13. TJEDAN PSIHOLOGIJE U NAŠOJ ŠKOLI
Autor: Tajana Tomoković, 2. 3. 2020.
Povodom 13. tjedna psihologije, koji se održao od 17. do 23. veljače 2020. godine, školska psihologinja je za naše učenike pripremila nekoliko aktivnosti. Učenici 1.-4. razreda sudjelovali su u radionici „Budimo prijatelji“ s ciljem razvoja empatije u prijateljskim odnosima koja se održala u četvrtak, 20. veljače od 17 sati. Učenici su ujedno sudjelovali u aktivnosti „Što čini pravog prijatelja?“ gdje su navodili osobine i ponašanja koja su važna za prijateljstvo. S psihologicom uz pomoć navedenih osobina i ponašanja izradili sliku na zidu kod koje su se mogli fotografirati. Učenicima 5.-8. razreda bio je dostupan sandučić povjerenja u koji su mogli ubaciti poruku sa sadržajem nečega što ih muči ili se žele nekome povjeriti.
13. TJEDAN PSIHOLOGIJE U NAŠOJ ŠKOLI
Autor: Tajana Tomoković, 2. 3. 2020.
Povodom 13. tjedna psihologije, koji se održao od 17. do 23. veljače 2020. godine, školska psihologinja je za naše učenike pripremila nekoliko aktivnosti. Učenici 1.-4. razreda sudjelovali su u radionici „Budimo prijatelji“ s ciljem razvoja empatije u prijateljskim odnosima koja se održala u četvrtak, 20. veljače od 17 sati. Učenici su ujedno sudjelovali u aktivnosti „Što čini pravog prijatelja?“ gdje su navodili osobine i ponašanja koja su važna za prijateljstvo. S psihologicom uz pomoć navedenih osobina i ponašanja izradili sliku na zidu kod koje su se mogli fotografirati. Učenicima 5.-8. razreda bio je dostupan sandučić povjerenja u koji su mogli ubaciti poruku sa sadržajem nečega što ih muči ili se žele nekome povjeriti.
13. TJEDAN PSIHOLOGIJE U NAŠOJ ŠKOLI
Autor: Tajana Tomoković, 2. 3. 2020.
Povodom 13. tjedna psihologije, koji se održao od 17. do 23. veljače 2020. godine, školska psihologinja je za naše učenike pripremila nekoliko aktivnosti. Učenici 1.-4. razreda sudjelovali su u radionici „Budimo prijatelji“ s ciljem razvoja empatije u prijateljskim odnosima koja se održala u četvrtak, 20. veljače od 17 sati. Učenici su ujedno sudjelovali u aktivnosti „Što čini pravog prijatelja?“ gdje su navodili osobine i ponašanja koja su važna za prijateljstvo. S psihologicom uz pomoć navedenih osobina i ponašanja izradili sliku na zidu kod koje su se mogli fotografirati. Učenicima 5.-8. razreda bio je dostupan sandučić povjerenja u koji su mogli ubaciti poruku sa sadržajem nečega što ih muči ili se žele nekome povjeriti.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |