eTwinning nudi platformu za odgojno – obrazovne djelatnike (učitelje, ravnatelje, knjižničare, itd), koji rade u školama i dječjim vrtićima europskih država sudionica eTwinninga. Putem ove platforme članovi mogu komunicirati, surađivati, razvijati projekte, razmjenjivati znanja i iskustva te postati dijelom najzanimljivije obrazovne zajednice u Europi. eTwinning se uspješno integrirao u Erasmus+, program Europske unije u području obrazovanja, osposobljavanja, mladih i sporta.
Projekt PIXELART- CodeWeek
Autor: Tajana Tomoković, 29. 12. 2020.
Učenici naše škole, 4. razred iz Područne škole Budimci ove su se školske godine ohrabrili i krenuli nesigurnim korakom u svijet programiranja uključivši se u međunarodni eTwinning projekt PIXELART – CodeWeek. Autorice projekta su Vedrana Šarec iz Obrtničko- industrijske škole Županja (Republika Hrvatska) i SeYda Alanya iz Sarayönü Merkez Anaokulu, Sarayönü, Turska. Autorice projekta zamislile su ga kao rad tehnikom PixelArt i obavezno prijavljivanje događaja na /https://codeweek.eu/add. CiLJ projekta je potaknuti učenike na jednostavan pristup kodiranju pomoću PixelArt tehnike.
Projekt je imao 5 faza:
- Faza- Učenici će izrađivati radove u PixelArt. Radove predati na zajedničku Padlet ploču i Twinspace.
- Faza- Napraviti certifikate svojim učenicima i podijeliti jednu zajedničku fotografiju i/ili video sa njihovim certifikatima o sudjelovanju na projektu.
- Faza- Učenici će izrađivati logotipe za naš projekt te ćemo izabrati onaj koji osvoji najviše glasova. Napravili smo posebnu Padlet ploču gdje će svi moći glasati.
- Faza- Organizirali smo događaj na kojemu ćemo razmijeniti iskustva vezana uz projekt s projektnim partnerima.
- Faza- Diseminacija projekta i evaluacija
Konačni rezultati: Radovi će biti postavljeni na TwinSpace-u, javnoj FB stranici projekta te podijeljene na mrežnim stranicama razreda i/ili škole te u Facebook grupi EU Code Week Teachers koristeći zajednički kod kod prijave događaja: Code Week 4 All : cw20-Nlrme (It is here a litlle L).
Četvrtaši su osmislili niz projektnih aktivnosti provedivih u razredu, sudjelovali su aktivno u 3 radionice na Europskom tjednu programiranja – društvenoj inicijativi čiji je cilj na zabavan i angažirajući način svima približiti programiranje i digitalnu pismenost. Kao organizatori sa učiteljicom prijavili su Događanje pod nazivom Izrada mojeg prvog programa Hello World. Kao aktivni sudionici bili su u dvjema radionicama /događanjima prijavljenima također na Tjednu kodiranja i programiranja: World heart day i My heart is beating u organizaciji i vodstvu učiteljice razredne nastave Ljiljane Mudrinić iz OŠ „Laza Kostić“ Gakovo, Srbija.
Učenici su aktivnim sudjelovanjem u ovom projektu učili o programiranju. Ono nam pomaže da shvatimo svijet oko sebe koji se brzo mijenja, proširimo svoje razumijevanje o tome kako funkcionira tehnologija te da razvijemo vještine i sposobnosti kako bismo istraživali nove ideje i bili inovativni.
Patricija Hercog
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |