„Otkrij tajnu za budućnost sjajnu“
Autor: Tajana Tomoković, 12. 7. 2020.
Ove školske godine učenici 3. razreda PŠ Budimci uključili su se u zanimljivi projekt Školske knjige koji potiče konkretne aktivnosti koje će pridonijeti boljem društvu i čišćem okolišu. Velik je to projekt u kojem smo se mogli opredijeliti u koju kategoriju ćemo svoj razredni projekt uvrstiti. Tri su kategrije: Cilj projekta je potaknuti inovativnost, poduzetnost i kreativne oblike izražavanja kroz izradu vremeplova. Izraditi skice, crteže i modele različitih „izuma“ iz prošlosti i budućnosti i predstaviti ih javnosti. Potaći mlade inovatore na uključivanje u međunarodne natječaje za poticanje inovacija i poduzetnosti.
Moji učenici su tijekom nastave na daljinu postali pravi izumitelji, pravi pustolovi te su svaki za svoju obitelj izumili vremeplov! Putovali su kroz vrijeme sa svojom obitelji. Kao rezultat međupredmetnih tema i korelacija nastavnih sadržaja na temu Vrijeme (tema iz NPiP i GiK-a) vremeplov se lako uklopio u sve nastavne sadržaje kao i sama njegova izrada. Čak smo vremeplovom lako putovali iz projekta u projekt ove školske godine te se on spominje u nekolicini naših projekata kao završni proizvod. Svaki je učenik osmislio izgled vremeplova, izabrao materijal od kojeg će ga izraditi, izradio lutkice koje su prikazale putnike kroz vrijeme- isključivo članove uže obitelji pojedinog učenika. Putovanje kroz vrijeme svatko je započeo u kojem smjeru želi (prošlost ili budućnost, pa čak i sadašnjost). Zadatak je bio kroz putovanje upoznati svoje pretke i potomke. Kao rezultat putovanja nastale su slikovnice kao prikaz obiteljskog stabla predaka i potomaka pojedinog učenika. Svakog od predaka i potomaka na putovanju ispitali su o njihovim zanimanjima, interesima...a pritom su svaki od učenika upoznali i samoga sebe. Završni proizvod putovanja kroz vrijeme u vlastitom izumljenom vremeplovu je razredna brošura izumljenih strojeva.
Školska knjiga dala nam je i dodatnu ideju- izumiti robota koji premazuje palačinke nutelom. Moji su učenici izradili robote od recikliranog materijala u sklopu aktivnosti vezanih za Dan planeta Zemlje 2020. To su roboti spasioci naše planete. Svaki je robot dobio i ime – vlasnik mu je ime nadjenuo. A zašto svaki od njih ne bi znao i namazati palačinku nutelom? Ideja za 5!
Bila nam je izuzetna čast sudjelovati u ovom projektu.
Učiteljica Patricija Hercog
„Otkrij tajnu za budućnost sjajnu“
Autor: Tajana Tomoković, 12. 7. 2020.
Ove školske godine učenici 3. razreda PŠ Budimci uključili su se u zanimljivi projekt Školske knjige koji potiče konkretne aktivnosti koje će pridonijeti boljem društvu i čišćem okolišu. Velik je to projekt u kojem smo se mogli opredijeliti u koju kategoriju ćemo svoj razredni projekt uvrstiti. Tri su kategrije: Cilj projekta je potaknuti inovativnost, poduzetnost i kreativne oblike izražavanja kroz izradu vremeplova. Izraditi skice, crteže i modele različitih „izuma“ iz prošlosti i budućnosti i predstaviti ih javnosti. Potaći mlade inovatore na uključivanje u međunarodne natječaje za poticanje inovacija i poduzetnosti.
Moji učenici su tijekom nastave na daljinu postali pravi izumitelji, pravi pustolovi te su svaki za svoju obitelj izumili vremeplov! Putovali su kroz vrijeme sa svojom obitelji. Kao rezultat međupredmetnih tema i korelacija nastavnih sadržaja na temu Vrijeme (tema iz NPiP i GiK-a) vremeplov se lako uklopio u sve nastavne sadržaje kao i sama njegova izrada. Čak smo vremeplovom lako putovali iz projekta u projekt ove školske godine te se on spominje u nekolicini naših projekata kao završni proizvod. Svaki je učenik osmislio izgled vremeplova, izabrao materijal od kojeg će ga izraditi, izradio lutkice koje su prikazale putnike kroz vrijeme- isključivo članove uže obitelji pojedinog učenika. Putovanje kroz vrijeme svatko je započeo u kojem smjeru želi (prošlost ili budućnost, pa čak i sadašnjost). Zadatak je bio kroz putovanje upoznati svoje pretke i potomke. Kao rezultat putovanja nastale su slikovnice kao prikaz obiteljskog stabla predaka i potomaka pojedinog učenika. Svakog od predaka i potomaka na putovanju ispitali su o njihovim zanimanjima, interesima...a pritom su svaki od učenika upoznali i samoga sebe. Završni proizvod putovanja kroz vrijeme u vlastitom izumljenom vremeplovu je razredna brošura izumljenih strojeva.
Školska knjiga dala nam je i dodatnu ideju- izumiti robota koji premazuje palačinke nutelom. Moji su učenici izradili robote od recikliranog materijala u sklopu aktivnosti vezanih za Dan planeta Zemlje 2020. To su roboti spasioci naše planete. Svaki je robot dobio i ime – vlasnik mu je ime nadjenuo. A zašto svaki od njih ne bi znao i namazati palačinku nutelom? Ideja za 5!
Bila nam je izuzetna čast sudjelovati u ovom projektu.
Učiteljica Patricija Hercog
„Otkrij tajnu za budućnost sjajnu“
Autor: Tajana Tomoković, 12. 7. 2020.
Ove školske godine učenici 3. razreda PŠ Budimci uključili su se u zanimljivi projekt Školske knjige koji potiče konkretne aktivnosti koje će pridonijeti boljem društvu i čišćem okolišu. Velik je to projekt u kojem smo se mogli opredijeliti u koju kategoriju ćemo svoj razredni projekt uvrstiti. Tri su kategrije: Cilj projekta je potaknuti inovativnost, poduzetnost i kreativne oblike izražavanja kroz izradu vremeplova. Izraditi skice, crteže i modele različitih „izuma“ iz prošlosti i budućnosti i predstaviti ih javnosti. Potaći mlade inovatore na uključivanje u međunarodne natječaje za poticanje inovacija i poduzetnosti.
Moji učenici su tijekom nastave na daljinu postali pravi izumitelji, pravi pustolovi te su svaki za svoju obitelj izumili vremeplov! Putovali su kroz vrijeme sa svojom obitelji. Kao rezultat međupredmetnih tema i korelacija nastavnih sadržaja na temu Vrijeme (tema iz NPiP i GiK-a) vremeplov se lako uklopio u sve nastavne sadržaje kao i sama njegova izrada. Čak smo vremeplovom lako putovali iz projekta u projekt ove školske godine te se on spominje u nekolicini naših projekata kao završni proizvod. Svaki je učenik osmislio izgled vremeplova, izabrao materijal od kojeg će ga izraditi, izradio lutkice koje su prikazale putnike kroz vrijeme- isključivo članove uže obitelji pojedinog učenika. Putovanje kroz vrijeme svatko je započeo u kojem smjeru želi (prošlost ili budućnost, pa čak i sadašnjost). Zadatak je bio kroz putovanje upoznati svoje pretke i potomke. Kao rezultat putovanja nastale su slikovnice kao prikaz obiteljskog stabla predaka i potomaka pojedinog učenika. Svakog od predaka i potomaka na putovanju ispitali su o njihovim zanimanjima, interesima...a pritom su svaki od učenika upoznali i samoga sebe. Završni proizvod putovanja kroz vrijeme u vlastitom izumljenom vremeplovu je razredna brošura izumljenih strojeva.
Školska knjiga dala nam je i dodatnu ideju- izumiti robota koji premazuje palačinke nutelom. Moji su učenici izradili robote od recikliranog materijala u sklopu aktivnosti vezanih za Dan planeta Zemlje 2020. To su roboti spasioci naše planete. Svaki je robot dobio i ime – vlasnik mu je ime nadjenuo. A zašto svaki od njih ne bi znao i namazati palačinku nutelom? Ideja za 5!
Bila nam je izuzetna čast sudjelovati u ovom projektu.
Učiteljica Patricija Hercog
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |