preskoči na sadržaj

Osnovna škola Hinka Juhna Podgorač

 > Naslovnica
Vijesti

Svjetski dan slobodne igre u školi

Autor: Tajana Tomoković, 9. 2. 2021.

Global School Play Day

#GSPD #globalschoolplayday

Igra je izrazito važna za pravilan dječji razvoj. Kroz igru djeca uče i usvajaju različite obrasce ponašanja. Razlikujemo strukturiranu i nestrukturiranu (slobodnu) igru. 

Strukturirana igra ima zadana pravila igra i jasan cilj. Ovaj oblik susrećemo najčešće kod društvenih igara.

Nestrukturirana (slobodna) igra nema pravila i jasan cilj. Djeca se slobodno igraju kada se igračkama i drugim predmetim sami zaigraju, samo stvaraju pravila.

Od 2015. se obilježava Dan slobodne igre u školama. Akcija je globalna i proširila se na cijeli svijet, a za cilj ima promicanje važnosti slobodne igre u školama. 2020. je na dan slobodne igre u školama sudjelovalo više od pola milijuna učenika iz 75 zemalja svijeta. Kao i prošle godine, i ove godine smo se u velikom broju priključili ovoj akciji i 3. veljače smo knjige zamijenili igrom.

Više od Global School Play Day pročitajte na poveznici akcije https://www.globalschoolplayday.com/

Kako smo mi uživali i kako smo se igrali, pogledajte u nastavku

4. razred MŠ Podgorač, učiteljica Nada Vulić

1. razred MŠ Podgorač, učiteljica Milica Ivančić

3. razred MŠ Podgorač, učiteljica Suzana Hardi

Učenici 3. razreda matične škole sudjelovali u obilježavanju Svjetskog dana školske igre. Učenici su u školu donijeli različite igre te se kroz igru i smijeh dobro zabavili. Igračke koje su donijeli nisu bile na baterije i struju. Samostalno su odabrali igre koje žele igrati te vrijeme koje će provesti igrajući određenu igru. Po njihovim reakcijama vidi se da su uživali u tome te su, naravno, izrazili želju da i sutrašnji dan bude
Global School Play Day.

Webnovinari (INA) 5.a i 5.b razred, učiteljice Jelena Baričević Momčilović i Tajana Tomoković

Učenicike 5.a i 5.b razreda smo preko Teamsa pozvali da u školu ponesu nešto za igranje. Učenici koji su bili u školi, uživali su u izgradnji i rušenju...

...a učenici koji su taj dan bili online mogli su poslati fotografije onoga čime se najradije igraju. Leon S. je poslao svoju kolekciju superheroja.

1.-4. razred PŠ Razbojište, učiteljice Lj.Đurić, S.Šarić i J.B.Momčilović

Učenici PŠ Razbojište ulazeći u učionice primijetili su njihov sasvim drugačiji izgled. Na klupama su umjesto knjiga i bilježnica bile postavljene različite igre, igračke i drugi zabavni predmeti.

Najavljeni Global School Play Day izmamio je osmijehe i iznenađenje na njihovim licima, posebice kod učenika koji se prvi put susreću s tim događajem.

U dogovoru s učiteljicom Engleskog jezika Jelenom B. Momčilović osmislile smo mnoštvo starih i učenicima nepoznatih igara. Oba balončića su mogla u svojim učionicama birati između postavljenih „centara“ pojedinih igara.

Tako su mogli izabrati između igre s Lego kockicama, postavljanjem bombona u nacrtane geometrijske likove, odigrati drveni „X – OX“, odigrati staru dalmatinsku igru traženja novčića u štrikanim čarapama ili plesati „LIMBO“ uz veselu glazbu.

Učionicama su se prolamali veseli glasovi, smijeh, a ponekad se čula i ljutnja gubitnika.

 A što je važno?!

Igrom smo zamijenili pisanje, čitanje i uobičajene učeničke aktivnosti, te učenicima ukazali na potrebu redovite igre među vršnjacima. I što je najvažnije ovom aktivnošću pridonijeli smo globalnom značenju dječje igre.

4. razred PŠ Budimci, učiteljica Patricija Hercog

„O osobi možete otkriti više u sat vremena igre nego u godini razgovora“, Platonova je izreka s kojom su na umu i ove školske godine učenici 4. razreda PŠ Budimci obilježili ovaj nadasve zanimljiv i bitan nadnevak. Igrali su se i međusobno upoznavali jedni druge. Bilo je tu igara raznih vrsta: Čovječe glupiraj se, Čovječe ne ljuti se, Mlin, Šah, puzzle- slagalice raznih vrsta, karte, bojanke, Bingo, Memory i mnoge društvene igre. Vreća za boks i rukavice kao popratni rekvizit, autići, lutke i plišanci začinili su igru do samoga kraja. Zabava, smijeh i pozitivna energija širila se iz naše učionice na ovaj dan! Održali smo videokonferenciju putem Adobe connect sobe kao domaćini s učenicima OŠ „Sveti Matej“ iz Viškova (Hrvatska) s učenicima 4.d razreda i učiteljicom Ivanom Žagar koji su nam putem videopoziva pokazali koje igre oni igraju, nasmijali nas i razveselili kao i mi njih. Naš razred i školu registrirali smo na službenu web stranicu događanja GSPD 2021. i ove školske godine te na taj način sudjelovali u ovom globalnom događaju sa ostalim učenicima svijeta.

2. i 4. razred PŠ Stipanovci, učiteljica Monika Mužar - Kos

Umjesto knjiga, u školu su taj dan donijeli svoje omiljene igračke. Jedini je uvjet bio da te igračke za pogon ne trebaju baterije ili struju. Cijeli dan učenici su proveli u slobodnoj igri bez intervencije učitelja. Sami su odlučivali što će, kada, koliko i s kime će se igrati. Uz topao čaj i mirisne krekere igri nije bilo kraja. Ovakvim kreativnim aktivnostima dokazali smo da se današnja djeca itekako znaju igrati i družiti. Možda to nisu igre koje je igrala generacija njihovih roditelja - mada su igrali i "Mlin", "Domino", "Čovječe ne ljuti se", ali svako vrijeme nosi svoje igre. Zabavljali su se 4 školska sata bez ikakvih sukoba ili tenzija. 
Taj dan naučili smo kako je igra je važan dio odrastanja, a današnjom nestrukturiranom igrom su dokazali da su na pravom putu jer su razvijali suradnju, prijateljstvo i toleranciju.

2. razred MŠ Podgorač, učiteljica Sofija Kubaša

Učenici su izradili magične karte s kojima su se zatim igrali.




Vijesti

Svjetski dan slobodne igre u školi

Autor: Tajana Tomoković, 9. 2. 2021.

Global School Play Day

#GSPD #globalschoolplayday

Igra je izrazito važna za pravilan dječji razvoj. Kroz igru djeca uče i usvajaju različite obrasce ponašanja. Razlikujemo strukturiranu i nestrukturiranu (slobodnu) igru. 

Strukturirana igra ima zadana pravila igra i jasan cilj. Ovaj oblik susrećemo najčešće kod društvenih igara.

Nestrukturirana (slobodna) igra nema pravila i jasan cilj. Djeca se slobodno igraju kada se igračkama i drugim predmetim sami zaigraju, samo stvaraju pravila.

Od 2015. se obilježava Dan slobodne igre u školama. Akcija je globalna i proširila se na cijeli svijet, a za cilj ima promicanje važnosti slobodne igre u školama. 2020. je na dan slobodne igre u školama sudjelovalo više od pola milijuna učenika iz 75 zemalja svijeta. Kao i prošle godine, i ove godine smo se u velikom broju priključili ovoj akciji i 3. veljače smo knjige zamijenili igrom.

Više od Global School Play Day pročitajte na poveznici akcije https://www.globalschoolplayday.com/

Kako smo mi uživali i kako smo se igrali, pogledajte u nastavku

4. razred MŠ Podgorač, učiteljica Nada Vulić

1. razred MŠ Podgorač, učiteljica Milica Ivančić

3. razred MŠ Podgorač, učiteljica Suzana Hardi

Učenici 3. razreda matične škole sudjelovali u obilježavanju Svjetskog dana školske igre. Učenici su u školu donijeli različite igre te se kroz igru i smijeh dobro zabavili. Igračke koje su donijeli nisu bile na baterije i struju. Samostalno su odabrali igre koje žele igrati te vrijeme koje će provesti igrajući određenu igru. Po njihovim reakcijama vidi se da su uživali u tome te su, naravno, izrazili želju da i sutrašnji dan bude
Global School Play Day.

Webnovinari (INA) 5.a i 5.b razred, učiteljice Jelena Baričević Momčilović i Tajana Tomoković

Učenicike 5.a i 5.b razreda smo preko Teamsa pozvali da u školu ponesu nešto za igranje. Učenici koji su bili u školi, uživali su u izgradnji i rušenju...

...a učenici koji su taj dan bili online mogli su poslati fotografije onoga čime se najradije igraju. Leon S. je poslao svoju kolekciju superheroja.

1.-4. razred PŠ Razbojište, učiteljice Lj.Đurić, S.Šarić i J.B.Momčilović

Učenici PŠ Razbojište ulazeći u učionice primijetili su njihov sasvim drugačiji izgled. Na klupama su umjesto knjiga i bilježnica bile postavljene različite igre, igračke i drugi zabavni predmeti.

Najavljeni Global School Play Day izmamio je osmijehe i iznenađenje na njihovim licima, posebice kod učenika koji se prvi put susreću s tim događajem.

U dogovoru s učiteljicom Engleskog jezika Jelenom B. Momčilović osmislile smo mnoštvo starih i učenicima nepoznatih igara. Oba balončića su mogla u svojim učionicama birati između postavljenih „centara“ pojedinih igara.

Tako su mogli izabrati između igre s Lego kockicama, postavljanjem bombona u nacrtane geometrijske likove, odigrati drveni „X – OX“, odigrati staru dalmatinsku igru traženja novčića u štrikanim čarapama ili plesati „LIMBO“ uz veselu glazbu.

Učionicama su se prolamali veseli glasovi, smijeh, a ponekad se čula i ljutnja gubitnika.

 A što je važno?!

Igrom smo zamijenili pisanje, čitanje i uobičajene učeničke aktivnosti, te učenicima ukazali na potrebu redovite igre među vršnjacima. I što je najvažnije ovom aktivnošću pridonijeli smo globalnom značenju dječje igre.

4. razred PŠ Budimci, učiteljica Patricija Hercog

„O osobi možete otkriti više u sat vremena igre nego u godini razgovora“, Platonova je izreka s kojom su na umu i ove školske godine učenici 4. razreda PŠ Budimci obilježili ovaj nadasve zanimljiv i bitan nadnevak. Igrali su se i međusobno upoznavali jedni druge. Bilo je tu igara raznih vrsta: Čovječe glupiraj se, Čovječe ne ljuti se, Mlin, Šah, puzzle- slagalice raznih vrsta, karte, bojanke, Bingo, Memory i mnoge društvene igre. Vreća za boks i rukavice kao popratni rekvizit, autići, lutke i plišanci začinili su igru do samoga kraja. Zabava, smijeh i pozitivna energija širila se iz naše učionice na ovaj dan! Održali smo videokonferenciju putem Adobe connect sobe kao domaćini s učenicima OŠ „Sveti Matej“ iz Viškova (Hrvatska) s učenicima 4.d razreda i učiteljicom Ivanom Žagar koji su nam putem videopoziva pokazali koje igre oni igraju, nasmijali nas i razveselili kao i mi njih. Naš razred i školu registrirali smo na službenu web stranicu događanja GSPD 2021. i ove školske godine te na taj način sudjelovali u ovom globalnom događaju sa ostalim učenicima svijeta.

2. i 4. razred PŠ Stipanovci, učiteljica Monika Mužar - Kos

Umjesto knjiga, u školu su taj dan donijeli svoje omiljene igračke. Jedini je uvjet bio da te igračke za pogon ne trebaju baterije ili struju. Cijeli dan učenici su proveli u slobodnoj igri bez intervencije učitelja. Sami su odlučivali što će, kada, koliko i s kime će se igrati. Uz topao čaj i mirisne krekere igri nije bilo kraja. Ovakvim kreativnim aktivnostima dokazali smo da se današnja djeca itekako znaju igrati i družiti. Možda to nisu igre koje je igrala generacija njihovih roditelja - mada su igrali i "Mlin", "Domino", "Čovječe ne ljuti se", ali svako vrijeme nosi svoje igre. Zabavljali su se 4 školska sata bez ikakvih sukoba ili tenzija. 
Taj dan naučili smo kako je igra je važan dio odrastanja, a današnjom nestrukturiranom igrom su dokazali da su na pravom putu jer su razvijali suradnju, prijateljstvo i toleranciju.

2. razred MŠ Podgorač, učiteljica Sofija Kubaša

Učenici su izradili magične karte s kojima su se zatim igrali.




Svjetski dan slobodne igre u školi

Autor: Tajana Tomoković, 9. 2. 2021.

Global School Play Day

#GSPD #globalschoolplayday

Igra je izrazito važna za pravilan dječji razvoj. Kroz igru djeca uče i usvajaju različite obrasce ponašanja. Razlikujemo strukturiranu i nestrukturiranu (slobodnu) igru. 

Strukturirana igra ima zadana pravila igra i jasan cilj. Ovaj oblik susrećemo najčešće kod društvenih igara.

Nestrukturirana (slobodna) igra nema pravila i jasan cilj. Djeca se slobodno igraju kada se igračkama i drugim predmetim sami zaigraju, samo stvaraju pravila.

Od 2015. se obilježava Dan slobodne igre u školama. Akcija je globalna i proširila se na cijeli svijet, a za cilj ima promicanje važnosti slobodne igre u školama. 2020. je na dan slobodne igre u školama sudjelovalo više od pola milijuna učenika iz 75 zemalja svijeta. Kao i prošle godine, i ove godine smo se u velikom broju priključili ovoj akciji i 3. veljače smo knjige zamijenili igrom.

Više od Global School Play Day pročitajte na poveznici akcije https://www.globalschoolplayday.com/

Kako smo mi uživali i kako smo se igrali, pogledajte u nastavku

4. razred MŠ Podgorač, učiteljica Nada Vulić

1. razred MŠ Podgorač, učiteljica Milica Ivančić

3. razred MŠ Podgorač, učiteljica Suzana Hardi

Učenici 3. razreda matične škole sudjelovali u obilježavanju Svjetskog dana školske igre. Učenici su u školu donijeli različite igre te se kroz igru i smijeh dobro zabavili. Igračke koje su donijeli nisu bile na baterije i struju. Samostalno su odabrali igre koje žele igrati te vrijeme koje će provesti igrajući određenu igru. Po njihovim reakcijama vidi se da su uživali u tome te su, naravno, izrazili želju da i sutrašnji dan bude
Global School Play Day.

Webnovinari (INA) 5.a i 5.b razred, učiteljice Jelena Baričević Momčilović i Tajana Tomoković

Učenicike 5.a i 5.b razreda smo preko Teamsa pozvali da u školu ponesu nešto za igranje. Učenici koji su bili u školi, uživali su u izgradnji i rušenju...

...a učenici koji su taj dan bili online mogli su poslati fotografije onoga čime se najradije igraju. Leon S. je poslao svoju kolekciju superheroja.

1.-4. razred PŠ Razbojište, učiteljice Lj.Đurić, S.Šarić i J.B.Momčilović

Učenici PŠ Razbojište ulazeći u učionice primijetili su njihov sasvim drugačiji izgled. Na klupama su umjesto knjiga i bilježnica bile postavljene različite igre, igračke i drugi zabavni predmeti.

Najavljeni Global School Play Day izmamio je osmijehe i iznenađenje na njihovim licima, posebice kod učenika koji se prvi put susreću s tim događajem.

U dogovoru s učiteljicom Engleskog jezika Jelenom B. Momčilović osmislile smo mnoštvo starih i učenicima nepoznatih igara. Oba balončića su mogla u svojim učionicama birati između postavljenih „centara“ pojedinih igara.

Tako su mogli izabrati između igre s Lego kockicama, postavljanjem bombona u nacrtane geometrijske likove, odigrati drveni „X – OX“, odigrati staru dalmatinsku igru traženja novčića u štrikanim čarapama ili plesati „LIMBO“ uz veselu glazbu.

Učionicama su se prolamali veseli glasovi, smijeh, a ponekad se čula i ljutnja gubitnika.

 A što je važno?!

Igrom smo zamijenili pisanje, čitanje i uobičajene učeničke aktivnosti, te učenicima ukazali na potrebu redovite igre među vršnjacima. I što je najvažnije ovom aktivnošću pridonijeli smo globalnom značenju dječje igre.

4. razred PŠ Budimci, učiteljica Patricija Hercog

„O osobi možete otkriti više u sat vremena igre nego u godini razgovora“, Platonova je izreka s kojom su na umu i ove školske godine učenici 4. razreda PŠ Budimci obilježili ovaj nadasve zanimljiv i bitan nadnevak. Igrali su se i međusobno upoznavali jedni druge. Bilo je tu igara raznih vrsta: Čovječe glupiraj se, Čovječe ne ljuti se, Mlin, Šah, puzzle- slagalice raznih vrsta, karte, bojanke, Bingo, Memory i mnoge društvene igre. Vreća za boks i rukavice kao popratni rekvizit, autići, lutke i plišanci začinili su igru do samoga kraja. Zabava, smijeh i pozitivna energija širila se iz naše učionice na ovaj dan! Održali smo videokonferenciju putem Adobe connect sobe kao domaćini s učenicima OŠ „Sveti Matej“ iz Viškova (Hrvatska) s učenicima 4.d razreda i učiteljicom Ivanom Žagar koji su nam putem videopoziva pokazali koje igre oni igraju, nasmijali nas i razveselili kao i mi njih. Naš razred i školu registrirali smo na službenu web stranicu događanja GSPD 2021. i ove školske godine te na taj način sudjelovali u ovom globalnom događaju sa ostalim učenicima svijeta.

2. i 4. razred PŠ Stipanovci, učiteljica Monika Mužar - Kos

Umjesto knjiga, u školu su taj dan donijeli svoje omiljene igračke. Jedini je uvjet bio da te igračke za pogon ne trebaju baterije ili struju. Cijeli dan učenici su proveli u slobodnoj igri bez intervencije učitelja. Sami su odlučivali što će, kada, koliko i s kime će se igrati. Uz topao čaj i mirisne krekere igri nije bilo kraja. Ovakvim kreativnim aktivnostima dokazali smo da se današnja djeca itekako znaju igrati i družiti. Možda to nisu igre koje je igrala generacija njihovih roditelja - mada su igrali i "Mlin", "Domino", "Čovječe ne ljuti se", ali svako vrijeme nosi svoje igre. Zabavljali su se 4 školska sata bez ikakvih sukoba ili tenzija. 
Taj dan naučili smo kako je igra je važan dio odrastanja, a današnjom nestrukturiranom igrom su dokazali da su na pravom putu jer su razvijali suradnju, prijateljstvo i toleranciju.

2. razred MŠ Podgorač, učiteljica Sofija Kubaša

Učenici su izradili magične karte s kojima su se zatim igrali.




Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

e-Dnevnik

Projekti

 

Sigurnost na interentu

Centar za sigurniji Internet

      

 

 

 

 

Pet za net

 

Netica

Korisni linkovi



 > Prijava

CMS za škole logo
Osnovna škola Hinka Juhna Podgorač / H. Juhna 8, HR-31433 Podgorač / os-hjuhna-podgorac.skole.hr / os_podgorac@os-hjuhna-podgorac.skole.hr
preskoči na navigaciju