preskoči na sadržaj

Osnovna škola Hinka Juhna Podgorač

eTwinning
  
 
eTwinning je zajednica škola u Europi

eTwinning nudi platformu za odgojno – obrazovne djelatnike (učitelje, ravnatelje, knjižničare, itd), koji rade u školama i dječjim vrtićima europskih država sudionica eTwinninga. Putem ove platforme članovi mogu komunicirati, surađivati, razvijati projekte, razmjenjivati znanja i iskustva te postati dijelom najzanimljivije obrazovne zajednice u Europi. eTwinning se uspješno integrirao u Erasmus+, program Europske unije u području obrazovanja, osposobljavanja, mladih i sporta.


Naši eTwinning projekti

Projekt 100. dan škole Udruge Zvono

Autor: Tajana Tomoković, 22. 2. 2021.

Učenici 4. razreda Područne škole Budimci i ove godine aktivno su se uključili u projekt Udruge Zvono čije su voditeljice i ove školske godine na eTwinningu duo Zvončica- učiteljice Adrijana Leko i Patricija Hercog.

Stoti dan škole projekt je koji se obilježava tradicionalno u brojnim europskim zemljama. Na nacionalnoj razini sedmu godinu za redom obilježavamo ga ostvarujući cilj projekta - okupiti učenike i učitelje osnovnih škola koji su spremni na nacionalnoj/lokalnoj/međunarodnoj razini kroz odabrane sadržaje obilježiti ovaj dan u školi. Dan je zamišljen kao dan bez školskih udžbenika kroz igre i međupredmetne korelacije i aktivnosti.

Kroz mnoštvo pomno zamišljenih i odabranih aktivnosti ostvareni su sljedeći ishodi : HJ A. 4. 5 Učenik oblikuje tekst primjenjujući znanja o imenicama, glagolima i pridjevima uvažavajući gramatička i pravopisna znanja; PID A.4.3 Učenik objašnjava organiziranost RH i njezina nacionalna obilježja; ikt A.2.1.Učenik prema savjetu odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju za obavljanje zadatka; uku A.2.2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema. Učenik primjenjuje strategije učenja i rješava probleme u svim područjima učenja uz praćenje i podršku učitelja; MAT A 4.2.Pisano zbraja i oduzima u skupu brojeva do milijun; MAT A.4.3. Pisano množi i dijeli u skupu prirodnih brojeva do milijun. Za učenicu koja pohađa nastavu po prilagodbi sadržaja (MAT A 2.2. Prikazuje dvoznamenkaste brojeve na različite načine; A.2.3. Koristi se rimskim brojkama do 12, C 2.3. Povezuje poznate geometrijske objekte)

Aktivnosti koje su četvrtaši proveli u svom razredu su sljedeće: građevina od 100 lego kockica; neobična slika od 100 komada cvjetova; radionica izrade krune za proslavu; građevina od 100 plastičnih čaša, digitalne igrice Wardwall; vježbe istezanja, vježbe u 100 sekundi, oblikovanje broja 100 tijelima; ispisivanje 100 gradova, naselja, geografskih pojmova u RH; matematička igra na otvorenom- potraga za kinder jajima u kojima su skriveni zadatci- 100 je zadataka matematičkih – u jajima su i zadatci prilagođeni učenici koja nastavu prati prema prilagodbi sadržaja/ 5 jaja sadrže poslasticu (bonbon); sastavljanje i pisanje neobične priče od 100 riječi- riječi su iz našeg lektirnog djela za veljaču A. Gardaš, Izum prfesora Leopolda; likovna radionica- Ja kao 100-godišnjak; Radionica- Svi smo različiti u razredu, a činimo neraskidivu cjelinu, ogrlica od 100 perlica; videokonferencija 5 projektnih partnera u Adobe connect sobi na eTwinning platformi. Imali su i jednu proslavu rođendana na ovaj važan 100. dan u školi i posljednji uz svoju učiteljicu prije nego li postanu veliki petaši.

Učiteljica Patricija Hercog




Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

e-Dnevnik

Projekti

 

Sigurnost na interentu

Centar za sigurniji Internet

      

 

 

 

 

Pet za net

 

Netica

Korisni linkovi



 > Prijava

CMS za škole logo
Osnovna škola Hinka Juhna Podgorač / H. Juhna 8, HR-31433 Podgorač / os-hjuhna-podgorac.skole.hr / os_podgorac@os-hjuhna-podgorac.skole.hr
preskoči na navigaciju