eTwinning nudi platformu za odgojno – obrazovne djelatnike (učitelje, ravnatelje, knjižničare, itd), koji rade u školama i dječjim vrtićima europskih država sudionica eTwinninga. Putem ove platforme članovi mogu komunicirati, surađivati, razvijati projekte, razmjenjivati znanja i iskustva te postati dijelom najzanimljivije obrazovne zajednice u Europi. eTwinning se uspješno integrirao u Erasmus+, program Europske unije u području obrazovanja, osposobljavanja, mladih i sporta.
Projekt Brže, više, jače
Autor: Tajana Tomoković, 19. 5. 2022.
Ove školske godine na eTwinning platformi pokrenut je međunarodni projekt Brže, više, jače autorica Ivane Žagar iz OŠ „Sveti Matej“ , Viškovo i učiteljice naše škole Patricije Hercog. Cilj projekta je proširiti znanja učenika o važnosti utjecaja sporta na zdravstvenu i funkcionalnu osobnost djeteta te na intelektualnu i odgojno-obrazovnu komponentu.
Učenici će istraživanjem, proučavanjem i uočavanjem promjena koje tjelesna aktivnost donosi, izraditi vlastite e-book, te osnažiti primjenu korištenja IKT-a u nastavi, koje će međusobno prezentirati svojim projektnim partnerima.
Svrha projekta je poticati kod učenika interes za aktivnim bavljenjem sportom te razvijanjem pravilnog odnosa prema zdravlju pojedinca i zajednice.
Učenici različitih zemalja tijekom cijele školske godine surađivali su na zajedničkim aktivnostima pritom razvijajući sve od 8 ključnih kompetencija za cjeloživotno obrazovanje. Učitelji su tijekom tog procesa bili samo smjernica i potpora vrijednim učenicima. Nastali su konačni proizvodi projekta- kolekcije uradaka stvoreni u web 2.0. alatima i e-knjiga na kojoj su surađivali i kojoj su doprinijeli svi sudionici. Učenici i učitelji s nestrpljenjem očekuju sljedeću školsku godinu i nastavak ove avanture!
Učiteljica Patricija Hercog
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |