Svjetski dan voda
Autor: Tajana Tomoković, 27. 3. 2021.
Svjetski dan voda obilježava se 22. ožujka, već 28 godina zaredom, kako bi se skrenula pozornost ljudi diljem svijeta na važnost očuvanja vode za piće. Ove godine taj dan obilježen je pod sloganom „Cijenite vodu“. U obilježavanje Svjetskog dana voda uključili su se i naši učenici sa zanimljivim aktivnostima koje su pripremile njihove učiteljice u Podgoraču, Razbojištu, Poganovcima i Stipanovcima.
MŠ Podgorač
Učenici prirode i biologije su današnji dan proveli u znaku vode. Posvijestili smo važnost pranja ruku s vodom i sapunom izvodeći pokus u kojem nam je na površini vode bio papar koji se simbolizirao različite vrste virusa. U trenutku kada smo sapunom dotakli površinu vode, "virusi su se razbježali".
PŠ Razbojište, 22.3.2021.
Došlo je proljeće, a zima se još ne da otjerati. Hladni sjeverac danima puše našim krajem. Još uvijek nosimo tople zimske jakne i kape. U školskom dvorištu zažutjeli se stidljivi jaglaci, dok se zvončićima plavog zumbula ispred škole igra ovaj „dosadni“ proljetni vjetar.
Osvanuo je i Dan voda 22.3. Zakinuti izlaskom u prirodu ove školske godine sve naše planirane aktivnosti za taj dan odradili smo u našoj školi, a veseli žubor naše rijeke Vuke i priču o njoj slušali smo u dokumentarnom filmu „Rijeke nizinske Hrvatske“.
Učenici 1. i 3. razreda su nakon filma podijeljeni u skupine izrađivali u plastelinu tok rijeke Vuke: „Od Krndije do Vukovara naša rijeka tok svoj stvara“. Nakon toga učenici 1. razreda su u kapljicama kiše crtali čiste i zagađene vode tehnikom drvenih boja, dok su učenici 3. razreda ispisivali eko-poruke o važnosti očuvanja čistih voda za buduće naraštaje, te pomoću crteža živih bića oblikovali naslov razrednog plakata: VODA JE IZVOR ŽIVOTA. Na kraju su oba razreda svoje radove posložili na zajednički plakat i pjevali pjesmu „Teče, teče bistra voda“.
„Balončić“ 2. i 4. razreda je na početku svojih aktivnosti čitao motivacijsku priču „Voda u mom srcu“, Mladena Kopjara te informativni tekst Zorana Ivića „Svjetski blagdan voda“. Nakon toga pogledali su kratki dokumentarni film o vodi (gdje se sve nalazi, za što se koristi, kako se zagađuje…). Izrađivali su transparente za prosvjed o važnosti očuvanja voda čistima i razredni plakat o vodama. Na satu LK slikali su zagađenu i čistu vodu s okolišem (kontrast kromatsko-akromatsko).
Na kraju ovoga dana svi smo zaželjeli što skoriji posjet našoj rijeci Vuki koja tiho teče na kraju našeg sela.
Učenici i učiteljice Ljubica Đurić i Silvana Šarić
PŠ Poganovci
Svjetski dan voda obilježava se 22. ožujka, već 28 godina zaredom, kako bi se skrenula pozornost ljudi diljem svijeta na važnost očuvanja vode za piće. Ove godine taj dan obilježen je pod sloganom „Cijenite vodu“.
Obilježavanju Svjetskog dana voda pridružili su se i učenici 1. i 3. razreda Područne škole Poganovci te su u jednom integriranom nastavnom danu realizirali brojne aktivnosti. Dan su započeli rješavanjem matematičkih zadataka pomoću čijih su rješenja trebali odgonetnuti zagonetni pojam Svjetski dan voda. Nakon toga su čitali pjesmu Voda i na kapljice od kolaža pisali što je sve voda. Pogledali su i prezentaciju o vodi u kojoj su saznali da je veoma malo pitke vode te zašto je voda važna za naš organizam i koliko vode trebaju popiti dnevno. U rekreativnoj pauzi napravili su 15 čučnjeva jer je u zagonetnom pojmu bilo 15 slova, a potom su preskakali zamišljeni potočić. Učenik, koji nije nijednom upao u potočić, osvojio je bocu vode. Poslije rekreativne pauze učenici su slikali različite vode, pisali poruke i osmišljavali plakat. Zadnja aktivnost bila je izrada memory igre s motivima vode.
Učenici su bili ponosni na svoje uratke, dobro se zabavili i ponešto naučili. Kućama su otišli zadovoljni i u uvjerenju da će čuvati i štedjeti vodu.
Učiteljica Goranka Sarka
PŠ Stipanovci
Učenici KO 2./4. raz. iz PŠ Stipanovaca su i ove godine 22. ožujka. 2021. god. obilježili svjetski Dan voda. Zbog sve veće važnosti očuvanja vode u svijetu, kroz cijelu je godinu potrebno savjesno o njoj brinuti. Jedan je dan samo opomena i podsjetnik za sve ostale dane. Obilježavanjem ovog dana željeli smo podsjetiti na važnost zaštite vode i nedostatak vode za piće u mnogim zemljama svijeta, jer oko milijardu ljudi u svijetu nema pristup sigurnoj pitkoj vodi.
Poučeni važnošću očuvanja voda te potaknuti time da se učenicima skrene pozornost na probleme vezane za vodu i vodne resurse, osmislili smo niz aktivnosti u kojima su učenici istraživali gdje voda zapravo izvire, koliko je potrošimo u domu ili u školi, kamo dospijeva odlazeći kroz cijevi, imaju li svi slavinu iz koje izvire čista voda te hoće li slavina jednog dana presušiti i koji su načini da se smanji potrošnja vode. U svakodnevnom životu ne razmišljamo previše o tome jer nam je lako doći do vode. No njezino čuvanje, racionalno trošenje i zaštita iznimno su važni za očuvanje i opstanak mnogih živih bića uključujući i čovjeka. Iz tog razloga učenici su smišljali načine očuvanja, racionalnog trošenja i zaštite vode u neposrednoj okolini. Učenici su izradili i različiti mehaničke eko modele (pročišćivača, mostova, vodenica, skupljača kišnice i sl.). Istražili su i utjecaj na pojavu kiselih kiša u okolišu, a na kraju svih aktivnosti izradili su brošuru o štednji i zaštiti vode.
Na taj način kroz ove projektne aktivnosti učenici su razvijati svijest o važnosti vode kao općeg dobra. Zadanim aktivnostima potaknuli smo stvaranje ideja i promišljanje o mogućnostima, upućivali na suradnju te okupljali različitosti i inspiracije za nove pristupe pronalaženjem inovativnih rješenja kako bi svima nama budućnost bila puno ljepša.
Učiteljica: Monika Mužar - Kos
Svjetski dan voda
Autor: Tajana Tomoković, 27. 3. 2021.
Svjetski dan voda obilježava se 22. ožujka, već 28 godina zaredom, kako bi se skrenula pozornost ljudi diljem svijeta na važnost očuvanja vode za piće. Ove godine taj dan obilježen je pod sloganom „Cijenite vodu“. U obilježavanje Svjetskog dana voda uključili su se i naši učenici sa zanimljivim aktivnostima koje su pripremile njihove učiteljice u Podgoraču, Razbojištu, Poganovcima i Stipanovcima.
MŠ Podgorač
Učenici prirode i biologije su današnji dan proveli u znaku vode. Posvijestili smo važnost pranja ruku s vodom i sapunom izvodeći pokus u kojem nam je na površini vode bio papar koji se simbolizirao različite vrste virusa. U trenutku kada smo sapunom dotakli površinu vode, "virusi su se razbježali".
PŠ Razbojište, 22.3.2021.
Došlo je proljeće, a zima se još ne da otjerati. Hladni sjeverac danima puše našim krajem. Još uvijek nosimo tople zimske jakne i kape. U školskom dvorištu zažutjeli se stidljivi jaglaci, dok se zvončićima plavog zumbula ispred škole igra ovaj „dosadni“ proljetni vjetar.
Osvanuo je i Dan voda 22.3. Zakinuti izlaskom u prirodu ove školske godine sve naše planirane aktivnosti za taj dan odradili smo u našoj školi, a veseli žubor naše rijeke Vuke i priču o njoj slušali smo u dokumentarnom filmu „Rijeke nizinske Hrvatske“.
Učenici 1. i 3. razreda su nakon filma podijeljeni u skupine izrađivali u plastelinu tok rijeke Vuke: „Od Krndije do Vukovara naša rijeka tok svoj stvara“. Nakon toga učenici 1. razreda su u kapljicama kiše crtali čiste i zagađene vode tehnikom drvenih boja, dok su učenici 3. razreda ispisivali eko-poruke o važnosti očuvanja čistih voda za buduće naraštaje, te pomoću crteža živih bića oblikovali naslov razrednog plakata: VODA JE IZVOR ŽIVOTA. Na kraju su oba razreda svoje radove posložili na zajednički plakat i pjevali pjesmu „Teče, teče bistra voda“.
„Balončić“ 2. i 4. razreda je na početku svojih aktivnosti čitao motivacijsku priču „Voda u mom srcu“, Mladena Kopjara te informativni tekst Zorana Ivića „Svjetski blagdan voda“. Nakon toga pogledali su kratki dokumentarni film o vodi (gdje se sve nalazi, za što se koristi, kako se zagađuje…). Izrađivali su transparente za prosvjed o važnosti očuvanja voda čistima i razredni plakat o vodama. Na satu LK slikali su zagađenu i čistu vodu s okolišem (kontrast kromatsko-akromatsko).
Na kraju ovoga dana svi smo zaželjeli što skoriji posjet našoj rijeci Vuki koja tiho teče na kraju našeg sela.
Učenici i učiteljice Ljubica Đurić i Silvana Šarić
PŠ Poganovci
Svjetski dan voda obilježava se 22. ožujka, već 28 godina zaredom, kako bi se skrenula pozornost ljudi diljem svijeta na važnost očuvanja vode za piće. Ove godine taj dan obilježen je pod sloganom „Cijenite vodu“.
Obilježavanju Svjetskog dana voda pridružili su se i učenici 1. i 3. razreda Područne škole Poganovci te su u jednom integriranom nastavnom danu realizirali brojne aktivnosti. Dan su započeli rješavanjem matematičkih zadataka pomoću čijih su rješenja trebali odgonetnuti zagonetni pojam Svjetski dan voda. Nakon toga su čitali pjesmu Voda i na kapljice od kolaža pisali što je sve voda. Pogledali su i prezentaciju o vodi u kojoj su saznali da je veoma malo pitke vode te zašto je voda važna za naš organizam i koliko vode trebaju popiti dnevno. U rekreativnoj pauzi napravili su 15 čučnjeva jer je u zagonetnom pojmu bilo 15 slova, a potom su preskakali zamišljeni potočić. Učenik, koji nije nijednom upao u potočić, osvojio je bocu vode. Poslije rekreativne pauze učenici su slikali različite vode, pisali poruke i osmišljavali plakat. Zadnja aktivnost bila je izrada memory igre s motivima vode.
Učenici su bili ponosni na svoje uratke, dobro se zabavili i ponešto naučili. Kućama su otišli zadovoljni i u uvjerenju da će čuvati i štedjeti vodu.
Učiteljica Goranka Sarka
PŠ Stipanovci
Učenici KO 2./4. raz. iz PŠ Stipanovaca su i ove godine 22. ožujka. 2021. god. obilježili svjetski Dan voda. Zbog sve veće važnosti očuvanja vode u svijetu, kroz cijelu je godinu potrebno savjesno o njoj brinuti. Jedan je dan samo opomena i podsjetnik za sve ostale dane. Obilježavanjem ovog dana željeli smo podsjetiti na važnost zaštite vode i nedostatak vode za piće u mnogim zemljama svijeta, jer oko milijardu ljudi u svijetu nema pristup sigurnoj pitkoj vodi.
Poučeni važnošću očuvanja voda te potaknuti time da se učenicima skrene pozornost na probleme vezane za vodu i vodne resurse, osmislili smo niz aktivnosti u kojima su učenici istraživali gdje voda zapravo izvire, koliko je potrošimo u domu ili u školi, kamo dospijeva odlazeći kroz cijevi, imaju li svi slavinu iz koje izvire čista voda te hoće li slavina jednog dana presušiti i koji su načini da se smanji potrošnja vode. U svakodnevnom životu ne razmišljamo previše o tome jer nam je lako doći do vode. No njezino čuvanje, racionalno trošenje i zaštita iznimno su važni za očuvanje i opstanak mnogih živih bića uključujući i čovjeka. Iz tog razloga učenici su smišljali načine očuvanja, racionalnog trošenja i zaštite vode u neposrednoj okolini. Učenici su izradili i različiti mehaničke eko modele (pročišćivača, mostova, vodenica, skupljača kišnice i sl.). Istražili su i utjecaj na pojavu kiselih kiša u okolišu, a na kraju svih aktivnosti izradili su brošuru o štednji i zaštiti vode.
Na taj način kroz ove projektne aktivnosti učenici su razvijati svijest o važnosti vode kao općeg dobra. Zadanim aktivnostima potaknuli smo stvaranje ideja i promišljanje o mogućnostima, upućivali na suradnju te okupljali različitosti i inspiracije za nove pristupe pronalaženjem inovativnih rješenja kako bi svima nama budućnost bila puno ljepša.
Učiteljica: Monika Mužar - Kos
Svjetski dan voda
Autor: Tajana Tomoković, 27. 3. 2021.
Svjetski dan voda obilježava se 22. ožujka, već 28 godina zaredom, kako bi se skrenula pozornost ljudi diljem svijeta na važnost očuvanja vode za piće. Ove godine taj dan obilježen je pod sloganom „Cijenite vodu“. U obilježavanje Svjetskog dana voda uključili su se i naši učenici sa zanimljivim aktivnostima koje su pripremile njihove učiteljice u Podgoraču, Razbojištu, Poganovcima i Stipanovcima.
MŠ Podgorač
Učenici prirode i biologije su današnji dan proveli u znaku vode. Posvijestili smo važnost pranja ruku s vodom i sapunom izvodeći pokus u kojem nam je na površini vode bio papar koji se simbolizirao različite vrste virusa. U trenutku kada smo sapunom dotakli površinu vode, "virusi su se razbježali".
PŠ Razbojište, 22.3.2021.
Došlo je proljeće, a zima se još ne da otjerati. Hladni sjeverac danima puše našim krajem. Još uvijek nosimo tople zimske jakne i kape. U školskom dvorištu zažutjeli se stidljivi jaglaci, dok se zvončićima plavog zumbula ispred škole igra ovaj „dosadni“ proljetni vjetar.
Osvanuo je i Dan voda 22.3. Zakinuti izlaskom u prirodu ove školske godine sve naše planirane aktivnosti za taj dan odradili smo u našoj školi, a veseli žubor naše rijeke Vuke i priču o njoj slušali smo u dokumentarnom filmu „Rijeke nizinske Hrvatske“.
Učenici 1. i 3. razreda su nakon filma podijeljeni u skupine izrađivali u plastelinu tok rijeke Vuke: „Od Krndije do Vukovara naša rijeka tok svoj stvara“. Nakon toga učenici 1. razreda su u kapljicama kiše crtali čiste i zagađene vode tehnikom drvenih boja, dok su učenici 3. razreda ispisivali eko-poruke o važnosti očuvanja čistih voda za buduće naraštaje, te pomoću crteža živih bića oblikovali naslov razrednog plakata: VODA JE IZVOR ŽIVOTA. Na kraju su oba razreda svoje radove posložili na zajednički plakat i pjevali pjesmu „Teče, teče bistra voda“.
„Balončić“ 2. i 4. razreda je na početku svojih aktivnosti čitao motivacijsku priču „Voda u mom srcu“, Mladena Kopjara te informativni tekst Zorana Ivića „Svjetski blagdan voda“. Nakon toga pogledali su kratki dokumentarni film o vodi (gdje se sve nalazi, za što se koristi, kako se zagađuje…). Izrađivali su transparente za prosvjed o važnosti očuvanja voda čistima i razredni plakat o vodama. Na satu LK slikali su zagađenu i čistu vodu s okolišem (kontrast kromatsko-akromatsko).
Na kraju ovoga dana svi smo zaželjeli što skoriji posjet našoj rijeci Vuki koja tiho teče na kraju našeg sela.
Učenici i učiteljice Ljubica Đurić i Silvana Šarić
PŠ Poganovci
Svjetski dan voda obilježava se 22. ožujka, već 28 godina zaredom, kako bi se skrenula pozornost ljudi diljem svijeta na važnost očuvanja vode za piće. Ove godine taj dan obilježen je pod sloganom „Cijenite vodu“.
Obilježavanju Svjetskog dana voda pridružili su se i učenici 1. i 3. razreda Područne škole Poganovci te su u jednom integriranom nastavnom danu realizirali brojne aktivnosti. Dan su započeli rješavanjem matematičkih zadataka pomoću čijih su rješenja trebali odgonetnuti zagonetni pojam Svjetski dan voda. Nakon toga su čitali pjesmu Voda i na kapljice od kolaža pisali što je sve voda. Pogledali su i prezentaciju o vodi u kojoj su saznali da je veoma malo pitke vode te zašto je voda važna za naš organizam i koliko vode trebaju popiti dnevno. U rekreativnoj pauzi napravili su 15 čučnjeva jer je u zagonetnom pojmu bilo 15 slova, a potom su preskakali zamišljeni potočić. Učenik, koji nije nijednom upao u potočić, osvojio je bocu vode. Poslije rekreativne pauze učenici su slikali različite vode, pisali poruke i osmišljavali plakat. Zadnja aktivnost bila je izrada memory igre s motivima vode.
Učenici su bili ponosni na svoje uratke, dobro se zabavili i ponešto naučili. Kućama su otišli zadovoljni i u uvjerenju da će čuvati i štedjeti vodu.
Učiteljica Goranka Sarka
PŠ Stipanovci
Učenici KO 2./4. raz. iz PŠ Stipanovaca su i ove godine 22. ožujka. 2021. god. obilježili svjetski Dan voda. Zbog sve veće važnosti očuvanja vode u svijetu, kroz cijelu je godinu potrebno savjesno o njoj brinuti. Jedan je dan samo opomena i podsjetnik za sve ostale dane. Obilježavanjem ovog dana željeli smo podsjetiti na važnost zaštite vode i nedostatak vode za piće u mnogim zemljama svijeta, jer oko milijardu ljudi u svijetu nema pristup sigurnoj pitkoj vodi.
Poučeni važnošću očuvanja voda te potaknuti time da se učenicima skrene pozornost na probleme vezane za vodu i vodne resurse, osmislili smo niz aktivnosti u kojima su učenici istraživali gdje voda zapravo izvire, koliko je potrošimo u domu ili u školi, kamo dospijeva odlazeći kroz cijevi, imaju li svi slavinu iz koje izvire čista voda te hoće li slavina jednog dana presušiti i koji su načini da se smanji potrošnja vode. U svakodnevnom životu ne razmišljamo previše o tome jer nam je lako doći do vode. No njezino čuvanje, racionalno trošenje i zaštita iznimno su važni za očuvanje i opstanak mnogih živih bića uključujući i čovjeka. Iz tog razloga učenici su smišljali načine očuvanja, racionalnog trošenja i zaštite vode u neposrednoj okolini. Učenici su izradili i različiti mehaničke eko modele (pročišćivača, mostova, vodenica, skupljača kišnice i sl.). Istražili su i utjecaj na pojavu kiselih kiša u okolišu, a na kraju svih aktivnosti izradili su brošuru o štednji i zaštiti vode.
Na taj način kroz ove projektne aktivnosti učenici su razvijati svijest o važnosti vode kao općeg dobra. Zadanim aktivnostima potaknuli smo stvaranje ideja i promišljanje o mogućnostima, upućivali na suradnju te okupljali različitosti i inspiracije za nove pristupe pronalaženjem inovativnih rješenja kako bi svima nama budućnost bila puno ljepša.
Učiteljica: Monika Mužar - Kos
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |