OSAM TJEDANA MJEŠTOVITOG MODELA
Autor: Tajana Tomoković, 3. 11. 2020.
Završio je listopad i osmi tjedan nastave. Nastavna godina ni po čemu nije obična, dapače, sve je neobično i mi smo se prilagodili neobičnom na najbolji mogući način. Učenici razredne nastave su u školi svaki dan. Pohađaju nastavu po tzv. modelu A. Učenici predmetne nastave su u mješovitom modelu, tj. u modelu B. Prema ovom modelu je pola razreda u školi tjedan dana dok je ostatak razreda online i nastavu prati u virtualnoj učionici na Teamsu. Zamjena skupina je četvrtkom. Tako smo od 9 razreda u velikoj smjeni dobili 18 skupina. Trebalo je vremena i učenicima i učiteljima pohvatati sve što se od nas traži. Nakon osam tjedana sve novo je postalo normalno. Nosimo maske, dezinficiramo i peremo ruke, znamo tko kuda ide, kroz koji ulaz uzlazi i izlazi, kada i gdje jede, koja skupina je u školi, koja kod kuće, kada je kraj sata iako nema zvona itd. Ovako nabrojano, ne zvuči ni malo lijepo. Nakon osam tjedana smo zaključili da nama odraslima mjere i pravila puno teže padaju. Djeca se brže i lakše prilagođavaju. Kao što je preobuvanje najnormalnija stvar u školi, tako su prihvatili i mjere. Ono što je učenicima važno je doći u školu, u razred, susresti se s prijateljima, družiti se.
Pitala sam petaše kako su doživjeli 5.razred i što bi voljeli promijeniti, a neki od odgovora su:
Doživjela sam nove prijatelje. Više bih voljela da idemo u školu sa cijelom ekipom. Ne sviđa mi se online nastava i puno stvari drugi učenici i ja ne možemo shvatiti, a u školi nam sve mogu učitelji i učiteljice objasniti. Mislim da bi bolje bilo da idemo svi u školu makar nosili maske cijeli dan stalno se dezinficirati meni je bolje da svi idemo u školu .
Tamara 5.a
Doživio sam nove prijatelje i nove učitelje ! Ne sviđa mi se to što nismo cijeli razred. I ne sviđa mi se to što se ne selimo iz učionice u učionicu. No zbog ove situacije nek ostane kako je.
Lovro 5.a
Doživio sam puno novih učitelja. Volio bih biti sa svim učenicima iz razreda. Više mi se sviđa u školi jer nam učitelji objasne gradivo. Ne volim ići online jer onda moram puno učiti!!!
Kristijan 5.b
Doživjela sam nove avanture. Mješoviti oblik nastave mi se uopće ne sviđa. Htjela bih da svi budemo zajedno makar i pod nastavom nosili maske.
Lara 5.a
Doživjela sam nove prijatelje. Bolje je ići u školu nego online. Voljela bih da smo svi zajedno jer tako ćemo se lakše upoznati.
Antolena 5.a
Upoznao sam nove učitelje, imamo nove predmete, ali ljepše i lakše mi je u školi jer sam sa prijateljima i učitelji nam objasne gradivo bolje. Online ne volim jer imamo puno više za pisat i učit i onda mi je teže.
Karlo 5.b
U ovih 8 tjedana sam upoznao nove učitelje, predmete i školu. Više bi volio da smo stalno u školi jer onda bih upoznao cijeli svoj razred i druge učionice, tome sam se najviše veselio. Online škola mi se ne sviđa jer neke stvari ne mogu shvatiti. Bilo bi mnogo lakše sve odrađivati na školskom satu. Nadam se da će sve uskoro vratiti u normalu.
Leon 5.a
Svi koji su prošle školske godine iskusili nastavu na daljinu jednoglasno se slažu: Nikakva online nastava ne može zamijeniti živu riječ u školi. Vrijeme provedeno u školi smo počeli više cijeniti. Više cijenimo vrijeme za nastavu i učenje, ali i vrijeme u kojem učenici međusobno rade sve ono dječje što je njima najviše nedostajalo u nastavi na daljinu.
Sedmaši i osmaši su veliki pa igranja kod njih nema. Oni se druže tako da razgovaraju, tipkaju po mobitelu. Kada pokušate s njima započeti razgovor, dobijete osmijeh koji govori da su to neke njihove teme.
Dečkima u šestom razredu nedostaje nogomet najviše od svih pa su si napravili mekanu loptu za dopucavanje. Lopta je od papira preljepljena selotepom, ali njima najbolja na svijetu. I najsigurnija jer ne mogu razbiti prozor. Cure su trenutno oduševljene Harry Potterom. Prate svaki nastavak, prepričavaju najstrašniji dio ili najbolji dio. Pravi klub obožavatelja Harry Pottera. I čarobne štapiće imaju i poznaju zavidan broj čarolija.
Petaši obožavaju ići van. Kad vremenske prilike dozvoljavaju, petaši su pod odmorom vani i igraju se. Igre su često izmišljene, uključuju kretanje. Na početku se biraju, dijele u ekipe i igraju. Onda netko pobijedi pa se drugi ljute pa se posvađaju pa brzo pomire i sve ispočetka ponovno.
U osam tjedana smo imali nekoliko slučaja u kojima su učenici bili u samoizolaciji. Do sada nitko od učenika i djelatnika nije bio pozitivan na virus i nadamo se da će tako ostati što dulje.
Ostanimo odgovorni, pridržavajmo se mjera i ostanimo zdravi!
Tajana Tomoković
OSAM TJEDANA MJEŠTOVITOG MODELA
Autor: Tajana Tomoković, 3. 11. 2020.
Završio je listopad i osmi tjedan nastave. Nastavna godina ni po čemu nije obična, dapače, sve je neobično i mi smo se prilagodili neobičnom na najbolji mogući način. Učenici razredne nastave su u školi svaki dan. Pohađaju nastavu po tzv. modelu A. Učenici predmetne nastave su u mješovitom modelu, tj. u modelu B. Prema ovom modelu je pola razreda u školi tjedan dana dok je ostatak razreda online i nastavu prati u virtualnoj učionici na Teamsu. Zamjena skupina je četvrtkom. Tako smo od 9 razreda u velikoj smjeni dobili 18 skupina. Trebalo je vremena i učenicima i učiteljima pohvatati sve što se od nas traži. Nakon osam tjedana sve novo je postalo normalno. Nosimo maske, dezinficiramo i peremo ruke, znamo tko kuda ide, kroz koji ulaz uzlazi i izlazi, kada i gdje jede, koja skupina je u školi, koja kod kuće, kada je kraj sata iako nema zvona itd. Ovako nabrojano, ne zvuči ni malo lijepo. Nakon osam tjedana smo zaključili da nama odraslima mjere i pravila puno teže padaju. Djeca se brže i lakše prilagođavaju. Kao što je preobuvanje najnormalnija stvar u školi, tako su prihvatili i mjere. Ono što je učenicima važno je doći u školu, u razred, susresti se s prijateljima, družiti se.
Pitala sam petaše kako su doživjeli 5.razred i što bi voljeli promijeniti, a neki od odgovora su:
Doživjela sam nove prijatelje. Više bih voljela da idemo u školu sa cijelom ekipom. Ne sviđa mi se online nastava i puno stvari drugi učenici i ja ne možemo shvatiti, a u školi nam sve mogu učitelji i učiteljice objasniti. Mislim da bi bolje bilo da idemo svi u školu makar nosili maske cijeli dan stalno se dezinficirati meni je bolje da svi idemo u školu .
Tamara 5.a
Doživio sam nove prijatelje i nove učitelje ! Ne sviđa mi se to što nismo cijeli razred. I ne sviđa mi se to što se ne selimo iz učionice u učionicu. No zbog ove situacije nek ostane kako je.
Lovro 5.a
Doživio sam puno novih učitelja. Volio bih biti sa svim učenicima iz razreda. Više mi se sviđa u školi jer nam učitelji objasne gradivo. Ne volim ići online jer onda moram puno učiti!!!
Kristijan 5.b
Doživjela sam nove avanture. Mješoviti oblik nastave mi se uopće ne sviđa. Htjela bih da svi budemo zajedno makar i pod nastavom nosili maske.
Lara 5.a
Doživjela sam nove prijatelje. Bolje je ići u školu nego online. Voljela bih da smo svi zajedno jer tako ćemo se lakše upoznati.
Antolena 5.a
Upoznao sam nove učitelje, imamo nove predmete, ali ljepše i lakše mi je u školi jer sam sa prijateljima i učitelji nam objasne gradivo bolje. Online ne volim jer imamo puno više za pisat i učit i onda mi je teže.
Karlo 5.b
U ovih 8 tjedana sam upoznao nove učitelje, predmete i školu. Više bi volio da smo stalno u školi jer onda bih upoznao cijeli svoj razred i druge učionice, tome sam se najviše veselio. Online škola mi se ne sviđa jer neke stvari ne mogu shvatiti. Bilo bi mnogo lakše sve odrađivati na školskom satu. Nadam se da će sve uskoro vratiti u normalu.
Leon 5.a
Svi koji su prošle školske godine iskusili nastavu na daljinu jednoglasno se slažu: Nikakva online nastava ne može zamijeniti živu riječ u školi. Vrijeme provedeno u školi smo počeli više cijeniti. Više cijenimo vrijeme za nastavu i učenje, ali i vrijeme u kojem učenici međusobno rade sve ono dječje što je njima najviše nedostajalo u nastavi na daljinu.
Sedmaši i osmaši su veliki pa igranja kod njih nema. Oni se druže tako da razgovaraju, tipkaju po mobitelu. Kada pokušate s njima započeti razgovor, dobijete osmijeh koji govori da su to neke njihove teme.
Dečkima u šestom razredu nedostaje nogomet najviše od svih pa su si napravili mekanu loptu za dopucavanje. Lopta je od papira preljepljena selotepom, ali njima najbolja na svijetu. I najsigurnija jer ne mogu razbiti prozor. Cure su trenutno oduševljene Harry Potterom. Prate svaki nastavak, prepričavaju najstrašniji dio ili najbolji dio. Pravi klub obožavatelja Harry Pottera. I čarobne štapiće imaju i poznaju zavidan broj čarolija.
Petaši obožavaju ići van. Kad vremenske prilike dozvoljavaju, petaši su pod odmorom vani i igraju se. Igre su često izmišljene, uključuju kretanje. Na početku se biraju, dijele u ekipe i igraju. Onda netko pobijedi pa se drugi ljute pa se posvađaju pa brzo pomire i sve ispočetka ponovno.
U osam tjedana smo imali nekoliko slučaja u kojima su učenici bili u samoizolaciji. Do sada nitko od učenika i djelatnika nije bio pozitivan na virus i nadamo se da će tako ostati što dulje.
Ostanimo odgovorni, pridržavajmo se mjera i ostanimo zdravi!
Tajana Tomoković
OSAM TJEDANA MJEŠTOVITOG MODELA
Autor: Tajana Tomoković, 3. 11. 2020.
Završio je listopad i osmi tjedan nastave. Nastavna godina ni po čemu nije obična, dapače, sve je neobično i mi smo se prilagodili neobičnom na najbolji mogući način. Učenici razredne nastave su u školi svaki dan. Pohađaju nastavu po tzv. modelu A. Učenici predmetne nastave su u mješovitom modelu, tj. u modelu B. Prema ovom modelu je pola razreda u školi tjedan dana dok je ostatak razreda online i nastavu prati u virtualnoj učionici na Teamsu. Zamjena skupina je četvrtkom. Tako smo od 9 razreda u velikoj smjeni dobili 18 skupina. Trebalo je vremena i učenicima i učiteljima pohvatati sve što se od nas traži. Nakon osam tjedana sve novo je postalo normalno. Nosimo maske, dezinficiramo i peremo ruke, znamo tko kuda ide, kroz koji ulaz uzlazi i izlazi, kada i gdje jede, koja skupina je u školi, koja kod kuće, kada je kraj sata iako nema zvona itd. Ovako nabrojano, ne zvuči ni malo lijepo. Nakon osam tjedana smo zaključili da nama odraslima mjere i pravila puno teže padaju. Djeca se brže i lakše prilagođavaju. Kao što je preobuvanje najnormalnija stvar u školi, tako su prihvatili i mjere. Ono što je učenicima važno je doći u školu, u razred, susresti se s prijateljima, družiti se.
Pitala sam petaše kako su doživjeli 5.razred i što bi voljeli promijeniti, a neki od odgovora su:
Doživjela sam nove prijatelje. Više bih voljela da idemo u školu sa cijelom ekipom. Ne sviđa mi se online nastava i puno stvari drugi učenici i ja ne možemo shvatiti, a u školi nam sve mogu učitelji i učiteljice objasniti. Mislim da bi bolje bilo da idemo svi u školu makar nosili maske cijeli dan stalno se dezinficirati meni je bolje da svi idemo u školu .
Tamara 5.a
Doživio sam nove prijatelje i nove učitelje ! Ne sviđa mi se to što nismo cijeli razred. I ne sviđa mi se to što se ne selimo iz učionice u učionicu. No zbog ove situacije nek ostane kako je.
Lovro 5.a
Doživio sam puno novih učitelja. Volio bih biti sa svim učenicima iz razreda. Više mi se sviđa u školi jer nam učitelji objasne gradivo. Ne volim ići online jer onda moram puno učiti!!!
Kristijan 5.b
Doživjela sam nove avanture. Mješoviti oblik nastave mi se uopće ne sviđa. Htjela bih da svi budemo zajedno makar i pod nastavom nosili maske.
Lara 5.a
Doživjela sam nove prijatelje. Bolje je ići u školu nego online. Voljela bih da smo svi zajedno jer tako ćemo se lakše upoznati.
Antolena 5.a
Upoznao sam nove učitelje, imamo nove predmete, ali ljepše i lakše mi je u školi jer sam sa prijateljima i učitelji nam objasne gradivo bolje. Online ne volim jer imamo puno više za pisat i učit i onda mi je teže.
Karlo 5.b
U ovih 8 tjedana sam upoznao nove učitelje, predmete i školu. Više bi volio da smo stalno u školi jer onda bih upoznao cijeli svoj razred i druge učionice, tome sam se najviše veselio. Online škola mi se ne sviđa jer neke stvari ne mogu shvatiti. Bilo bi mnogo lakše sve odrađivati na školskom satu. Nadam se da će sve uskoro vratiti u normalu.
Leon 5.a
Svi koji su prošle školske godine iskusili nastavu na daljinu jednoglasno se slažu: Nikakva online nastava ne može zamijeniti živu riječ u školi. Vrijeme provedeno u školi smo počeli više cijeniti. Više cijenimo vrijeme za nastavu i učenje, ali i vrijeme u kojem učenici međusobno rade sve ono dječje što je njima najviše nedostajalo u nastavi na daljinu.
Sedmaši i osmaši su veliki pa igranja kod njih nema. Oni se druže tako da razgovaraju, tipkaju po mobitelu. Kada pokušate s njima započeti razgovor, dobijete osmijeh koji govori da su to neke njihove teme.
Dečkima u šestom razredu nedostaje nogomet najviše od svih pa su si napravili mekanu loptu za dopucavanje. Lopta je od papira preljepljena selotepom, ali njima najbolja na svijetu. I najsigurnija jer ne mogu razbiti prozor. Cure su trenutno oduševljene Harry Potterom. Prate svaki nastavak, prepričavaju najstrašniji dio ili najbolji dio. Pravi klub obožavatelja Harry Pottera. I čarobne štapiće imaju i poznaju zavidan broj čarolija.
Petaši obožavaju ići van. Kad vremenske prilike dozvoljavaju, petaši su pod odmorom vani i igraju se. Igre su često izmišljene, uključuju kretanje. Na početku se biraju, dijele u ekipe i igraju. Onda netko pobijedi pa se drugi ljute pa se posvađaju pa brzo pomire i sve ispočetka ponovno.
U osam tjedana smo imali nekoliko slučaja u kojima su učenici bili u samoizolaciji. Do sada nitko od učenika i djelatnika nije bio pozitivan na virus i nadamo se da će tako ostati što dulje.
Ostanimo odgovorni, pridržavajmo se mjera i ostanimo zdravi!
Tajana Tomoković
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |