eTwinning nudi platformu za odgojno – obrazovne djelatnike (učitelje, ravnatelje, knjižničare, itd), koji rade u školama i dječjim vrtićima europskih država sudionica eTwinninga. Putem ove platforme članovi mogu komunicirati, surađivati, razvijati projekte, razmjenjivati znanja i iskustva te postati dijelom najzanimljivije obrazovne zajednice u Europi. eTwinning se uspješno integrirao u Erasmus+, program Europske unije u području obrazovanja, osposobljavanja, mladih i sporta.
The beauty of my homeland - Ljepote moje domovine
Autor: Tajana Tomoković, 11. 6. 2021.
Ove školske godine učenici 4. razreda PŠ Budimci: Marija, Ognjen, Luka, Siniša, Zvonimir, Lucijana, Paola i Antonia aktivno su bili uključeni u međunarodni projekt The beauty of my homeland/ Ljepote moje domovine. Projekt je to autorica iz Hrvatske, učiteljica Ivane Bašić i Lidije Hatadi. Učenici su skupa sa 140 učitelja različitih zemalja svijeta proučavali ljepote svoje domovine te dijelili iskustva s projektnim partnerima.
Kroz mnogobrojne aktivnosti u ovom projektu učenici su kroz razna područja saznali o ljepotama svoje domovine Hrvatske i upoznali ostale projektne partnere sa ljepotama svoga slavonskog kraja. Učenici su razvijali odgovorno ponašanje prema nasljeđu naših predaka i razvijali ljubav prema domovini. Međusobno su komunicirati putem videokonferencije i TwinSpace-a projekta kako bi što bolje upoznali ljepote krajeva svih projektnih partnera ali i predstavili svoj dio domovine drugima. Učenici su razvijali toleranciju i međusobno poštivanje za aktivno sudjelovanje u predstavljanju svoga kraja i države. Zanimljiva je činjenica da smo kroz projekt mnogo naučili o ostalim državama sudionicima: Albanija, Armenija, Bih, Bugarska, Grčka, Latvija, Mađarska, Poljska, Rumunjska, Sjeverna Makedonija, Slovenija, Turska i Tunis. Komunicirali smo s učenicima i učiteljima putem twinspace-a projekta, putem zatvorene FB grupe projekta, u inboxu eTwinning platforme, videokonferencijama. Očekivani rezultati projekta su se i ostvarili. Učenik na kraju prepoznaje i opisuje osobitosti svoje domovine te uočava razlike između zavičaja RH i drugih zemalja; opisuje ulogu, utjecaj i važnost povijesnoga nasljeđa te prirodnih i društvenih različitosti domovine na razvoj nacionalnoga identiteta; uči promatranjem i istraživanjem; uči samostalno i kroz suradnju s drugima te koristi izvornu stvarnost i literaturu kao izvore informacija. Veselimo se sljedećoj školskoj godini i nastavku projekta.
Učiteljica Patricija Hercog
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |