preskoči na sadržaj

Osnovna škola Hinka Juhna Podgorač

 > Naslovnica
Vijesti

Putovanje kroz prošlost naše domovine

Autor: Tajana Tomoković, 11. 3. 2021.

U potrazi za povijesnim dokazima pokrštenja Hrvata naš se vjeroučitelj Matko Stanić dosjetio kako je ovo odlična tema za istraživanje te je predložio ideju koju je trebalo razraditi i provesti u djelo. To su učenici 4. razreda Područne škole Budimci vidjeli kao priliku da se u ovo neobično vrijeme pandemije koronavirusom ukrcaju u svoje vremeplove te krenu lentom vremena u prošlost. Namjestili su vrijeme na brojčaniku dvaju vremeplova na razdoblje od 7. do 9. stoljeća povijesti naše domovine. Ukrcalo se 10 putnika u dva vremeplova te na tjedan dana nestalo iz učionice krenuvši u novu avanturu. 

 

Tjedan dana međupredmetnih korelacija rezultiralo je mnoštvom novih saznanja (ali i ponavljanja i utvrđivanja nastavnog gradiva)  iz sljedećih nastavnih predmeta: priroda i društvo (Prošlost naše domovine); likovna kultura- volumeni i masa u prostoru (oblici i funkcije)- glinamol i prikaz povijesne znamenitosti olovkom; hrvatski jezik (jezično izražavanje: opisivanje- stvaran i slikoviti opis; medijska kultura- dokumentarni film,  vjeronauk: hrvatski kršćanski korijeni; matematika- pisano dijeljenje višeznamenkastog broja višekratnikom broja 10 i dijeljenje brojem 2 (učenica koja nastavu pohađa po prilagodbi nastavnih sadržaja)- računske priče s likovima (vladarima) iz prošlosti naše domovine.

Tjedan prije samog početka avanture 8 je pustolova imalo zadatak saznati što više podataka o povijesnom dokazu pokrštenja Hrvata – Višeslavovoj krstionici. Uz neizostavno korištenje IKT tehnologije učenici su putovanje započeli gledanjem dokumentarnog filma „Knez Višeslav“ (film je prilagođen uzrastu učenika 4. razreda). Već su ranije saznali o samoj temi pa su na putovanju imali i podlogu znanja. Pronašli su i proučili povijesni dokaz o pokrštenju Hrvata- Višeslavovu krstionicu koju su povratkom u razred izradili od glinamola a i olovkom su po sjećanju nacrtali istu. Nastavili su usmenim opisivanjem Višeslavove krstionice- kamene krstionice na kojoj se spominje knez Višeslav. Krstionica je jedan od najznačajnijih spomenika hrvatske kulture iz ranog srednjeg vijeka.  Koristeći znanje iz digitalnih alata odigrali su i nekoliko wardwall igrica na zadanu temu. Na samom kraju posložili su pano u holu škole kako bi im ova avantura ostala u sjećanju a učiteljica je složila fotografije s putovanja u kratki video.

Učiteljica Patricija Hercog

 

 




Vijesti

Putovanje kroz prošlost naše domovine

Autor: Tajana Tomoković, 11. 3. 2021.

U potrazi za povijesnim dokazima pokrštenja Hrvata naš se vjeroučitelj Matko Stanić dosjetio kako je ovo odlična tema za istraživanje te je predložio ideju koju je trebalo razraditi i provesti u djelo. To su učenici 4. razreda Područne škole Budimci vidjeli kao priliku da se u ovo neobično vrijeme pandemije koronavirusom ukrcaju u svoje vremeplove te krenu lentom vremena u prošlost. Namjestili su vrijeme na brojčaniku dvaju vremeplova na razdoblje od 7. do 9. stoljeća povijesti naše domovine. Ukrcalo se 10 putnika u dva vremeplova te na tjedan dana nestalo iz učionice krenuvši u novu avanturu. 

 

Tjedan dana međupredmetnih korelacija rezultiralo je mnoštvom novih saznanja (ali i ponavljanja i utvrđivanja nastavnog gradiva)  iz sljedećih nastavnih predmeta: priroda i društvo (Prošlost naše domovine); likovna kultura- volumeni i masa u prostoru (oblici i funkcije)- glinamol i prikaz povijesne znamenitosti olovkom; hrvatski jezik (jezično izražavanje: opisivanje- stvaran i slikoviti opis; medijska kultura- dokumentarni film,  vjeronauk: hrvatski kršćanski korijeni; matematika- pisano dijeljenje višeznamenkastog broja višekratnikom broja 10 i dijeljenje brojem 2 (učenica koja nastavu pohađa po prilagodbi nastavnih sadržaja)- računske priče s likovima (vladarima) iz prošlosti naše domovine.

Tjedan prije samog početka avanture 8 je pustolova imalo zadatak saznati što više podataka o povijesnom dokazu pokrštenja Hrvata – Višeslavovoj krstionici. Uz neizostavno korištenje IKT tehnologije učenici su putovanje započeli gledanjem dokumentarnog filma „Knez Višeslav“ (film je prilagođen uzrastu učenika 4. razreda). Već su ranije saznali o samoj temi pa su na putovanju imali i podlogu znanja. Pronašli su i proučili povijesni dokaz o pokrštenju Hrvata- Višeslavovu krstionicu koju su povratkom u razred izradili od glinamola a i olovkom su po sjećanju nacrtali istu. Nastavili su usmenim opisivanjem Višeslavove krstionice- kamene krstionice na kojoj se spominje knez Višeslav. Krstionica je jedan od najznačajnijih spomenika hrvatske kulture iz ranog srednjeg vijeka.  Koristeći znanje iz digitalnih alata odigrali su i nekoliko wardwall igrica na zadanu temu. Na samom kraju posložili su pano u holu škole kako bi im ova avantura ostala u sjećanju a učiteljica je složila fotografije s putovanja u kratki video.

Učiteljica Patricija Hercog

 

 




Putovanje kroz prošlost naše domovine

Autor: Tajana Tomoković, 11. 3. 2021.

U potrazi za povijesnim dokazima pokrštenja Hrvata naš se vjeroučitelj Matko Stanić dosjetio kako je ovo odlična tema za istraživanje te je predložio ideju koju je trebalo razraditi i provesti u djelo. To su učenici 4. razreda Područne škole Budimci vidjeli kao priliku da se u ovo neobično vrijeme pandemije koronavirusom ukrcaju u svoje vremeplove te krenu lentom vremena u prošlost. Namjestili su vrijeme na brojčaniku dvaju vremeplova na razdoblje od 7. do 9. stoljeća povijesti naše domovine. Ukrcalo se 10 putnika u dva vremeplova te na tjedan dana nestalo iz učionice krenuvši u novu avanturu. 

 

Tjedan dana međupredmetnih korelacija rezultiralo je mnoštvom novih saznanja (ali i ponavljanja i utvrđivanja nastavnog gradiva)  iz sljedećih nastavnih predmeta: priroda i društvo (Prošlost naše domovine); likovna kultura- volumeni i masa u prostoru (oblici i funkcije)- glinamol i prikaz povijesne znamenitosti olovkom; hrvatski jezik (jezično izražavanje: opisivanje- stvaran i slikoviti opis; medijska kultura- dokumentarni film,  vjeronauk: hrvatski kršćanski korijeni; matematika- pisano dijeljenje višeznamenkastog broja višekratnikom broja 10 i dijeljenje brojem 2 (učenica koja nastavu pohađa po prilagodbi nastavnih sadržaja)- računske priče s likovima (vladarima) iz prošlosti naše domovine.

Tjedan prije samog početka avanture 8 je pustolova imalo zadatak saznati što više podataka o povijesnom dokazu pokrštenja Hrvata – Višeslavovoj krstionici. Uz neizostavno korištenje IKT tehnologije učenici su putovanje započeli gledanjem dokumentarnog filma „Knez Višeslav“ (film je prilagođen uzrastu učenika 4. razreda). Već su ranije saznali o samoj temi pa su na putovanju imali i podlogu znanja. Pronašli su i proučili povijesni dokaz o pokrštenju Hrvata- Višeslavovu krstionicu koju su povratkom u razred izradili od glinamola a i olovkom su po sjećanju nacrtali istu. Nastavili su usmenim opisivanjem Višeslavove krstionice- kamene krstionice na kojoj se spominje knez Višeslav. Krstionica je jedan od najznačajnijih spomenika hrvatske kulture iz ranog srednjeg vijeka.  Koristeći znanje iz digitalnih alata odigrali su i nekoliko wardwall igrica na zadanu temu. Na samom kraju posložili su pano u holu škole kako bi im ova avantura ostala u sjećanju a učiteljica je složila fotografije s putovanja u kratki video.

Učiteljica Patricija Hercog

 

 




Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

e-Dnevnik

Projekti

 

Sigurnost na interentu

Centar za sigurniji Internet

      

 

 

 

 

Pet za net

 

Netica

Korisni linkovi



 > Prijava

CMS za škole logo
Osnovna škola Hinka Juhna Podgorač / H. Juhna 8, HR-31433 Podgorač / os-hjuhna-podgorac.skole.hr / os_podgorac@os-hjuhna-podgorac.skole.hr
preskoči na navigaciju