Svjetski dan slobodne igre u školi
Autor: Tajana Tomoković, 9. 2. 2021.
Global School Play Day #GSPD #globalschoolplayday Igra je izrazito važna za pravilan dječji razvoj. Kroz igru djeca uče i usvajaju različite obrasce ponašanja. Razlikujemo strukturiranu i nestrukturiranu (slobodnu) igru. Strukturirana igra ima zadana pravila igra i jasan cilj. Ovaj oblik susrećemo najčešće kod društvenih igara. Nestrukturirana (slobodna) igra nema pravila i jasan cilj. Djeca se slobodno igraju kada se igračkama i drugim predmetim sami zaigraju, samo stvaraju pravila. Od 2015. se obilježava Dan slobodne igre u školama. Akcija je globalna i proširila se na cijeli svijet, a za cilj ima promicanje važnosti slobodne igre u školama. 2020. je na dan slobodne igre u školama sudjelovalo više od pola milijuna učenika iz 75 zemalja svijeta. Kao i prošle godine, i ove godine smo se u velikom broju priključili ovoj akciji i 3. veljače smo knjige zamijenili igrom.
Više od Global School Play Day pročitajte na poveznici akcije https://www.globalschoolplayday.com/
Kako smo mi uživali i kako smo se igrali, pogledajte u nastavku
4. razred MŠ Podgorač, učiteljica Nada Vulić
1. razred MŠ Podgorač, učiteljica Milica Ivančić
3. razred MŠ Podgorač, učiteljica Suzana Hardi
Učenici 3. razreda matične škole sudjelovali u obilježavanju Svjetskog dana školske igre. Učenici su u školu donijeli različite igre te se kroz igru i smijeh dobro zabavili. Igračke koje su donijeli nisu bile na baterije i struju. Samostalno su odabrali igre koje žele igrati te vrijeme koje će provesti igrajući određenu igru. Po njihovim reakcijama vidi se da su uživali u tome te su, naravno, izrazili želju da i sutrašnji dan bude
Global School Play Day.
Webnovinari (INA) 5.a i 5.b razred, učiteljice Jelena Baričević Momčilović i Tajana Tomoković
Učenicike 5.a i 5.b razreda smo preko Teamsa pozvali da u školu ponesu nešto za igranje. Učenici koji su bili u školi, uživali su u izgradnji i rušenju...
...a učenici koji su taj dan bili online mogli su poslati fotografije onoga čime se najradije igraju. Leon S. je poslao svoju kolekciju superheroja.
1.-4. razred PŠ Razbojište, učiteljice Lj.Đurić, S.Šarić i J.B.Momčilović
Učenici PŠ Razbojište ulazeći u učionice primijetili su njihov sasvim drugačiji izgled. Na klupama su umjesto knjiga i bilježnica bile postavljene različite igre, igračke i drugi zabavni predmeti.
Najavljeni Global School Play Day izmamio je osmijehe i iznenađenje na njihovim licima, posebice kod učenika koji se prvi put susreću s tim događajem.
U dogovoru s učiteljicom Engleskog jezika Jelenom B. Momčilović osmislile smo mnoštvo starih i učenicima nepoznatih igara. Oba balončića su mogla u svojim učionicama birati između postavljenih „centara“ pojedinih igara.
Tako su mogli izabrati između igre s Lego kockicama, postavljanjem bombona u nacrtane geometrijske likove, odigrati drveni „X – OX“, odigrati staru dalmatinsku igru traženja novčića u štrikanim čarapama ili plesati „LIMBO“ uz veselu glazbu.
Učionicama su se prolamali veseli glasovi, smijeh, a ponekad se čula i ljutnja gubitnika.
A što je važno?!
Igrom smo zamijenili pisanje, čitanje i uobičajene učeničke aktivnosti, te učenicima ukazali na potrebu redovite igre među vršnjacima. I što je najvažnije ovom aktivnošću pridonijeli smo globalnom značenju dječje igre.
4. razred PŠ Budimci, učiteljica Patricija Hercog
„O osobi možete otkriti više u sat vremena igre nego u godini razgovora“, Platonova je izreka s kojom su na umu i ove školske godine učenici 4. razreda PŠ Budimci obilježili ovaj nadasve zanimljiv i bitan nadnevak. Igrali su se i međusobno upoznavali jedni druge. Bilo je tu igara raznih vrsta: Čovječe glupiraj se, Čovječe ne ljuti se, Mlin, Šah, puzzle- slagalice raznih vrsta, karte, bojanke, Bingo, Memory i mnoge društvene igre. Vreća za boks i rukavice kao popratni rekvizit, autići, lutke i plišanci začinili su igru do samoga kraja. Zabava, smijeh i pozitivna energija širila se iz naše učionice na ovaj dan! Održali smo videokonferenciju putem Adobe connect sobe kao domaćini s učenicima OŠ „Sveti Matej“ iz Viškova (Hrvatska) s učenicima 4.d razreda i učiteljicom Ivanom Žagar koji su nam putem videopoziva pokazali koje igre oni igraju, nasmijali nas i razveselili kao i mi njih. Naš razred i školu registrirali smo na službenu web stranicu događanja GSPD 2021. i ove školske godine te na taj način sudjelovali u ovom globalnom događaju sa ostalim učenicima svijeta.
2. i 4. razred PŠ Stipanovci, učiteljica Monika Mužar - Kos
Umjesto knjiga, u školu su taj dan donijeli svoje omiljene igračke. Jedini je uvjet bio da te igračke za pogon ne trebaju baterije ili struju. Cijeli dan učenici su proveli u slobodnoj igri bez intervencije učitelja. Sami su odlučivali što će, kada, koliko i s kime će se igrati. Uz topao čaj i mirisne krekere igri nije bilo kraja. Ovakvim kreativnim aktivnostima dokazali smo da se današnja djeca itekako znaju igrati i družiti. Možda to nisu igre koje je igrala generacija njihovih roditelja - mada su igrali i "Mlin", "Domino", "Čovječe ne ljuti se", ali svako vrijeme nosi svoje igre. Zabavljali su se 4 školska sata bez ikakvih sukoba ili tenzija.
Taj dan naučili smo kako je igra je važan dio odrastanja, a današnjom nestrukturiranom igrom su dokazali da su na pravom putu jer su razvijali suradnju, prijateljstvo i toleranciju.
2. razred MŠ Podgorač, učiteljica Sofija Kubaša
Učenici su izradili magične karte s kojima su se zatim igrali.
Svjetski dan slobodne igre u školi
Autor: Tajana Tomoković, 9. 2. 2021.
Global School Play Day #GSPD #globalschoolplayday Igra je izrazito važna za pravilan dječji razvoj. Kroz igru djeca uče i usvajaju različite obrasce ponašanja. Razlikujemo strukturiranu i nestrukturiranu (slobodnu) igru. Strukturirana igra ima zadana pravila igra i jasan cilj. Ovaj oblik susrećemo najčešće kod društvenih igara. Nestrukturirana (slobodna) igra nema pravila i jasan cilj. Djeca se slobodno igraju kada se igračkama i drugim predmetim sami zaigraju, samo stvaraju pravila. Od 2015. se obilježava Dan slobodne igre u školama. Akcija je globalna i proširila se na cijeli svijet, a za cilj ima promicanje važnosti slobodne igre u školama. 2020. je na dan slobodne igre u školama sudjelovalo više od pola milijuna učenika iz 75 zemalja svijeta. Kao i prošle godine, i ove godine smo se u velikom broju priključili ovoj akciji i 3. veljače smo knjige zamijenili igrom.
Više od Global School Play Day pročitajte na poveznici akcije https://www.globalschoolplayday.com/
Kako smo mi uživali i kako smo se igrali, pogledajte u nastavku
4. razred MŠ Podgorač, učiteljica Nada Vulić
1. razred MŠ Podgorač, učiteljica Milica Ivančić
3. razred MŠ Podgorač, učiteljica Suzana Hardi
Učenici 3. razreda matične škole sudjelovali u obilježavanju Svjetskog dana školske igre. Učenici su u školu donijeli različite igre te se kroz igru i smijeh dobro zabavili. Igračke koje su donijeli nisu bile na baterije i struju. Samostalno su odabrali igre koje žele igrati te vrijeme koje će provesti igrajući određenu igru. Po njihovim reakcijama vidi se da su uživali u tome te su, naravno, izrazili želju da i sutrašnji dan bude
Global School Play Day.
Webnovinari (INA) 5.a i 5.b razred, učiteljice Jelena Baričević Momčilović i Tajana Tomoković
Učenicike 5.a i 5.b razreda smo preko Teamsa pozvali da u školu ponesu nešto za igranje. Učenici koji su bili u školi, uživali su u izgradnji i rušenju...
...a učenici koji su taj dan bili online mogli su poslati fotografije onoga čime se najradije igraju. Leon S. je poslao svoju kolekciju superheroja.
1.-4. razred PŠ Razbojište, učiteljice Lj.Đurić, S.Šarić i J.B.Momčilović
Učenici PŠ Razbojište ulazeći u učionice primijetili su njihov sasvim drugačiji izgled. Na klupama su umjesto knjiga i bilježnica bile postavljene različite igre, igračke i drugi zabavni predmeti.
Najavljeni Global School Play Day izmamio je osmijehe i iznenađenje na njihovim licima, posebice kod učenika koji se prvi put susreću s tim događajem.
U dogovoru s učiteljicom Engleskog jezika Jelenom B. Momčilović osmislile smo mnoštvo starih i učenicima nepoznatih igara. Oba balončića su mogla u svojim učionicama birati između postavljenih „centara“ pojedinih igara.
Tako su mogli izabrati između igre s Lego kockicama, postavljanjem bombona u nacrtane geometrijske likove, odigrati drveni „X – OX“, odigrati staru dalmatinsku igru traženja novčića u štrikanim čarapama ili plesati „LIMBO“ uz veselu glazbu.
Učionicama su se prolamali veseli glasovi, smijeh, a ponekad se čula i ljutnja gubitnika.
A što je važno?!
Igrom smo zamijenili pisanje, čitanje i uobičajene učeničke aktivnosti, te učenicima ukazali na potrebu redovite igre među vršnjacima. I što je najvažnije ovom aktivnošću pridonijeli smo globalnom značenju dječje igre.
4. razred PŠ Budimci, učiteljica Patricija Hercog
„O osobi možete otkriti više u sat vremena igre nego u godini razgovora“, Platonova je izreka s kojom su na umu i ove školske godine učenici 4. razreda PŠ Budimci obilježili ovaj nadasve zanimljiv i bitan nadnevak. Igrali su se i međusobno upoznavali jedni druge. Bilo je tu igara raznih vrsta: Čovječe glupiraj se, Čovječe ne ljuti se, Mlin, Šah, puzzle- slagalice raznih vrsta, karte, bojanke, Bingo, Memory i mnoge društvene igre. Vreća za boks i rukavice kao popratni rekvizit, autići, lutke i plišanci začinili su igru do samoga kraja. Zabava, smijeh i pozitivna energija širila se iz naše učionice na ovaj dan! Održali smo videokonferenciju putem Adobe connect sobe kao domaćini s učenicima OŠ „Sveti Matej“ iz Viškova (Hrvatska) s učenicima 4.d razreda i učiteljicom Ivanom Žagar koji su nam putem videopoziva pokazali koje igre oni igraju, nasmijali nas i razveselili kao i mi njih. Naš razred i školu registrirali smo na službenu web stranicu događanja GSPD 2021. i ove školske godine te na taj način sudjelovali u ovom globalnom događaju sa ostalim učenicima svijeta.
2. i 4. razred PŠ Stipanovci, učiteljica Monika Mužar - Kos
Umjesto knjiga, u školu su taj dan donijeli svoje omiljene igračke. Jedini je uvjet bio da te igračke za pogon ne trebaju baterije ili struju. Cijeli dan učenici su proveli u slobodnoj igri bez intervencije učitelja. Sami su odlučivali što će, kada, koliko i s kime će se igrati. Uz topao čaj i mirisne krekere igri nije bilo kraja. Ovakvim kreativnim aktivnostima dokazali smo da se današnja djeca itekako znaju igrati i družiti. Možda to nisu igre koje je igrala generacija njihovih roditelja - mada su igrali i "Mlin", "Domino", "Čovječe ne ljuti se", ali svako vrijeme nosi svoje igre. Zabavljali su se 4 školska sata bez ikakvih sukoba ili tenzija.
Taj dan naučili smo kako je igra je važan dio odrastanja, a današnjom nestrukturiranom igrom su dokazali da su na pravom putu jer su razvijali suradnju, prijateljstvo i toleranciju.
2. razred MŠ Podgorač, učiteljica Sofija Kubaša
Učenici su izradili magične karte s kojima su se zatim igrali.
Svjetski dan slobodne igre u školi
Autor: Tajana Tomoković, 9. 2. 2021.
Global School Play Day #GSPD #globalschoolplayday Igra je izrazito važna za pravilan dječji razvoj. Kroz igru djeca uče i usvajaju različite obrasce ponašanja. Razlikujemo strukturiranu i nestrukturiranu (slobodnu) igru. Strukturirana igra ima zadana pravila igra i jasan cilj. Ovaj oblik susrećemo najčešće kod društvenih igara. Nestrukturirana (slobodna) igra nema pravila i jasan cilj. Djeca se slobodno igraju kada se igračkama i drugim predmetim sami zaigraju, samo stvaraju pravila. Od 2015. se obilježava Dan slobodne igre u školama. Akcija je globalna i proširila se na cijeli svijet, a za cilj ima promicanje važnosti slobodne igre u školama. 2020. je na dan slobodne igre u školama sudjelovalo više od pola milijuna učenika iz 75 zemalja svijeta. Kao i prošle godine, i ove godine smo se u velikom broju priključili ovoj akciji i 3. veljače smo knjige zamijenili igrom.
Više od Global School Play Day pročitajte na poveznici akcije https://www.globalschoolplayday.com/
Kako smo mi uživali i kako smo se igrali, pogledajte u nastavku
4. razred MŠ Podgorač, učiteljica Nada Vulić
1. razred MŠ Podgorač, učiteljica Milica Ivančić
3. razred MŠ Podgorač, učiteljica Suzana Hardi
Učenici 3. razreda matične škole sudjelovali u obilježavanju Svjetskog dana školske igre. Učenici su u školu donijeli različite igre te se kroz igru i smijeh dobro zabavili. Igračke koje su donijeli nisu bile na baterije i struju. Samostalno su odabrali igre koje žele igrati te vrijeme koje će provesti igrajući određenu igru. Po njihovim reakcijama vidi se da su uživali u tome te su, naravno, izrazili želju da i sutrašnji dan bude
Global School Play Day.
Webnovinari (INA) 5.a i 5.b razred, učiteljice Jelena Baričević Momčilović i Tajana Tomoković
Učenicike 5.a i 5.b razreda smo preko Teamsa pozvali da u školu ponesu nešto za igranje. Učenici koji su bili u školi, uživali su u izgradnji i rušenju...
...a učenici koji su taj dan bili online mogli su poslati fotografije onoga čime se najradije igraju. Leon S. je poslao svoju kolekciju superheroja.
1.-4. razred PŠ Razbojište, učiteljice Lj.Đurić, S.Šarić i J.B.Momčilović
Učenici PŠ Razbojište ulazeći u učionice primijetili su njihov sasvim drugačiji izgled. Na klupama su umjesto knjiga i bilježnica bile postavljene različite igre, igračke i drugi zabavni predmeti.
Najavljeni Global School Play Day izmamio je osmijehe i iznenađenje na njihovim licima, posebice kod učenika koji se prvi put susreću s tim događajem.
U dogovoru s učiteljicom Engleskog jezika Jelenom B. Momčilović osmislile smo mnoštvo starih i učenicima nepoznatih igara. Oba balončića su mogla u svojim učionicama birati između postavljenih „centara“ pojedinih igara.
Tako su mogli izabrati između igre s Lego kockicama, postavljanjem bombona u nacrtane geometrijske likove, odigrati drveni „X – OX“, odigrati staru dalmatinsku igru traženja novčića u štrikanim čarapama ili plesati „LIMBO“ uz veselu glazbu.
Učionicama su se prolamali veseli glasovi, smijeh, a ponekad se čula i ljutnja gubitnika.
A što je važno?!
Igrom smo zamijenili pisanje, čitanje i uobičajene učeničke aktivnosti, te učenicima ukazali na potrebu redovite igre među vršnjacima. I što je najvažnije ovom aktivnošću pridonijeli smo globalnom značenju dječje igre.
4. razred PŠ Budimci, učiteljica Patricija Hercog
„O osobi možete otkriti više u sat vremena igre nego u godini razgovora“, Platonova je izreka s kojom su na umu i ove školske godine učenici 4. razreda PŠ Budimci obilježili ovaj nadasve zanimljiv i bitan nadnevak. Igrali su se i međusobno upoznavali jedni druge. Bilo je tu igara raznih vrsta: Čovječe glupiraj se, Čovječe ne ljuti se, Mlin, Šah, puzzle- slagalice raznih vrsta, karte, bojanke, Bingo, Memory i mnoge društvene igre. Vreća za boks i rukavice kao popratni rekvizit, autići, lutke i plišanci začinili su igru do samoga kraja. Zabava, smijeh i pozitivna energija širila se iz naše učionice na ovaj dan! Održali smo videokonferenciju putem Adobe connect sobe kao domaćini s učenicima OŠ „Sveti Matej“ iz Viškova (Hrvatska) s učenicima 4.d razreda i učiteljicom Ivanom Žagar koji su nam putem videopoziva pokazali koje igre oni igraju, nasmijali nas i razveselili kao i mi njih. Naš razred i školu registrirali smo na službenu web stranicu događanja GSPD 2021. i ove školske godine te na taj način sudjelovali u ovom globalnom događaju sa ostalim učenicima svijeta.
2. i 4. razred PŠ Stipanovci, učiteljica Monika Mužar - Kos
Umjesto knjiga, u školu su taj dan donijeli svoje omiljene igračke. Jedini je uvjet bio da te igračke za pogon ne trebaju baterije ili struju. Cijeli dan učenici su proveli u slobodnoj igri bez intervencije učitelja. Sami su odlučivali što će, kada, koliko i s kime će se igrati. Uz topao čaj i mirisne krekere igri nije bilo kraja. Ovakvim kreativnim aktivnostima dokazali smo da se današnja djeca itekako znaju igrati i družiti. Možda to nisu igre koje je igrala generacija njihovih roditelja - mada su igrali i "Mlin", "Domino", "Čovječe ne ljuti se", ali svako vrijeme nosi svoje igre. Zabavljali su se 4 školska sata bez ikakvih sukoba ili tenzija.
Taj dan naučili smo kako je igra je važan dio odrastanja, a današnjom nestrukturiranom igrom su dokazali da su na pravom putu jer su razvijali suradnju, prijateljstvo i toleranciju.
2. razred MŠ Podgorač, učiteljica Sofija Kubaša
Učenici su izradili magične karte s kojima su se zatim igrali.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |