eTwinning nudi platformu za odgojno – obrazovne djelatnike (učitelje, ravnatelje, knjižničare, itd), koji rade u školama i dječjim vrtićima europskih država sudionica eTwinninga. Putem ove platforme članovi mogu komunicirati, surađivati, razvijati projekte, razmjenjivati znanja i iskustva te postati dijelom najzanimljivije obrazovne zajednice u Europi. eTwinning se uspješno integrirao u Erasmus+, program Europske unije u području obrazovanja, osposobljavanja, mladih i sporta.
Ich und meine Welt: Leben in verschiedenen Ländern Europas
Autor: Tajana Tomoković, 10. 7. 2020.
Učenici 5.a i 5.b razreda tijekom školske godine 2019./2020. sudjelovali su u eTwinning projektu Ich und meine Welt: Leben in verschiedenen Ländern Europas (Moj svijet i ja: Život u različitim zemljama Europe). Projekt je na njemačkom jeziku i zamišljen je tako da učenici koji su početnici u učenju njemačkog jezika, naučeno mogu primijeniti i pokazati drugim učenicima iz drugih zemalja Europe. Većinu aktivnosti smo odradili dok smo išli u školu i o tome smo izvijestili na stranici škole u kartici eTwinning. Ono što je preostalo je predstaviti svoju školu projektnim partnerima, tj.učenicima iz Francuske, Grčke i Poljske.
Odrađene aktivnosti su: upoznavanje i predstavljanje te pisanje i slanje božićnih čestitki.
Aktivnosti koje su preostale su: predstaviti školu i školski sustav i aktivnosti u slobodno vrijeme. Početkom drugog polugodišta smo učili simbole zemalja pa smo tako učionicu uredili simbolima zemalja partnera. Zastava, naziv, jezik, glavni grad neki su od simbola koje smo usvojili i predstavili partnerima. Nastava u ožujku uvelike mijenja svoj oblik zbog pandemije Korona virusa. Učenici so od 16.3. nastavu u učionicama zamijenili nastavom na daljinu. Tema kojom smo se bavili od ožujka do lipnja je bila vezana uz školu. Nastavu u Microsoft Teamsu učenici su dobro prihvatili i vrijedno pratili i učili o nastavnim predmetima, rasporedu sati, rednim brojevima, prostorijama u školi, učiteljima i sl. Sve ove aktivnosti integrirane su u projekt. Umjesto klasničnih usmenih i pisanih provjera, učenici su dobili projektni zadatak u kojem su trebali opisati svoju školu. Sva znanja stečena u nastavu na daljinu predstavili su i prikazali kroz pisane sastavke, umne mape ili PowerPoint prezentacije. Radove svih učenika sam stavila u anyflip knjižicu koju su učenici pogledali na Dan škole 9.lipnja 2020. na kanalu za Njemački jezik u Teamsu. Na taj su način dobili povratnu informaciju o svom radu i radovima drugih učenika. Virtualnu knjižicu Meine Schule und ich stavili smo i na Twinspace projekta, a možete ju pogledati i ovdje.
https://anyflip.com/aslf/hrmg/
Ovom aktivnošću završili smo rad u projektu. Učenici su aktivno učili i svoje znanje primijenili u novoj situaciji. Ovaj oblik nastave im se jako svidio, a najviše su se radovali pošti sa čestitkama i dlanovima koji su stizali iz zemalja partnera, tj.iz Francuske, Grčke i Poljske.
Ono što nismo uspjeli dogovoriti, a bila nam je velika želja je videokonferencija u kojoj bi učenici dobili priliku uživo slušati i govoriti sa djecom istog uzrasta iz drugih zemalja. Nadam se da ćemo iduće godine u tome uspjeti jer partnerske učiteljice i njihovi učenici žele nastaviti suradnju sa nama i u idućoj godini.
Učiteljica njemačkog jezika, Tajana Tomoković
Simboli zemalja
Čestitke za Božić i dlanovi s opisima iz Poljske
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |