eTwinning nudi platformu za odgojno – obrazovne djelatnike (učitelje, ravnatelje, knjižničare, itd), koji rade u školama i dječjim vrtićima europskih država sudionica eTwinninga. Putem ove platforme članovi mogu komunicirati, surađivati, razvijati projekte, razmjenjivati znanja i iskustva te postati dijelom najzanimljivije obrazovne zajednice u Europi. eTwinning se uspješno integrirao u Erasmus+, program Europske unije u području obrazovanja, osposobljavanja, mladih i sporta.
OBILJEŽEN 100. DAN ŠKOLE
Autor: Tajana Tomoković, 18. 2. 2022.
Učenici 4. razreda MŠ ove su godine, kao i prošle, 11. veljače 2022. godine, obilježili 100. dan škole u sklopu eTwinning projekta 100. dan škole. Stoti dan škole projekt je koji se obilježava tradicionalno u brojnim europskim zemljama. Na nacionalnoj razini osmu godinu za redom obilježava se ostvarujući glavni cilj projekta: okupiti učenike i učitelje osnovnih škola koji su spremni na međunarodnoj/nacionalnoj/lokalnoj/ razini kroz odabrane sadržaje obilježiti ovaj dan u školi. Dan je zamišljen kao dan bez školskih udžbenika kroz igre i međupredmetne korelacije i aktivnosti. Projekt je slijednik projekta 100. dan škole koji je za RH pokrenula Sandra Vuk. Voditeljice/autorice na eTwinning platformi su Marica Jurec i Adrijana Leko.
Učenici su u skupinama (Nizinska Hrvatska, Gorska Hrvatska te Primorska Hrvatska) pisali naseljena mjesta koja se nalaze na tom području Republike Hrvatske. Svaka skupina pisala je 33 naseljena mjesta, a 100. mjesto bio je glavni grad Republike Hrvatske – Zagreb. Na taj smo način ponovili pravilo pisanja naseljenih mjesta, kao što smo ponovili i snalaženje na geografskoj karti. Pjevali smo himnu “100. dan škole” te rješavali matematičke zadatke koje smo uvećavali za 100 i 100 puta. Riješili smo Wordwall križaljku čiji su traženi pojmovi bile upravo riječi koje u sebi sadrže riječ sto. U programu WordArt stvarali smo oblake riječi u obliku broja 100 te ispisivali riječi koje u sebi sadrže riječ sto. Također, odradili smo 10 opće pripremnih vježbi po 10 ponavljanja te se dodavali balonom 100 puta. Izradili smo 10 valentinovskih srca po uzoru na umjetnika Charlesa McGeea, a svako srce sadrži 10 traka. Učenici su na kraju dana bili sretni i zadovoljni te su i ove godine uživali u obilježavanju 100. dana škole.
Kako smo se proveli možete pogledati na fotografijama u prilogu.
Učiteljica Suzana Hardi
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |