eTwinning nudi platformu za odgojno – obrazovne djelatnike (učitelje, ravnatelje, knjižničare, itd), koji rade u školama i dječjim vrtićima europskih država sudionica eTwinninga. Putem ove platforme članovi mogu komunicirati, surađivati, razvijati projekte, razmjenjivati znanja i iskustva te postati dijelom najzanimljivije obrazovne zajednice u Europi. eTwinning se uspješno integrirao u Erasmus+, program Europske unije u području obrazovanja, osposobljavanja, mladih i sporta.
Projekt 100. dan škole Udruge Zvono
Autor: Tajana Tomoković, 22. 2. 2021.
Učenici 4. razreda Područne škole Budimci i ove godine aktivno su se uključili u projekt Udruge Zvono čije su voditeljice i ove školske godine na eTwinningu duo Zvončica- učiteljice Adrijana Leko i Patricija Hercog. Stoti dan škole projekt je koji se obilježava tradicionalno u brojnim europskim zemljama. Na nacionalnoj razini sedmu godinu za redom obilježavamo ga ostvarujući cilj projekta - okupiti učenike i učitelje osnovnih škola koji su spremni na nacionalnoj/lokalnoj/međunarodnoj razini kroz odabrane sadržaje obilježiti ovaj dan u školi. Dan je zamišljen kao dan bez školskih udžbenika kroz igre i međupredmetne korelacije i aktivnosti.
Kroz mnoštvo pomno zamišljenih i odabranih aktivnosti ostvareni su sljedeći ishodi : HJ A. 4. 5 Učenik oblikuje tekst primjenjujući znanja o imenicama, glagolima i pridjevima uvažavajući gramatička i pravopisna znanja; PID A.4.3 Učenik objašnjava organiziranost RH i njezina nacionalna obilježja; ikt A.2.1.Učenik prema savjetu odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju za obavljanje zadatka; uku A.2.2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema. Učenik primjenjuje strategije učenja i rješava probleme u svim područjima učenja uz praćenje i podršku učitelja; MAT A 4.2.Pisano zbraja i oduzima u skupu brojeva do milijun; MAT A.4.3. Pisano množi i dijeli u skupu prirodnih brojeva do milijun. Za učenicu koja pohađa nastavu po prilagodbi sadržaja (MAT A 2.2. Prikazuje dvoznamenkaste brojeve na različite načine; A.2.3. Koristi se rimskim brojkama do 12, C 2.3. Povezuje poznate geometrijske objekte)
Aktivnosti koje su četvrtaši proveli u svom razredu su sljedeće: građevina od 100 lego kockica; neobična slika od 100 komada cvjetova; radionica izrade krune za proslavu; građevina od 100 plastičnih čaša, digitalne igrice Wardwall; vježbe istezanja, vježbe u 100 sekundi, oblikovanje broja 100 tijelima; ispisivanje 100 gradova, naselja, geografskih pojmova u RH; matematička igra na otvorenom- potraga za kinder jajima u kojima su skriveni zadatci- 100 je zadataka matematičkih – u jajima su i zadatci prilagođeni učenici koja nastavu prati prema prilagodbi sadržaja/ 5 jaja sadrže poslasticu (bonbon); sastavljanje i pisanje neobične priče od 100 riječi- riječi su iz našeg lektirnog djela za veljaču A. Gardaš, Izum prfesora Leopolda; likovna radionica- Ja kao 100-godišnjak; Radionica- Svi smo različiti u razredu, a činimo neraskidivu cjelinu, ogrlica od 100 perlica; videokonferencija 5 projektnih partnera u Adobe connect sobi na eTwinning platformi. Imali su i jednu proslavu rođendana na ovaj važan 100. dan u školi i posljednji uz svoju učiteljicu prije nego li postanu veliki petaši.
Učiteljica Patricija Hercog
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |