Ljepota čitanja
Autor: Tajana Tomoković, 29. 8. 2020.
Nova školska godina pred vratima je. Puna neizvjesnosti i nesigurnosti. Mnoge promjene i prilagodbe u svakodnevnom životu svih nas donosi nam naša nova svakidašnjica uslijed pandemije korona virusom. Ono što zasigurno ostaje nepromijenjeno je entuzijazam, volja i želja za radom, učenjem i nadasve poučavanjem- jer na kraju krajeva mi učitelji smo ovdje za naše učenike i radi njih. Razredni i školski kurikulumi polako se popunjavaju planiranim aktivnostima u domovima učitelja pa tako i kurikulum mog (od jeseni) 4. razreda OŠ Hinka Juhna Podgorač, Područne škole Budimci. U razredima školaraca diljem naše domovine i izvan nje s prvim danom nove školske godine počinju aktivnosti novog autorskog projekta mog razreda i razreda škole partnera OŠ Laza Kostić Gakovo, Srbija.
Izvrsna suradnja cijele prošle školske godine s kolegicom Ljiljanom Mudrinić iz OŠ Laza Kostić, Gakovo, Srbija i njenim učenicima te zajedničkim sudjelovanjem u mnogobrojnim projektnim aktivnostima rezultirala je upravo novim međunarodnim eTwinning projektom. Projekt će trajati cijelu školsku godinu. Naime, riječ je o projektu imenom The beauty od reading (Ljepota čitanja) koji je odobren na eTwinning platformi i koji je u nekoliko dana od objave okupio ekipu od 70 projektnih partnera diljem lijepe naše i izvan nje. Okupili su se odgojno-obrazovni djelatnici iz Hrvatske, Srbije, Portugala, Rumunjske, Makedonije, Albanije, BiH, Poljske, Turske, Španjolske i Gruzije.
Glavni je cilj našeg projekta potaknuti u učenicima otkrivanje ljepote čitanja kroz mnogobrojne aktivnosti. Dosegnut ćemo ljepotu čitanja u učeničkim prirodnim okruženjima, u domovima, u prirodi i u razredima. Čitat ćemo djela koja nisu isključivo lektirna. Projekt je zamišljen na način mogućnosti provođenja planiranih aktivnosti u razredima ali i online (ukoliko dođe do ponovnog zatvaranja škola u našoj domovini i u svijetu). Kroz mjesece trajanja školske godine uređivat ćemo Kutke za čitanje u našim učionicama, izraditi slikovnice, čitati knjige u obiteljima, posjećivati knjižnice, organizirati uživo i online Večeri čitanja unutar naših razreda i škola, osnovat ćemo Čitateljske klubove te neizostavno obilježavati važne nadnevke tijekom godine a koji su vezani za promicanje čitanja. Između ostalog planirana je i suradnja sa studentima i doc.dr.sc. Drahomirom Cupar sa Odjela za informacijske znanosti Sveučilišta u Zadru (čitanje dječje literature putem aplikacija namijenjenih za grupne sastanke i webinare – Zoom, Teams…).
Jedan od konačnih proizvoda projekta, rezultat rada svih projektnih partnera bit će e-knjiga izrađena u nekom od web 2.0. alata. Kod učenika ćemo uporabom web 2.0. alata razvijati komunikacijske i prezentacijske vještine ali i poticati razvoj samopouzdanja.
Patricija Hercog
Ljepota čitanja
Autor: Tajana Tomoković, 29. 8. 2020.
Nova školska godina pred vratima je. Puna neizvjesnosti i nesigurnosti. Mnoge promjene i prilagodbe u svakodnevnom životu svih nas donosi nam naša nova svakidašnjica uslijed pandemije korona virusom. Ono što zasigurno ostaje nepromijenjeno je entuzijazam, volja i želja za radom, učenjem i nadasve poučavanjem- jer na kraju krajeva mi učitelji smo ovdje za naše učenike i radi njih. Razredni i školski kurikulumi polako se popunjavaju planiranim aktivnostima u domovima učitelja pa tako i kurikulum mog (od jeseni) 4. razreda OŠ Hinka Juhna Podgorač, Područne škole Budimci. U razredima školaraca diljem naše domovine i izvan nje s prvim danom nove školske godine počinju aktivnosti novog autorskog projekta mog razreda i razreda škole partnera OŠ Laza Kostić Gakovo, Srbija.
Izvrsna suradnja cijele prošle školske godine s kolegicom Ljiljanom Mudrinić iz OŠ Laza Kostić, Gakovo, Srbija i njenim učenicima te zajedničkim sudjelovanjem u mnogobrojnim projektnim aktivnostima rezultirala je upravo novim međunarodnim eTwinning projektom. Projekt će trajati cijelu školsku godinu. Naime, riječ je o projektu imenom The beauty od reading (Ljepota čitanja) koji je odobren na eTwinning platformi i koji je u nekoliko dana od objave okupio ekipu od 70 projektnih partnera diljem lijepe naše i izvan nje. Okupili su se odgojno-obrazovni djelatnici iz Hrvatske, Srbije, Portugala, Rumunjske, Makedonije, Albanije, BiH, Poljske, Turske, Španjolske i Gruzije.
Glavni je cilj našeg projekta potaknuti u učenicima otkrivanje ljepote čitanja kroz mnogobrojne aktivnosti. Dosegnut ćemo ljepotu čitanja u učeničkim prirodnim okruženjima, u domovima, u prirodi i u razredima. Čitat ćemo djela koja nisu isključivo lektirna. Projekt je zamišljen na način mogućnosti provođenja planiranih aktivnosti u razredima ali i online (ukoliko dođe do ponovnog zatvaranja škola u našoj domovini i u svijetu). Kroz mjesece trajanja školske godine uređivat ćemo Kutke za čitanje u našim učionicama, izraditi slikovnice, čitati knjige u obiteljima, posjećivati knjižnice, organizirati uživo i online Večeri čitanja unutar naših razreda i škola, osnovat ćemo Čitateljske klubove te neizostavno obilježavati važne nadnevke tijekom godine a koji su vezani za promicanje čitanja. Između ostalog planirana je i suradnja sa studentima i doc.dr.sc. Drahomirom Cupar sa Odjela za informacijske znanosti Sveučilišta u Zadru (čitanje dječje literature putem aplikacija namijenjenih za grupne sastanke i webinare – Zoom, Teams…).
Jedan od konačnih proizvoda projekta, rezultat rada svih projektnih partnera bit će e-knjiga izrađena u nekom od web 2.0. alata. Kod učenika ćemo uporabom web 2.0. alata razvijati komunikacijske i prezentacijske vještine ali i poticati razvoj samopouzdanja.
Patricija Hercog
Ljepota čitanja
Autor: Tajana Tomoković, 29. 8. 2020.
Nova školska godina pred vratima je. Puna neizvjesnosti i nesigurnosti. Mnoge promjene i prilagodbe u svakodnevnom životu svih nas donosi nam naša nova svakidašnjica uslijed pandemije korona virusom. Ono što zasigurno ostaje nepromijenjeno je entuzijazam, volja i želja za radom, učenjem i nadasve poučavanjem- jer na kraju krajeva mi učitelji smo ovdje za naše učenike i radi njih. Razredni i školski kurikulumi polako se popunjavaju planiranim aktivnostima u domovima učitelja pa tako i kurikulum mog (od jeseni) 4. razreda OŠ Hinka Juhna Podgorač, Područne škole Budimci. U razredima školaraca diljem naše domovine i izvan nje s prvim danom nove školske godine počinju aktivnosti novog autorskog projekta mog razreda i razreda škole partnera OŠ Laza Kostić Gakovo, Srbija.
Izvrsna suradnja cijele prošle školske godine s kolegicom Ljiljanom Mudrinić iz OŠ Laza Kostić, Gakovo, Srbija i njenim učenicima te zajedničkim sudjelovanjem u mnogobrojnim projektnim aktivnostima rezultirala je upravo novim međunarodnim eTwinning projektom. Projekt će trajati cijelu školsku godinu. Naime, riječ je o projektu imenom The beauty od reading (Ljepota čitanja) koji je odobren na eTwinning platformi i koji je u nekoliko dana od objave okupio ekipu od 70 projektnih partnera diljem lijepe naše i izvan nje. Okupili su se odgojno-obrazovni djelatnici iz Hrvatske, Srbije, Portugala, Rumunjske, Makedonije, Albanije, BiH, Poljske, Turske, Španjolske i Gruzije.
Glavni je cilj našeg projekta potaknuti u učenicima otkrivanje ljepote čitanja kroz mnogobrojne aktivnosti. Dosegnut ćemo ljepotu čitanja u učeničkim prirodnim okruženjima, u domovima, u prirodi i u razredima. Čitat ćemo djela koja nisu isključivo lektirna. Projekt je zamišljen na način mogućnosti provođenja planiranih aktivnosti u razredima ali i online (ukoliko dođe do ponovnog zatvaranja škola u našoj domovini i u svijetu). Kroz mjesece trajanja školske godine uređivat ćemo Kutke za čitanje u našim učionicama, izraditi slikovnice, čitati knjige u obiteljima, posjećivati knjižnice, organizirati uživo i online Večeri čitanja unutar naših razreda i škola, osnovat ćemo Čitateljske klubove te neizostavno obilježavati važne nadnevke tijekom godine a koji su vezani za promicanje čitanja. Između ostalog planirana je i suradnja sa studentima i doc.dr.sc. Drahomirom Cupar sa Odjela za informacijske znanosti Sveučilišta u Zadru (čitanje dječje literature putem aplikacija namijenjenih za grupne sastanke i webinare – Zoom, Teams…).
Jedan od konačnih proizvoda projekta, rezultat rada svih projektnih partnera bit će e-knjiga izrađena u nekom od web 2.0. alata. Kod učenika ćemo uporabom web 2.0. alata razvijati komunikacijske i prezentacijske vještine ali i poticati razvoj samopouzdanja.
Patricija Hercog
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |