AMIFN – module 3 “Čarobna interkulturalna mreža prijateljstva ”
Autor: Tajana Tomoković, 9. 3. 2020.
Učenici KO 1./3. razreda PŠ Stipanovci ove šk. god. 2019./2020. uključili su se i u treću fazu međunarodnog projekta “Čarobna interkulturalna mreža prijateljstva – module 3”. A Magical Intercultural Friendship Network ‒ Čarobna interkulturalna mreža prijateljstva je naziv za projekt čiji je zadatak da interkulturalno poveže učenike i nastavnike širom svijeta. U projekt je bilo uključeno 47 zemalja svijeta, 1.000 nastavnika i 25.000 učenika. Osnovni cilj ovog nama važnog projekta bio je osnažiti učenike u sferi interkulturalnosti, povezati djecu pripadnike različitih naroda širom svijeta putem vršnjačkog učenja o drugim narodima, njihovim zemljama i kulturama. Jedan od ciljeva projekta je i ostvarivanje četvrtog cilja od 17 razvojnih ciljeva UN-a, a to je svakako Kvalitetno obrazovanje.
Tako je i naša škola dobila još jednu priliku uključiti se u jedan ovakav međunarodni projekt po treći puta. Projekt je započeo 24. listopada i trajao je do 20. prosinca 2019. g. Modul tri je usmjeren na rušenje stereotipa i predsrasuda i suzbijanje diskriminacije. Kroz ovaj modul se pruža podrška nastavnicima svijeta da na drugačiji način pomognu svojim učenicima u prepoznavanju stereotipa i predrasuda, kako u svojim učionicama i školama, tako i u široj društvenoj zajednici. Ponekad ni mi nastavnici nismo svjesni svojih predrasuda, a najčešće zbog velike opterećenosti nastavnim procesom čak nismo u stanju prepoznati tragove diskriminacije, bilo koje vrste, u našim učionicama. Činjenica je da se neke stvari jednostavno dogode, a kada se dogode, onda bude kasno za reakciju. Upravo nemili školski događaji, incidenti, vršnjačko nasilje i sve ono što život mladih ljudi može dovesti na totalno nepoželjno područje života. Budući da smo mi nastavnici svakodnevno u kontaktu sa našim učenicima odlučili smo putem sedam projektnih zadataka pokušati pomoći našim učenicima i mladima u suzbijanju nasilja. Ukoliko smo putem ovog projekta uspjeli poštedjeti samo jedno dijete na svijetu, mi smo ostvarili cilj.
Realizacija projekta trajala je punih sedam tjedana, a učenici su svakog ponedjeljka dobivali tjedne zadatke koje su morali odrađivati unutar razrednog odjela. U realizaciju aktivnosti uključili smo i lokalnu zajednicu te smo ostvarili suradnju i sa najbližim kulturnim ustanovama i najbližim kulturno-povijesnim znamenitostima. Ostvarili smo suradnju i sa učenicima iz Crne Gore i Republike Srbije koje su također bile sudionice projekta. Na ovakav način učenici su se interkulturalno povezali kao pripadnici različitih narodnosnih skupina. Tako su dobili priliku predstaviti svoj kraj u kojem žive i puno toga naučiti o drugima, a pri tome se družiti sa vršnjacima svoje dobi. Za sve kvalitetno odrađene zadatke iz projekta učenici su dobili priznanja i zahvale.
Učiteljica: Monika Mužar - Kos
AMIFN – module 3 “Čarobna interkulturalna mreža prijateljstva ”
Autor: Tajana Tomoković, 9. 3. 2020.
Učenici KO 1./3. razreda PŠ Stipanovci ove šk. god. 2019./2020. uključili su se i u treću fazu međunarodnog projekta “Čarobna interkulturalna mreža prijateljstva – module 3”. A Magical Intercultural Friendship Network ‒ Čarobna interkulturalna mreža prijateljstva je naziv za projekt čiji je zadatak da interkulturalno poveže učenike i nastavnike širom svijeta. U projekt je bilo uključeno 47 zemalja svijeta, 1.000 nastavnika i 25.000 učenika. Osnovni cilj ovog nama važnog projekta bio je osnažiti učenike u sferi interkulturalnosti, povezati djecu pripadnike različitih naroda širom svijeta putem vršnjačkog učenja o drugim narodima, njihovim zemljama i kulturama. Jedan od ciljeva projekta je i ostvarivanje četvrtog cilja od 17 razvojnih ciljeva UN-a, a to je svakako Kvalitetno obrazovanje.
Tako je i naša škola dobila još jednu priliku uključiti se u jedan ovakav međunarodni projekt po treći puta. Projekt je započeo 24. listopada i trajao je do 20. prosinca 2019. g. Modul tri je usmjeren na rušenje stereotipa i predsrasuda i suzbijanje diskriminacije. Kroz ovaj modul se pruža podrška nastavnicima svijeta da na drugačiji način pomognu svojim učenicima u prepoznavanju stereotipa i predrasuda, kako u svojim učionicama i školama, tako i u široj društvenoj zajednici. Ponekad ni mi nastavnici nismo svjesni svojih predrasuda, a najčešće zbog velike opterećenosti nastavnim procesom čak nismo u stanju prepoznati tragove diskriminacije, bilo koje vrste, u našim učionicama. Činjenica je da se neke stvari jednostavno dogode, a kada se dogode, onda bude kasno za reakciju. Upravo nemili školski događaji, incidenti, vršnjačko nasilje i sve ono što život mladih ljudi može dovesti na totalno nepoželjno područje života. Budući da smo mi nastavnici svakodnevno u kontaktu sa našim učenicima odlučili smo putem sedam projektnih zadataka pokušati pomoći našim učenicima i mladima u suzbijanju nasilja. Ukoliko smo putem ovog projekta uspjeli poštedjeti samo jedno dijete na svijetu, mi smo ostvarili cilj.
Realizacija projekta trajala je punih sedam tjedana, a učenici su svakog ponedjeljka dobivali tjedne zadatke koje su morali odrađivati unutar razrednog odjela. U realizaciju aktivnosti uključili smo i lokalnu zajednicu te smo ostvarili suradnju i sa najbližim kulturnim ustanovama i najbližim kulturno-povijesnim znamenitostima. Ostvarili smo suradnju i sa učenicima iz Crne Gore i Republike Srbije koje su također bile sudionice projekta. Na ovakav način učenici su se interkulturalno povezali kao pripadnici različitih narodnosnih skupina. Tako su dobili priliku predstaviti svoj kraj u kojem žive i puno toga naučiti o drugima, a pri tome se družiti sa vršnjacima svoje dobi. Za sve kvalitetno odrađene zadatke iz projekta učenici su dobili priznanja i zahvale.
Učiteljica: Monika Mužar - Kos
AMIFN – module 3 “Čarobna interkulturalna mreža prijateljstva ”
Autor: Tajana Tomoković, 9. 3. 2020.
Učenici KO 1./3. razreda PŠ Stipanovci ove šk. god. 2019./2020. uključili su se i u treću fazu međunarodnog projekta “Čarobna interkulturalna mreža prijateljstva – module 3”. A Magical Intercultural Friendship Network ‒ Čarobna interkulturalna mreža prijateljstva je naziv za projekt čiji je zadatak da interkulturalno poveže učenike i nastavnike širom svijeta. U projekt je bilo uključeno 47 zemalja svijeta, 1.000 nastavnika i 25.000 učenika. Osnovni cilj ovog nama važnog projekta bio je osnažiti učenike u sferi interkulturalnosti, povezati djecu pripadnike različitih naroda širom svijeta putem vršnjačkog učenja o drugim narodima, njihovim zemljama i kulturama. Jedan od ciljeva projekta je i ostvarivanje četvrtog cilja od 17 razvojnih ciljeva UN-a, a to je svakako Kvalitetno obrazovanje.
Tako je i naša škola dobila još jednu priliku uključiti se u jedan ovakav međunarodni projekt po treći puta. Projekt je započeo 24. listopada i trajao je do 20. prosinca 2019. g. Modul tri je usmjeren na rušenje stereotipa i predsrasuda i suzbijanje diskriminacije. Kroz ovaj modul se pruža podrška nastavnicima svijeta da na drugačiji način pomognu svojim učenicima u prepoznavanju stereotipa i predrasuda, kako u svojim učionicama i školama, tako i u široj društvenoj zajednici. Ponekad ni mi nastavnici nismo svjesni svojih predrasuda, a najčešće zbog velike opterećenosti nastavnim procesom čak nismo u stanju prepoznati tragove diskriminacije, bilo koje vrste, u našim učionicama. Činjenica je da se neke stvari jednostavno dogode, a kada se dogode, onda bude kasno za reakciju. Upravo nemili školski događaji, incidenti, vršnjačko nasilje i sve ono što život mladih ljudi može dovesti na totalno nepoželjno područje života. Budući da smo mi nastavnici svakodnevno u kontaktu sa našim učenicima odlučili smo putem sedam projektnih zadataka pokušati pomoći našim učenicima i mladima u suzbijanju nasilja. Ukoliko smo putem ovog projekta uspjeli poštedjeti samo jedno dijete na svijetu, mi smo ostvarili cilj.
Realizacija projekta trajala je punih sedam tjedana, a učenici su svakog ponedjeljka dobivali tjedne zadatke koje su morali odrađivati unutar razrednog odjela. U realizaciju aktivnosti uključili smo i lokalnu zajednicu te smo ostvarili suradnju i sa najbližim kulturnim ustanovama i najbližim kulturno-povijesnim znamenitostima. Ostvarili smo suradnju i sa učenicima iz Crne Gore i Republike Srbije koje su također bile sudionice projekta. Na ovakav način učenici su se interkulturalno povezali kao pripadnici različitih narodnosnih skupina. Tako su dobili priliku predstaviti svoj kraj u kojem žive i puno toga naučiti o drugima, a pri tome se družiti sa vršnjacima svoje dobi. Za sve kvalitetno odrađene zadatke iz projekta učenici su dobili priznanja i zahvale.
Učiteljica: Monika Mužar - Kos
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |