eTwinning nudi platformu za odgojno – obrazovne djelatnike (učitelje, ravnatelje, knjižničare, itd), koji rade u školama i dječjim vrtićima europskih država sudionica eTwinninga. Putem ove platforme članovi mogu komunicirati, surađivati, razvijati projekte, razmjenjivati znanja i iskustva te postati dijelom najzanimljivije obrazovne zajednice u Europi. eTwinning se uspješno integrirao u Erasmus+, program Europske unije u području obrazovanja, osposobljavanja, mladih i sporta.
Čitateljski izazov
Autor: Tajana Tomoković, 25. 1. 2020.
Marljivi eTwinneri 3. razreda Područne škole Budimci: Ognjen, Siniša, Zvonimir, Luka, Marija, Paola, Antonia i Lucijana tijekom Mjeseca hrvatske knjige proveli su eTwinning projekt Čitateljski izazov. Sve projektne aktivnosti organizirane su kroz mjesec dana. Unutar projekta proveli smo radionicu o sigurnosti na Internetu kao neizostavnu u svakom našem projektu.
Osmislili smo niz zadataka (izazova) za svaki dan u mjesecu te ih provodili unutar nastavnih sadržaja jer je i ovaj projekt intergiran u naš razredni kurikulum i nastavne sadržaje pojedinih predmeta. Izradili smo plakat sa popisom čitateljskih izazova u web 2.0. alatu Canva te ga postavili na vrata škole i u učionicu. U neke izazove bili su uključeni ostali djelatnici naše škole, članovi lokalne zajednice, roditelji i ostali članovi obitelji učenika kao i naši projektni partneri s kojima smo surađivali tijekom provedbe projekta. Iznimno zanimljivo je bilo na Večeri čitanja koja je prvi put organizirana u našoj školi u našem razredu. Za Večer čitanja također smo izradili pozivnice i plakat u web alatu Canva. U sklopu Večeri čitanja otvoren je naš Kutak za čitanje kojeg smo uredili za sve učenike naše škole i kojeg ćemo opremati knjižničnom građom i zanimljivim naslovima koji nisu lektirni. Sve svoje radove objavili smo na twinspace-u projekta. Proveli smo i nekoliko videokonferencija s partnerima u projektu te tako ostvarili bitne i neizostavne elemente svakog projekta pa tako i ovog: evaluaciju i diseminaciju. Ovim projektom prije svega nastojali smo razvijati pozitivne stavove prema knjizi i pisanoj riječi. Unaprijedili smo vještine javnog nastupa kod razmjene iskustava provođenja projekta sa projektnim partnerima. Promicali smo čitanje naglas, obogatili svoj vokabular slušanjem ali i čitanjem. I dalje rado uzimamo knjigu u ruke bez poticanja odraslih.
Patricija Hercog
LINKOVI ZA ČLANKE VEZANE ZA OVAJ PROJEKT NA ŠKOLSKOM PORTALU.
https://www.skolskiportal.hr/clanak/12516-carolija-mjeseca-hrvatske-knjige/
https://www.skolskiportal.hr/clanak/12581-vecer-citanja-i-otvorenje-nasega-kutka-za-citanje/
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |