eTwinning nudi platformu za odgojno – obrazovne djelatnike (učitelje, ravnatelje, knjižničare, itd), koji rade u školama i dječjim vrtićima europskih država sudionica eTwinninga. Putem ove platforme članovi mogu komunicirati, surađivati, razvijati projekte, razmjenjivati znanja i iskustva te postati dijelom najzanimljivije obrazovne zajednice u Europi. eTwinning se uspješno integrirao u Erasmus+, program Europske unije u području obrazovanja, osposobljavanja, mladih i sporta.
100. dan škole
Autor: Tajana Tomoković, 9. 3. 2020.
Šestu godinu za redom obilježava se 100.dan škole. Ideja je krenula iz Udruge hrvatskih učitelja razredne nastave Zvono, projekt se provodi preko eTwinning platforme i svake se godine u obilježavanje stotog dana škole uključuje sve više učitelja. U našoj se školi već nekoliko godina obilježava ovaj dan, a tako je bilo i ove godine. U integriranom nastavnom danu učiteljice su za svoje učenike pripremile mnoštvo aktivnosti i zadataka u znaku broja sto. Dan je zamišljen kao dan bez školskih udžbenika sa igrom i međupredmetnim aktivnostima.
Učenici 2. razreda MŠ ove su godine, kao i prošle, 4. ožujka 2020 godine, obilježili 100. dan škole u sklopu eTwinning projekta. Taj se dan tradicionalno obilježava u brojnim europskim zemljama. Cilj je ovoga projekta okupiti učenike i učitelje osnovnih škola koji su spremni na nacionalnoj/lokalnoj razini kroz odabrane sadržaje obilježiti ovaj dan u školi.
Održali smo integrirani dan na način da su učenici kroz vođene aktivnosti ostvarili obrazovno-odgojne ciljeve i ishode u skladu s Nastavnim planom i programom, razvili temeljne kompetencije te samostalnim i timskim radom razvili socijalne i građanske vještine, znanja i stavove na osobnoj i društvenoj razini. Dan je zamišljen kao dan bez školskih udžbenika kroz igre i međupredmetne aktivnosti. Dizajnirali smo svoje narukvice s natpisom “100. dan škole”. Izrezali smo 100 slamki na manje dijelove te ih nizali na vunu i oblikovali ogrlice koje će učenici pokoniti majkama za Dan žena 8. ožujka 2020. godine. Pjevali smo himnu “100. dan škole”, pisali 100 lijepih poruka i komplimenata te smo ih zalijepili na zidove škole kako bi ih učenici i djelatnici škole mogli otkinuti te pokoniti nekoj dragoj osobi. Također smo odradili 10 opće pripremnih vježbi po 10 ponavljanja te pokušali dodavati se balonom 100 puta bez hvatanja balona. Postavljanjem svojega imena na boju razrednog semafora, učenici su pokazali da im se jako svidio današnji dan te sve planirane i ostvarene aktivnosti.
Kako smo se proveli možete pogledati na fotografijama u prilogu.
Učiteljica Suzana Hardi
Učenici 3. razreda Područne škole Budimci proslavili su 100. dan nastave ove školske godine na zaista poseban način. Suautorica sam i suvoditeljica ovogodišnjeg projekta Udruge „Zvono“ otvorenog na eTwinning platformi sa kolegicom Adrijanom Leko (OŠ dr. Franjo Tuđman, Šarengrad). S veseljem sam iščekivala kao i moji učenici taj čarobni 100. dan nastave. Projekt Udruge hrvatskih učitelja razredne nastave „Zvono“ sljednik je projekta 100. dan škole koji je za RH pokrenula Sandra Vuk.
Stoti dan škole projekt je koji se obilježava tradicionalno u brojnim europskim zemljama. Već šestu godinu za redom obilježava se diljem učionica u našoj domovini i izvan nje ostvarujući cilj - okupiti učenike i učitelje osnovnih škola koji su spremni na nacionalnoj/lokalnoj razini kroz odabrane sadržaje obilježiti ovaj dan u školi. Dan je zamišljen kao dan bez školskih udžbenika kroz igre te međupredmetne korelacije i aktivnosti.
Učenici kroz vođene aktivnosti ostvaruju obrazovno-odgojne ciljeve i ishode u skladu s Planom i programom i Godišnjim izvedbenim kurikulumom, razvijaju temeljne kompetencije te samostalnim i timskim radom razvijaju socijalne i građanske vještine, znanja i stavove na osobnoj i društvenoj razini.
Budući da je proslava zamišljena u znaku broja 100, u dogovoru sa svojim učenicima pomno sam osmislila mnogobrojne raznolike aktivnosti za taj dan. U aktivnosti se uključio vjeroučitelj Matko Stanić koji je s učenicima proveo tijekom dana aktivnost- 100 stvari na kojima sam zahvalan/zahvalna. Od prvog dana nastave ove školske godine učenici su zvjezdicama na kalendaru obilježavali svaki dan nastave koji je prošao i konačno 4. ožujka 2020. stigao je 100. dan! Dan je započeo zajedničkim opuštenim razgovorom u našem Kutku za čitanje o značenju današnjeg dana za sve učenike, o postignućima velikih 100 dana nastave. Učenici su potom izrezali i izradili krune za današnju svečanost te krenuli na zabavu! Najprije smo proveli kratku radionicu o sigurnosti na internetu a zatim u web 2.0. alatu WordArt ispisali 100 pojmova koje smo usvojili kroz nastavne predmete od početka školske godine. Pojmovi sadrže i one koje je učila i usvajala naša suučenica koja nastavu pohađa po prilagođenom programu iz obrazovnih predmeta, a koja je uvijek neizostavno uključena u sve aktivnosti jednako kao svi ostali učenici. Sastavili smo kolaž od 100 naših fotografija provedenih dosadašnjih aktivnosti. Crtali smo 100 različitih neobičnih i onih uobičajenih sportova i sportskih aktivnosti. Nastale su ljestve uspjeha sa 100 stuba, svaka od njih sadržavala je 1 matematički zadatak, do samog vrha takvih 100. Na svaki riješeni zadatak zalijepili smo bubamaru. Bio je tu i pismeni sastav- Opis mog djeda u 100 riječi. Pjevali smo himnu 100. dan škole. Sastavili smo lanac prijateljstva od 100 karika. Na svaku kariku napisali smo imenicu o prijateljstvu te smo lanac spakirali i poslali školi projektnom partneru, učenicima OŠ Laza Kostić, Gakovo, Srbija- trećem razredu i učiteljici Ljiljani Mudrinić s kojima smo na kraju ovog divnog dana održali i videokonferenciju putem Adobe connect sobe i prezentirali sve naše provedene aktivnosti. Bilo je tu i ispisivanje 100 geografskih pojmova uz pomoć geografske karte Hrvatske te natjecanje u istom- 2 protivničke ekipe, tko će brže pronaći i ispisati pojmove. Izašli smo u prirodu i proveli utrku na 100 metara, a zatim i sportski izazov , 10 puta 10 različitih tjelesnih vježbi. Naše čarobno zimsko stablo u razredu procvjetalo je sa 100 šarenih proljetnih cvjetova. Izradili smo broj 100 slikarskom tehnikom mozaika. Odradili smo i neizostavno fotografiranje s krunama unutar okvira izrađenog posebno za današnji dan. Pronašli 100 zdravih namirnica te od 100 komadića voća napravili voćnu salatu kojom smo se okrijepili u našem kutku na kraju iznimno zanimljivog ali i napornog dana. Popunili smo učenički Portfolio materijalima nastalima ovoga dana te proveli evaluaciju današnjih aktivnosti našeg osebujnog projekta. Svaki je učenik zaslužno primio diplomu za sudjelovanje. Veselimo se sljedećem stotom danu škole jer već smo dobili nove ideje koje nismo ove godine uspjeli odraditi.
Patricija Hercog
Ove školske godine učenici RO 1,/3. r. PŠ Stipanovci uključili su se u projekt Udruge hrvatskih učitelja razredne nastave Zvono pod nazivom ″Stoti dan škole ″. Stoti dan škole obilježava se tradicionalno u veljači u brojnim europskim zemljama, a cilj ovog projekta je okupiti učenike i učitelje osnovnih škola koji su spremni na nacionalnoj/lokalnoj razini kroz odabrane sadržaje obilježiti ovaj dan u školi.
Dan je planiran na način da učenici kroz vođene aktivnosti ostvaruju obrazovno-odgojne ciljeve i ishode u skladu s planom i programom, razvijaju temeljne kompetencije te samostalnim i timskim radom razvijaju socijalne i građanske vještine, znanja i stavove na osobnoj i društvenoj razini. Dan je zamišljen kao dan bez školskih udžbenika kroz igre i međupredmetne aktivnosti.
Učenici su taj tradicionalni 100. dan nastave proveli kroz niz zanimljivih, prigodnih i poučnih sadržaja te na jedan učenicima vrlo neobičan i zanimljiv način proveli jedan nastavni dan u školi. Taj dan učenici 1. r. su izrezali sto slova koje smo do sada naučiči, zatim su složili sto najpoznatijih riječi, doručkovali smo uz matematički doručak, a naučili smo usitniti novac u školskoj kasi. Učenici 3. r. su napisali sto vrsta riječi, riješili sto matematičkih zadataka, a pronašli smo I sto najpoznatijih gradova na zemljovidu RH. Nakon poučnog sadržaja malo smo se opustili uz dikatičke igre, a sve u stilu broja sto (sto dijelova tangrama, sto pizzli, sto žabica, sto šibica….) I još puno toga. Zabavili smo se u svim zadanim aktivnostimaiI već željno iščekujemo idući stoti dan škole.
Učiteljica: Monika Mužar - Kos
MŠ Podgorač 1.razred
Učenici su pod izvannastavnim aktivnostima poslušali himnu Stoti dan škole, a zatim su izrađivali i ukrašavali krune i narukvice. Isprobali smo i aplikaciju FaceApp pomoću koje su učenici izmijenili svoje fotografije i pretvorili se u stogodišnjake.
Pod satom Hrvatskog jezika učenici su načinili Stonogicu Abecedicu koja se sastojala od ukupno 100 napisanih riječi (po tri riječi koje počinju prvim slovima abecede i još 10 riječi unutar kojih se krije riječ STO).
Pod satom Matematike učenici su dobili matematičku bojanku - listić na kojem piše broj 100 i koji treba obojati zadanim bojama (prema rješenjima zadataka zbrajanja i oduzimanja brojeva do 7).
Pod satom Likovne kulture učenici su prema vlastitoj fotografiji napravili autoportret stogodišnjaka od kolaža i vate.
Pod satom Tjelesne i zdravstvene kulture učenici su odradili 10 zadataka po 10 ponavljanja (ukupno 100 vježbi). Nakon toga su se utrkivali na 100m. Učenici su zatim i zaplesali u paru na poznate pjesme te za kraj tijelima oblikovali broj 100.
Na samome kraju učenicima su podijeljene diplome za uspješno provedenih 100 dana u školi, a nagrađeni su učenici koji su osvojili prva 3 mjesta u utrci na 100m i plesu u paru.
Tajana Vinić
Učenici 4. razreda PŠ Budimci ove su godine obilježili 100. Dan škole. Integriranim danom kroz mnoštvo brojnih aktivnosti upriličili smo ovaj 100. dan u našoj područnoj školi. Za početak smo se razgibali na tjelesnoj i zdravstvenoj kulturi i svojim tijelima oblikovali brojku 100, napravili smo mnoštvo vježbi u 100 sekundi. Zatim smo ispisali 100 riječi koje u sebi sadržavaju riječcu 100, pa smo pronašli na karti 100 naselja i gradove u našoj domovini. Poslije velikog odmora krenuli smo dalje na posao, čepovima smo ispisali 100. Dan škole, a ujedno ih iskoristili kako bismo napisali 100 zadataka iz matematike koji će nam kasnije poslužiti u daljnim satima matematike. Zatim nam je u razred sletjelo 100 leptira na naš proljetni kišobran koje smo i udomili, i na kraju smo u jigsawpuzzle interkativnoj vježbi složili 100. Dan škole sa 100 puzzli. Za kraj smo se oprostili od stotog dana sa zahvalnicama za 100. Dan škole i dogovorili idući susret 2021. Godine.
Učiteljica: Sanela Mužar Horvat
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |