eTwinning nudi platformu za odgojno – obrazovne djelatnike (učitelje, ravnatelje, knjižničare, itd), koji rade u školama i dječjim vrtićima europskih država sudionica eTwinninga. Putem ove platforme članovi mogu komunicirati, surađivati, razvijati projekte, razmjenjivati znanja i iskustva te postati dijelom najzanimljivije obrazovne zajednice u Europi. eTwinning se uspješno integrirao u Erasmus+, program Europske unije u području obrazovanja, osposobljavanja, mladih i sporta.
Memento prijateljstva 7
Autor: Tajana Tomoković, 28. 12. 2020.
eTwinning projekt Memento prijateljstva 7 međunarodni je projekt koji ove školske godine okuplja 188 učitelja diljem svijeta oko jednog bitnog pojma: prijateljstvo. U ovaj projekt učenici 4. razreda naše Područne škole Budimci uključeni su četvrtu godinu zaredom. Projekt je prijašnjih godina nagrađivan oznakama kvalitete. To je projekt koji kroz niz aktivnosti s učenicima od 1.- 4.razreda razvija kompetencije Građanskog odgoja i obrazovanja.(MPT). Učenici su proveli 8 radionica i niz šarolikih aktivnosti kojima su slavili prijateljtvo i na taj način dodavali značenje prijateljstvu te činili taj pojam snažnijim u našem razredu i izvan njega.
Svi sudionici u projektu razvijali su kod svojih učenika: socijalne vještine, prihvatljivo ponašanje, samostalnost, samopouzdanje i međusobno uvažavanje kroz pridržavanje zajedničkih dogovorenih pravila.
Učenici su kroz niz aktivnosti stjecali znanje o sebi, razumjeli svoje emocije, razvijali odgovornost prema sebi i drugima. Usvajali su i njegovali kroz razne poticajne situacije i aktivnosti: temeljne humane vrijednosti kao što su prijateljstvo i nenasilje, pravednost i empatija. Učenici su primjenjivali dječja prava u svakodnevnom životu i naučili preuzimati odgovornost za svoje postupke u svakodnevnom životu.
Autorice projekta navode kako je bitno tijekom ostvarivanja radionica osvijesti najvažnija prava i obveze koje djeca imaju kao učenici i ponašati se u skladu s njima. Učenici su tijekom trajanja projekta i provođenja radionica i aktivnosti osvijestili da prava i obveze koje imaju kao učenici jednako pripadaju svakome drugom učeniku bez obzira na spol, nacionalnu ili vjersku pripadnost, sposobnost i imovinsko stanje. Shvatili su važnost održavanja osobne higijene, važnost postupaka za očuvanje prostora, predmeta i okoliša, pokazivali odgovornost za održavanje čistoće u razredu i školi. Izradili su kao rezultate radionica poticajne plakate (uživo i online putem raznih njima lakih za korištenje web 2.0. alata) o svojim pravima i obvezama unutar razredne zajednice, a za osobne potrebe svoj Memento prijateljstva 7. Taj Memento četvrtaši su dokumentirali u svoj Portfolio kao osobni podsjetnik na stečeno znanje o Građanskom odgoju i obrazovanju koji će primjenjivati u daljnjem obrazovanju kao poticaj za buduće suradničko učenje unutar svoje razredne zajednice i šire. Pri završetku svih radionica i aktivnosti četvrtaši su organizirali Događanje putem eTwinning platforme u Adobe connect sobi (Videokonferenciju) sa projektnim partnerima na kojoj su prikazali sve aktivnosti provedene u ovom projektu. Evaluaciju projekta proveli su na linoit ploči i omiljenom web 2.0. alatu WordArt.
Patricija Hercog
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |