eTwinning nudi platformu za odgojno – obrazovne djelatnike (učitelje, ravnatelje, knjižničare, itd), koji rade u školama i dječjim vrtićima europskih država sudionica eTwinninga. Putem ove platforme članovi mogu komunicirati, surađivati, razvijati projekte, razmjenjivati znanja i iskustva te postati dijelom najzanimljivije obrazovne zajednice u Europi. eTwinning se uspješno integrirao u Erasmus+, program Europske unije u području obrazovanja, osposobljavanja, mladih i sporta.
Ljepota različitosti 2
Autor: Tajana Tomoković, 4. 1. 2021.
Nastavak još jednog prošlogodišnjeg eTwinning projekta razveselio je učenike 4. razreda PŠ Budimci koji su s veseljem i ove školske godine postali jedan od projektnih partnera ovog zanimljivog međunarodnog projekta. Projekt ove školske godine okuplja 39 partnera iz Hrvatske, Srbije i Poljske. Izvrsna suradnj među projektnim partnerima rezultirala je mnogim rezultatima projekta (e-knjigama, slikovnicama, radionicama…) već nakon završetka prvog polugodišta. Projekt Ljepota različitosti 2 je projekt namijenjen učenicima od 2. – 4. razreda s ciljem da se učenici međusobno upoznaju predstavljajući sebe, svoja umijeća, hobije, sve ono što vole i što ih opisuje, istraže i prezentiraju zanimljivosti i ljepotu mjesta u kojem žive, surađuju, uče jedni od drugih kroz različite dogovorene aktivnosti.
Učenici su tijekom prvog polugodišta istraživali o svom zavičaju i predstavljali svoje osobitosti i vještine ostalim učenicima drugih škola uključenih u projekt. Ovim projektom želimo razviti suradnju učitelja i učenika koji u novoj školskoj godini rade po novim predmetnim kurikulumima. Naglasak je na razvijanju kulturne svijesti i pojmu identiteta, empatiji te uvažavanju i prihvaćanju različitosti, socijalnih i komunikacijskih vještina, suradnji i timskom radu. Autorice projekta za cilj navode međusobno upoznavanje učenika sudionika predstavljajući sebe, svoja umijeća, hobije, sve ono što vole i što ih opisuje, istraže i prezentiraju zanimljivosti i ljepotu, kulturnu, povijesnu i prirodnu baštinu mjesta u kojem žive, surađuju, uče jedni od drugih kroz različite dogovorene aktivnosti. Učenici će istraživali o svom zavičaju i predstavljati svoje osobitosti i vještine ostalim učenicima drugih škola uključenih u projekt. Naglasak je na suvremenim metodama poučavanja, aktivnom učenju, radionicama, učenju istraživanjem i uporabi IKT-a u nastavnim/projektnim aktivnostima.
Projektne aktivnosti su dogovorene okvirno, tematski, no osnivači projekta će s partnerskim školama dogovarati projektne aktivnosti tijekom projekta te uvažavati njihove ideje i prijedloge. Svaki partner je odgovoran za svoj rad, rad svojih učenika i poštivanje rokova.
Projekt traje od rujna 2020. do lipnja 2021.
Sastoji se od nekoliko faza:
a) prijava za projekt zainteresiranih partnerskih škola
b) predstavljanje partnera u projektu
c) ostvarivanje zadataka od rujna 2020. do lipnja 2021.
Učenici su uključeni u sve aktivnosti i aktivno sudjeluju u svim aktivnostima i svim projektnim fazama. S učenicima iz drugih škola već smo tijekom prvog polugodišta održali nekoliko videokonferencija koje ćemo predstaviti krajem školske godine kao jedan od krajnjih rezultata projekta.
Učiteljica Patricija Hercog
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |