preskoči na sadržaj

Osnovna škola Hinka Juhna Podgorač

 > Naslovnica
Vijesti

Climate Action Project

Autor: Tajana Tomoković, 19. 11. 2020.

               Međunarodni projekt Climate Action Project (Projekt Klimatska Akcija) okupio je 2,5 milijuna sudionika iz 136 država svijeta. Cilj ovog projekta je promijeniti ponašanje i način razmišljanja, ali i unijeti promjene u vladu i društvo. Naš projekt doveo je do nevjerojatnih rezultata.

Učenici i učitelji krenuli su na 6-tjedno putovanje nazvano Klimatska akcija. 23. rujna na prvi dan jeseni organiziran je webinar za sve učitelje sudionike u projektu. Sudjelovanjem na webinaru od organizatora projekta dobila sam sve potrebne informacije o početku provođenja projekta u razredima diljem svijeta. Projekt je započeo  28.rujna 2020. kad smo u našem 4. razredu Područne škole Budimci na satu razrednika dogovorili sve aktivnosti koje ćemo provesti tijekom sljedećih 6 tjedana unutar projekta. 

 

Projekt je integriran u razredni i školski kurikulum te smo ga proveli vrlo lako kroz međupredmetne teme na satima razrednika, izvannastavne aktivnosti, tzk, hrvatskog jezika, likovne kulture i prirode i društva. Imali smo i kurikulum samog projekta, pisane priprave za pojedine teme i nastavne sate kao i dodatno vodstvo naših dodijeljenih mentora u projektu. Za učitelje je bila organizirana privatna Wattssup grupa sa mentorom koji nas je vodio kroz aktivnosti tijekom trajanja projekta. Na službenoj stranici projekta svaki je sudionik (učitelj) imao obvezu tjedno prilagati fotografije, video i popratni tekst provedenih aktivnosti kroz tekući tjedan.  Projekt podupiru vlade 15 država svijeta. Projekt je orijentiran na učenike koji su u središtu pozornosti i koji su glavni pokretači promjena u svijetu globalnih klimatskih promjena. Projekt je pod pokroviteljstvom medija 45 zemalja svijeta uključujući BBC, CNN i National Geographic.

Tijekom 6 tjedana istraživali smo, raspravljali, otkrivali i dijelili svoja otkrića o klimatskim promjenama te ih dijelili u mrežnom okruženju sa ostalim sudionicima projekta. Održali smo 3 zanimljive videokonferencije sa 3 škole sudionicima u projektu s kojima smo izmijenili konačne rezultate našeg projekta. To su OŠ „August Cesarec“ Ivankovo, Hrvatska, učenici  8.c  razreda i nastavnica fizike i tehničke kulture Ivana Ljevnaić, OŠ „Laza Kostić“ Gakovo, Srbija, učenici 4. razreda i učiteljica Ljiljana Mudrinić te Sanjivani International Schoolkharghar, Mumbai, India i to 2. i 3. razred i njihove učiteljice Ms. Archana i Ms. Sunayana. Na konferenciju sa Indijom uključila se i ravnateljica njihove škole te nas sve pozdravila i sudjelovala u razmjeni naših iskustava. Moji četvrtaši pokazali su i znanje engleskog jezika u izlaganju o klimatskim promjenama.

Kroz aktivnosti u projektu preusmjeravanjem na druge pristupe učenju, poput suradničkog učenja, učenja kroz igru, zaigranog učenja, učenja od stručnjaka itd., pokušavamo ciljati na razvoj kompetencija i vještina koje u današnjem obrazovanju postaju sve važnije. To su: suradnja, kreativnost, suosjećanje, kritičko razmišljanje i rješavanje problema.

Završni susret dogodio se 5. studenog 2020. tijekom  8-satnog webinara sa svjetski poznatim govornicima: Jane Goodall, David Attenborough, predsjednikom Santosom, ministrima, aktivistima, klimatskim stručnjacima i studentima / učenicima sudionicima u projektu. Učenici i učitelji predstavili su svoje konačne proizvode projekta u vrijeme kad je kome odgovaralo tijekom tij+h 8 sati trajanja webinara.

Evaluaciju smo proveli u razredu kroz evaluacijski upitnik koji je bio postavljen na službenoj stranici projekta.

Četvrtaši Područne škole Budimci su po završetku projekta dobili certifikat organizatora za sudjelovanje u ovom velikom globalnom projektu.

Detalje možete pogledati na web stranici projekta gdje se nalaze i naši radovi:

https://www.climate-action.info/

Patricija Hercog

  




Vijesti

Climate Action Project

Autor: Tajana Tomoković, 19. 11. 2020.

               Međunarodni projekt Climate Action Project (Projekt Klimatska Akcija) okupio je 2,5 milijuna sudionika iz 136 država svijeta. Cilj ovog projekta je promijeniti ponašanje i način razmišljanja, ali i unijeti promjene u vladu i društvo. Naš projekt doveo je do nevjerojatnih rezultata.

Učenici i učitelji krenuli su na 6-tjedno putovanje nazvano Klimatska akcija. 23. rujna na prvi dan jeseni organiziran je webinar za sve učitelje sudionike u projektu. Sudjelovanjem na webinaru od organizatora projekta dobila sam sve potrebne informacije o početku provođenja projekta u razredima diljem svijeta. Projekt je započeo  28.rujna 2020. kad smo u našem 4. razredu Područne škole Budimci na satu razrednika dogovorili sve aktivnosti koje ćemo provesti tijekom sljedećih 6 tjedana unutar projekta. 

 

Projekt je integriran u razredni i školski kurikulum te smo ga proveli vrlo lako kroz međupredmetne teme na satima razrednika, izvannastavne aktivnosti, tzk, hrvatskog jezika, likovne kulture i prirode i društva. Imali smo i kurikulum samog projekta, pisane priprave za pojedine teme i nastavne sate kao i dodatno vodstvo naših dodijeljenih mentora u projektu. Za učitelje je bila organizirana privatna Wattssup grupa sa mentorom koji nas je vodio kroz aktivnosti tijekom trajanja projekta. Na službenoj stranici projekta svaki je sudionik (učitelj) imao obvezu tjedno prilagati fotografije, video i popratni tekst provedenih aktivnosti kroz tekući tjedan.  Projekt podupiru vlade 15 država svijeta. Projekt je orijentiran na učenike koji su u središtu pozornosti i koji su glavni pokretači promjena u svijetu globalnih klimatskih promjena. Projekt je pod pokroviteljstvom medija 45 zemalja svijeta uključujući BBC, CNN i National Geographic.

Tijekom 6 tjedana istraživali smo, raspravljali, otkrivali i dijelili svoja otkrića o klimatskim promjenama te ih dijelili u mrežnom okruženju sa ostalim sudionicima projekta. Održali smo 3 zanimljive videokonferencije sa 3 škole sudionicima u projektu s kojima smo izmijenili konačne rezultate našeg projekta. To su OŠ „August Cesarec“ Ivankovo, Hrvatska, učenici  8.c  razreda i nastavnica fizike i tehničke kulture Ivana Ljevnaić, OŠ „Laza Kostić“ Gakovo, Srbija, učenici 4. razreda i učiteljica Ljiljana Mudrinić te Sanjivani International Schoolkharghar, Mumbai, India i to 2. i 3. razred i njihove učiteljice Ms. Archana i Ms. Sunayana. Na konferenciju sa Indijom uključila se i ravnateljica njihove škole te nas sve pozdravila i sudjelovala u razmjeni naših iskustava. Moji četvrtaši pokazali su i znanje engleskog jezika u izlaganju o klimatskim promjenama.

Kroz aktivnosti u projektu preusmjeravanjem na druge pristupe učenju, poput suradničkog učenja, učenja kroz igru, zaigranog učenja, učenja od stručnjaka itd., pokušavamo ciljati na razvoj kompetencija i vještina koje u današnjem obrazovanju postaju sve važnije. To su: suradnja, kreativnost, suosjećanje, kritičko razmišljanje i rješavanje problema.

Završni susret dogodio se 5. studenog 2020. tijekom  8-satnog webinara sa svjetski poznatim govornicima: Jane Goodall, David Attenborough, predsjednikom Santosom, ministrima, aktivistima, klimatskim stručnjacima i studentima / učenicima sudionicima u projektu. Učenici i učitelji predstavili su svoje konačne proizvode projekta u vrijeme kad je kome odgovaralo tijekom tij+h 8 sati trajanja webinara.

Evaluaciju smo proveli u razredu kroz evaluacijski upitnik koji je bio postavljen na službenoj stranici projekta.

Četvrtaši Područne škole Budimci su po završetku projekta dobili certifikat organizatora za sudjelovanje u ovom velikom globalnom projektu.

Detalje možete pogledati na web stranici projekta gdje se nalaze i naši radovi:

https://www.climate-action.info/

Patricija Hercog

  




Climate Action Project

Autor: Tajana Tomoković, 19. 11. 2020.

               Međunarodni projekt Climate Action Project (Projekt Klimatska Akcija) okupio je 2,5 milijuna sudionika iz 136 država svijeta. Cilj ovog projekta je promijeniti ponašanje i način razmišljanja, ali i unijeti promjene u vladu i društvo. Naš projekt doveo je do nevjerojatnih rezultata.

Učenici i učitelji krenuli su na 6-tjedno putovanje nazvano Klimatska akcija. 23. rujna na prvi dan jeseni organiziran je webinar za sve učitelje sudionike u projektu. Sudjelovanjem na webinaru od organizatora projekta dobila sam sve potrebne informacije o početku provođenja projekta u razredima diljem svijeta. Projekt je započeo  28.rujna 2020. kad smo u našem 4. razredu Područne škole Budimci na satu razrednika dogovorili sve aktivnosti koje ćemo provesti tijekom sljedećih 6 tjedana unutar projekta. 

 

Projekt je integriran u razredni i školski kurikulum te smo ga proveli vrlo lako kroz međupredmetne teme na satima razrednika, izvannastavne aktivnosti, tzk, hrvatskog jezika, likovne kulture i prirode i društva. Imali smo i kurikulum samog projekta, pisane priprave za pojedine teme i nastavne sate kao i dodatno vodstvo naših dodijeljenih mentora u projektu. Za učitelje je bila organizirana privatna Wattssup grupa sa mentorom koji nas je vodio kroz aktivnosti tijekom trajanja projekta. Na službenoj stranici projekta svaki je sudionik (učitelj) imao obvezu tjedno prilagati fotografije, video i popratni tekst provedenih aktivnosti kroz tekući tjedan.  Projekt podupiru vlade 15 država svijeta. Projekt je orijentiran na učenike koji su u središtu pozornosti i koji su glavni pokretači promjena u svijetu globalnih klimatskih promjena. Projekt je pod pokroviteljstvom medija 45 zemalja svijeta uključujući BBC, CNN i National Geographic.

Tijekom 6 tjedana istraživali smo, raspravljali, otkrivali i dijelili svoja otkrića o klimatskim promjenama te ih dijelili u mrežnom okruženju sa ostalim sudionicima projekta. Održali smo 3 zanimljive videokonferencije sa 3 škole sudionicima u projektu s kojima smo izmijenili konačne rezultate našeg projekta. To su OŠ „August Cesarec“ Ivankovo, Hrvatska, učenici  8.c  razreda i nastavnica fizike i tehničke kulture Ivana Ljevnaić, OŠ „Laza Kostić“ Gakovo, Srbija, učenici 4. razreda i učiteljica Ljiljana Mudrinić te Sanjivani International Schoolkharghar, Mumbai, India i to 2. i 3. razred i njihove učiteljice Ms. Archana i Ms. Sunayana. Na konferenciju sa Indijom uključila se i ravnateljica njihove škole te nas sve pozdravila i sudjelovala u razmjeni naših iskustava. Moji četvrtaši pokazali su i znanje engleskog jezika u izlaganju o klimatskim promjenama.

Kroz aktivnosti u projektu preusmjeravanjem na druge pristupe učenju, poput suradničkog učenja, učenja kroz igru, zaigranog učenja, učenja od stručnjaka itd., pokušavamo ciljati na razvoj kompetencija i vještina koje u današnjem obrazovanju postaju sve važnije. To su: suradnja, kreativnost, suosjećanje, kritičko razmišljanje i rješavanje problema.

Završni susret dogodio se 5. studenog 2020. tijekom  8-satnog webinara sa svjetski poznatim govornicima: Jane Goodall, David Attenborough, predsjednikom Santosom, ministrima, aktivistima, klimatskim stručnjacima i studentima / učenicima sudionicima u projektu. Učenici i učitelji predstavili su svoje konačne proizvode projekta u vrijeme kad je kome odgovaralo tijekom tij+h 8 sati trajanja webinara.

Evaluaciju smo proveli u razredu kroz evaluacijski upitnik koji je bio postavljen na službenoj stranici projekta.

Četvrtaši Područne škole Budimci su po završetku projekta dobili certifikat organizatora za sudjelovanje u ovom velikom globalnom projektu.

Detalje možete pogledati na web stranici projekta gdje se nalaze i naši radovi:

https://www.climate-action.info/

Patricija Hercog

  




Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

e-Dnevnik

Projekti

 

Sigurnost na interentu

Centar za sigurniji Internet

      

 

 

 

 

Pet za net

 

Netica

Korisni linkovi



 > Prijava

CMS za škole logo
Osnovna škola Hinka Juhna Podgorač / H. Juhna 8, HR-31433 Podgorač / os-hjuhna-podgorac.skole.hr / os_podgorac@os-hjuhna-podgorac.skole.hr
preskoči na navigaciju