Ispiši stranice koje pomiču granice
Autor: Tajana Tomoković, 22. 12. 2020.
Školska knjiga, kao osnivač projekta Otkrij tajnu za budućnost sjajnu 2019. i ove školske godine nastavlja projekt. Nastavak projekta Otkrij tajnu za budućnost sjajnu školama ove školske 2020./2021. godine donosi mogućnost konkretnog doprinosa očuvanju životno važnih uvjeta, potiče na povezivanje odgojno-obrazovnih i životnih vrijednosti te poziva na pomicanje granica poznatoga istraživanjem i maštovitošću.“ Učenici 4. razreda OŠ Hinka Juhna Podgorač, PŠ Budimci sa svojom učiteljicom Patricijom Hercog uključili su se u drugi krug projekta u kategoriji Ispiši stranice koje pomiču granice.
Četvrtaši su osmislili i prikazali inovativan i zanimljiv prikaz obrade lektirnog djela Hrvoja Hitreca „Eko, Eko“. Kao rezultat projekta nastao je eko razredni kutak za čitanje i digitalna audioslikovnica o neobičnom izvanzemaljcu (u web 2.0. alatu Book Creator). „Papirnata“ slikovnica je uvezana kao knjiga i spremna je u razrednom kutku za čitanje. Učenici su proveli mnoštvo aktivnosti s ciljem da druge učenike i širu javnost potaknu na čitanje i razvijanje čitalačkih sposobnosti pomno osmišljenim stvaralačkim aktivnostima. Projekt su nazvali Priča jednog izvanzemaljca. Izvanzemaljac iz slikovnice glavni je sudionik svih aktivnosti međupredmetnih korelacija. Prikazali su kako pomno korištenje IKT_e u svrhu obrade lektire itekako dobro koristi. Tako je nastao i interaktivno digitalni sadržaj: slagalice u web 2.0. alatu JigSawPlanet kao rezultat aktivnosti. Povezali su nastavne predmete izradivši ekološku igru koja sadrži matematičke zadatke, ali ujedno je i ključ za slagalicu koja skriva glazbene instrumente. Putem videopoziva studentica Odjela informacijskih znanosti Sveučilišta u Zadru čitala je učenicima ulomke romana, a učenici su zatim pisali poruke Zemljanima na čakavskom narječju. Eko iz našeg projekta postao je spremnik za skupljanje plastičnih čepova. Izvanzemaljac je sa letjelicom sletio na Vukovarski vodotoranj koji je nastao kao rezultat rada vrijednih učenika na satima likovne kulture. Eko nas je potaknuo na sadnju mladice stabla duda u prostoru vrta škole, a time smo se upisali na svjetsku kartu zasađenih stabala i sudjelovali u globalnoj akciji #PlantED. On je došao na naš planet poučiti nas ekologiji a četvrtaši su ovim projektom to znanje pokušali prenijeti na ostale Zemljane. Nadamo se da smo aktivnostima u ovom projektu ispisali stranice koje pomiču granice.
Slikovnica:
Slagalica 1) http://bit.ly/38ofsiH
Slagalica 2) http://bit.ly/2Kg4MLa
Patricija Hercog
Ispiši stranice koje pomiču granice
Autor: Tajana Tomoković, 22. 12. 2020.
Školska knjiga, kao osnivač projekta Otkrij tajnu za budućnost sjajnu 2019. i ove školske godine nastavlja projekt. Nastavak projekta Otkrij tajnu za budućnost sjajnu školama ove školske 2020./2021. godine donosi mogućnost konkretnog doprinosa očuvanju životno važnih uvjeta, potiče na povezivanje odgojno-obrazovnih i životnih vrijednosti te poziva na pomicanje granica poznatoga istraživanjem i maštovitošću.“ Učenici 4. razreda OŠ Hinka Juhna Podgorač, PŠ Budimci sa svojom učiteljicom Patricijom Hercog uključili su se u drugi krug projekta u kategoriji Ispiši stranice koje pomiču granice.
Četvrtaši su osmislili i prikazali inovativan i zanimljiv prikaz obrade lektirnog djela Hrvoja Hitreca „Eko, Eko“. Kao rezultat projekta nastao je eko razredni kutak za čitanje i digitalna audioslikovnica o neobičnom izvanzemaljcu (u web 2.0. alatu Book Creator). „Papirnata“ slikovnica je uvezana kao knjiga i spremna je u razrednom kutku za čitanje. Učenici su proveli mnoštvo aktivnosti s ciljem da druge učenike i širu javnost potaknu na čitanje i razvijanje čitalačkih sposobnosti pomno osmišljenim stvaralačkim aktivnostima. Projekt su nazvali Priča jednog izvanzemaljca. Izvanzemaljac iz slikovnice glavni je sudionik svih aktivnosti međupredmetnih korelacija. Prikazali su kako pomno korištenje IKT_e u svrhu obrade lektire itekako dobro koristi. Tako je nastao i interaktivno digitalni sadržaj: slagalice u web 2.0. alatu JigSawPlanet kao rezultat aktivnosti. Povezali su nastavne predmete izradivši ekološku igru koja sadrži matematičke zadatke, ali ujedno je i ključ za slagalicu koja skriva glazbene instrumente. Putem videopoziva studentica Odjela informacijskih znanosti Sveučilišta u Zadru čitala je učenicima ulomke romana, a učenici su zatim pisali poruke Zemljanima na čakavskom narječju. Eko iz našeg projekta postao je spremnik za skupljanje plastičnih čepova. Izvanzemaljac je sa letjelicom sletio na Vukovarski vodotoranj koji je nastao kao rezultat rada vrijednih učenika na satima likovne kulture. Eko nas je potaknuo na sadnju mladice stabla duda u prostoru vrta škole, a time smo se upisali na svjetsku kartu zasađenih stabala i sudjelovali u globalnoj akciji #PlantED. On je došao na naš planet poučiti nas ekologiji a četvrtaši su ovim projektom to znanje pokušali prenijeti na ostale Zemljane. Nadamo se da smo aktivnostima u ovom projektu ispisali stranice koje pomiču granice.
Slikovnica:
Slagalica 1) http://bit.ly/38ofsiH
Slagalica 2) http://bit.ly/2Kg4MLa
Patricija Hercog
Ispiši stranice koje pomiču granice
Autor: Tajana Tomoković, 22. 12. 2020.
Školska knjiga, kao osnivač projekta Otkrij tajnu za budućnost sjajnu 2019. i ove školske godine nastavlja projekt. Nastavak projekta Otkrij tajnu za budućnost sjajnu školama ove školske 2020./2021. godine donosi mogućnost konkretnog doprinosa očuvanju životno važnih uvjeta, potiče na povezivanje odgojno-obrazovnih i životnih vrijednosti te poziva na pomicanje granica poznatoga istraživanjem i maštovitošću.“ Učenici 4. razreda OŠ Hinka Juhna Podgorač, PŠ Budimci sa svojom učiteljicom Patricijom Hercog uključili su se u drugi krug projekta u kategoriji Ispiši stranice koje pomiču granice.
Četvrtaši su osmislili i prikazali inovativan i zanimljiv prikaz obrade lektirnog djela Hrvoja Hitreca „Eko, Eko“. Kao rezultat projekta nastao je eko razredni kutak za čitanje i digitalna audioslikovnica o neobičnom izvanzemaljcu (u web 2.0. alatu Book Creator). „Papirnata“ slikovnica je uvezana kao knjiga i spremna je u razrednom kutku za čitanje. Učenici su proveli mnoštvo aktivnosti s ciljem da druge učenike i širu javnost potaknu na čitanje i razvijanje čitalačkih sposobnosti pomno osmišljenim stvaralačkim aktivnostima. Projekt su nazvali Priča jednog izvanzemaljca. Izvanzemaljac iz slikovnice glavni je sudionik svih aktivnosti međupredmetnih korelacija. Prikazali su kako pomno korištenje IKT_e u svrhu obrade lektire itekako dobro koristi. Tako je nastao i interaktivno digitalni sadržaj: slagalice u web 2.0. alatu JigSawPlanet kao rezultat aktivnosti. Povezali su nastavne predmete izradivši ekološku igru koja sadrži matematičke zadatke, ali ujedno je i ključ za slagalicu koja skriva glazbene instrumente. Putem videopoziva studentica Odjela informacijskih znanosti Sveučilišta u Zadru čitala je učenicima ulomke romana, a učenici su zatim pisali poruke Zemljanima na čakavskom narječju. Eko iz našeg projekta postao je spremnik za skupljanje plastičnih čepova. Izvanzemaljac je sa letjelicom sletio na Vukovarski vodotoranj koji je nastao kao rezultat rada vrijednih učenika na satima likovne kulture. Eko nas je potaknuo na sadnju mladice stabla duda u prostoru vrta škole, a time smo se upisali na svjetsku kartu zasađenih stabala i sudjelovali u globalnoj akciji #PlantED. On je došao na naš planet poučiti nas ekologiji a četvrtaši su ovim projektom to znanje pokušali prenijeti na ostale Zemljane. Nadamo se da smo aktivnostima u ovom projektu ispisali stranice koje pomiču granice.
Slikovnica:
Slagalica 1) http://bit.ly/38ofsiH
Slagalica 2) http://bit.ly/2Kg4MLa
Patricija Hercog
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |