajanja projekta. Ciljevi projekta su mnogobrojni: promoviranje ljubavi prema čitanju i knjigama među učenicima, razvijanje sposobnosti kritičkog mišljenja i argumentiranja, povezivanje učenika iz različitih zemalja i razmjena kulturnih perspektiva, razvijanje kreativnosti i umjetničkih vještina učenika, promoviranje analize i interpretacije književnih djela kroz umjetničke radove, kreiranje virtualne izložbe za promociju umjetničkih radova i knjiga, poticanje i razvijanje natjecateljskog duha i suradnje među učenicima iz različitih zemalja,  promoviranje zabavnog i edukativnog pristupa književnosti, razvijanje kreativnog pisanja među učenicima, poticanje izražavanja putem poezije,  praćenje smiješnih i zanimljivih događaja u učionici kroz dogodovštine lutkice Alise koja putuje kroz učionice svijeta, stvaranje uspomena i zajedničkih priča o školskom iskustvu i na koncu poticanje i razvijanje svijesti o važnim književnim i čitalačkim datumima.

Dvadeset tri projektna partnera iz 7 zemalja (Hrvatska, BiH, Sjeverna Makedonija, Srbija, Turska, Italija i Portugal) najprije su održali zajedničku videokonferenciju početkom rujna 2023. na kojoj su dogovorili zajedničke suradnje na aktivnostima koje su uslijedile tijekom cijele školske godine.

Tijekom svakog mjeseca trebalo je u suradnji ostvariti određene ciljeve i produkte rada postaviti u digitalnim alatima. Na videokonferencijama susretali smo se i izmjenjivali iskustva rada na zadacima. Svaki zadatak je na zasebnoj stranici Twinspace-a , sadrži tablicu s partnerima i zaduženjima i tako smo lako pratili tko što radi od partnera. Neki od zadataka: Alisa u učionici čuda; Sajam knjiga; Festival pjesništva; Virtualne recenzije itd. Poseban i najuspješniji suradnički zadatak je bio Alisa u učionici čuda u kojem je lutkica Alisa putovala zemaljskom poštom s bilježnicom u razrede svijeta i povezivala učenike sudionike raznih zemalja. Učenici su u bilježnicu lijepili slike i dogodovštine aktivnosti u kojima je sudjelovala lutka Alisa u njihovom razredu i njihovoj domovini. Na kraju se Alisa vratila nama u maleno slavonsko selo Budimci i tu završila svoju pustolovinu. Postoji videozapis cijelog izgleda bilježnice. U svibnju je zajednička aktivnost svih partnera bila sudjelovanje u anketi koja je imala za cilj ispitati koliko učenici čitaju i šta o čitanju misle. Obrađeni su i predstavljeni rezultati ankete. Popunili smo evaluacijske upitnike kako za učenike tako I za učitelje te smo prikazali rezultate na TwinSpace-u. Diseminaciju projekta proveli smo svatko u svojoj lokalnoj zajednici i šire.

Patricija Hercog, PŠ Budimci

   

 

 

 




Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

e-Dnevnik

Projekti

 

Sigurnost na interentu

Centar za sigurniji Internet

      

 

 

 

 

Pet za net

 

Netica

Korisni linkovi



 > Prijava

CMS za škole logo
Osnovna škola Hinka Juhna Podgorač / H. Juhna 8, HR-31433 Podgorač / os-hjuhna-podgorac.skole.hr / os_podgorac@os-hjuhna-podgorac.skole.hr
preskoči na navigaciju