ŠTITI VODU ZA GLOBALNU SLOBODU
Autor: Tajana Tomoković, 21. 12. 2020.
Početkom mjeseca listopada 2020. godine učenici 2./4. r. PŠ Stipanovci pod mentorstvom učiteljice Monike Mužar – Kos uključili su se u aktivnosti projekta pod nazivom Štiti vodu za globalnu slobodu. Nositelj i osnivač projekta, izdavačka kuća Školska knjiga, ovim projektom nastojala je potaknuti škole na aktivno sudjelovanje u projektu te na pokretanje promjena kako bi nam svima budućnost bila bolja, sigurnija i sretnija. Budućnost, ili vrijeme koje će doći, ne možemo predvidjeti, ali na nju možemo utjecati, i to pokretanjem promjena u svijetu koji nas neposredno okružuje.
Učenici su u okviru zadanih aktivnosti istraživali gdje voda zapravo izvire, koliko je potrošimo u domu ili u školi, kamo dospijeva odlazeći kroz cijevi, imaju li svi slavinu iz koje izvire čista voda te hoće li slavina jednog dana presušiti i koji su načini da se smanji potrošnja vode. U svakodnevnom životu ne razmišljamo previše o tome jer nam je lako doći do vode. No njezino čuvanje, racionalno trošenje i zaštita iznimno su važni za očuvanje i opstanak mnogih živih bića uključujući i čovjeka. Iz tog razloga učenici su smišljali načine očuvanja, racionalnog trošenja i zaštite vode u neposrednoj okolini. Učenici su izradili i različiti mehaničke eko modele (pročišćivača, mostova, vodenica, skupljača kišnice i sl.). Istražili su i utjecaj na pojavu kiselih kiša u okolišu, a na kraju svih aktivnosti izradili su brošuru o štednji i zaštiti vode.
Na taj način kroz ove projektne aktivnosti učenici su razvijati svijest o važnosti vode kao općeg dobra. Zadanim aktivnostima potaknuli smo stvaranje ideja i promišljanje o mogućnostima, upućivali na suradnju te okupljali različitosti i inspiracije za nove pristupe pronalaženjem inovativnih rješenja kako bi svima nama budućnost bila puno ljepša.
https://anyflip.com/pfwx/uvbi/
Učiteljica: Monika Mužar - Kos
ŠTITI VODU ZA GLOBALNU SLOBODU
Autor: Tajana Tomoković, 21. 12. 2020.
Početkom mjeseca listopada 2020. godine učenici 2./4. r. PŠ Stipanovci pod mentorstvom učiteljice Monike Mužar – Kos uključili su se u aktivnosti projekta pod nazivom Štiti vodu za globalnu slobodu. Nositelj i osnivač projekta, izdavačka kuća Školska knjiga, ovim projektom nastojala je potaknuti škole na aktivno sudjelovanje u projektu te na pokretanje promjena kako bi nam svima budućnost bila bolja, sigurnija i sretnija. Budućnost, ili vrijeme koje će doći, ne možemo predvidjeti, ali na nju možemo utjecati, i to pokretanjem promjena u svijetu koji nas neposredno okružuje.
Učenici su u okviru zadanih aktivnosti istraživali gdje voda zapravo izvire, koliko je potrošimo u domu ili u školi, kamo dospijeva odlazeći kroz cijevi, imaju li svi slavinu iz koje izvire čista voda te hoće li slavina jednog dana presušiti i koji su načini da se smanji potrošnja vode. U svakodnevnom životu ne razmišljamo previše o tome jer nam je lako doći do vode. No njezino čuvanje, racionalno trošenje i zaštita iznimno su važni za očuvanje i opstanak mnogih živih bića uključujući i čovjeka. Iz tog razloga učenici su smišljali načine očuvanja, racionalnog trošenja i zaštite vode u neposrednoj okolini. Učenici su izradili i različiti mehaničke eko modele (pročišćivača, mostova, vodenica, skupljača kišnice i sl.). Istražili su i utjecaj na pojavu kiselih kiša u okolišu, a na kraju svih aktivnosti izradili su brošuru o štednji i zaštiti vode.
Na taj način kroz ove projektne aktivnosti učenici su razvijati svijest o važnosti vode kao općeg dobra. Zadanim aktivnostima potaknuli smo stvaranje ideja i promišljanje o mogućnostima, upućivali na suradnju te okupljali različitosti i inspiracije za nove pristupe pronalaženjem inovativnih rješenja kako bi svima nama budućnost bila puno ljepša.
https://anyflip.com/pfwx/uvbi/
Učiteljica: Monika Mužar - Kos
ŠTITI VODU ZA GLOBALNU SLOBODU
Autor: Tajana Tomoković, 21. 12. 2020.
Početkom mjeseca listopada 2020. godine učenici 2./4. r. PŠ Stipanovci pod mentorstvom učiteljice Monike Mužar – Kos uključili su se u aktivnosti projekta pod nazivom Štiti vodu za globalnu slobodu. Nositelj i osnivač projekta, izdavačka kuća Školska knjiga, ovim projektom nastojala je potaknuti škole na aktivno sudjelovanje u projektu te na pokretanje promjena kako bi nam svima budućnost bila bolja, sigurnija i sretnija. Budućnost, ili vrijeme koje će doći, ne možemo predvidjeti, ali na nju možemo utjecati, i to pokretanjem promjena u svijetu koji nas neposredno okružuje.
Učenici su u okviru zadanih aktivnosti istraživali gdje voda zapravo izvire, koliko je potrošimo u domu ili u školi, kamo dospijeva odlazeći kroz cijevi, imaju li svi slavinu iz koje izvire čista voda te hoće li slavina jednog dana presušiti i koji su načini da se smanji potrošnja vode. U svakodnevnom životu ne razmišljamo previše o tome jer nam je lako doći do vode. No njezino čuvanje, racionalno trošenje i zaštita iznimno su važni za očuvanje i opstanak mnogih živih bića uključujući i čovjeka. Iz tog razloga učenici su smišljali načine očuvanja, racionalnog trošenja i zaštite vode u neposrednoj okolini. Učenici su izradili i različiti mehaničke eko modele (pročišćivača, mostova, vodenica, skupljača kišnice i sl.). Istražili su i utjecaj na pojavu kiselih kiša u okolišu, a na kraju svih aktivnosti izradili su brošuru o štednji i zaštiti vode.
Na taj način kroz ove projektne aktivnosti učenici su razvijati svijest o važnosti vode kao općeg dobra. Zadanim aktivnostima potaknuli smo stvaranje ideja i promišljanje o mogućnostima, upućivali na suradnju te okupljali različitosti i inspiracije za nove pristupe pronalaženjem inovativnih rješenja kako bi svima nama budućnost bila puno ljepša.
https://anyflip.com/pfwx/uvbi/
Učiteljica: Monika Mužar - Kos
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |