Putujuća mačka Caty
Autor: Tajana Tomoković, 30. 3. 2021.
Učenici 4. razreda Područne škole Budimci s učiteljicom Patricijom Hercog uključili su se u novi ciklus projekta izdavačke kuće Školska knjiga „Otkrij tajnu za budućnost sjajnu“. Ovaj put izabrali su sudjelovati u kategoriji Nek' ti edukacija bude inspiracija.
Nekoliko tjedana uoči obilježavanja Svjetskog dana voda učiteljica je uspješno položila tečaj o održivom razvoju i rješenjima temeljenima na prirodi (Exploring Nature-Based Solutions (NBS) in Your Classroom) i to uz pomoć svojih učenika. S oduševljenjem je satu razrednika predstavila učenicima ideju o obilježavanju nadolazećeg Svjetskog dana voda na način uklapanja aktivnosti vezanih za NBS u nastavu. Učenici su pomoću dobro poznate metode Oluje ideja davali prijedloge, zapisivali ih na ploču te je ubrzo nastao niz od 10ak aktivnosti koje su učenici osmislili i koje žele provesti do samog dana obilježavanja Svjetskog dana voda- a taj dan bio bi za prezentiranje učinjenog. Veliki četvrtaši u planirane aktivnosti uklopili su upotrebu IKt-a (nekoliko njima već dobro poznatih i korištenih web 2.0. alata). Učiteljica je sve ideje uobličila u cjeloviti scenarij poučavanja te ga uklopila u postojeći kurikulum. Scenarij poučavanja možemo zvati i razrednim projektom, a vrlo se lako uklapa i u kurikulume drugih zemalja. Scenarij poučavanja dobio je vrlo visoke ocjene kolega ocjenjivača iz stranih zemalja- sudionika tečaja.
Novi razredni projekt- scenarij poučavanja zatim smo proveli u djelo. Predložili smo našim prijateljima četvrtašima iz OŠ „Laza Kostić“ Gakovo, Srbija i njihovoj učiteljici Ljiljani Mudrinić žele li s nama provesti po prvi put ovaj projekt na što su oni s oduševljenjem pristali. Predstavili smo im aktivnosti koje su nam zajedničke te smo krenuli u novu avanturu.
Ime projekta: Putujuća mačka Caty
Sažetak: Caty je mačka koja voli putovati. Ovaj put putuje kroz države Hrvatsku i Srbiju.
Učenici su upoznati s konceptom socijalne i ekološke pravde kroz priču, fotografije i videozapise o mački Caty koja putuje spomenutim državama. Dok putuje mačka fotografira Jadransko more (Hrvatska) i Jezero Perućac (Srbija). No fotografije su uznemirujuće (prikazuju zagađenost mora i jezera. Putem web 2.0 alata (Linoit, WordArt) učenici analiziraju Catyne fotografije kako bi izgradili društveno-ekološki okoliš (dno mora i jezera) pored kojeg bi željeli živjeti. U radu će koristiti isključivo reciklirane materijale. Ali prije nego što stvaranje novog okoliša započne moraju razgovarati i surađivati sa svojim školskim kolegama (Hrvatska- Srbija) kako bi razumjeli principe i važnost rješenja temeljenih na prirodi (NBS). Rješenja koja se temelje na prirodi moraju imati koristi od biološke raznolikosti i podržati pružanje niza usluga ekosustava. Nastaju konačni proizvodi projekta- čisto dno jezera Perućac i čisto nezagađeno dno Jadranskog mora. Učenici dolaze do zaključaka i nalaze prirodna rješenja za sprječavanje daljnjeg zagađenja. Na samom kraju ispunjavaju evaluacijski upitnik (na engleskom jeziku) kojim procjenjuju svoje sudjelovanje tijekom provođenja aktivnosti u projektu. Na dan obilježavanja Svjetskog dana voda provedeni su projekt četvrtaši iz Budimaca na Google videosusretu predstavili učenicima prijateljima iz osnovne škole u Indiji. Radi se o Sanjivani International School, Mumbai, India, učenicima 2. i 3. razreda i njihovoj učiteljici Bornali Chakraborty. Sastanku su prisustvovale i 2 učiteljice engleskog jezika njihovih učenika te dvije ravnateljice, njihova i naša. Učenici su ovim projektom razvijali cijelu lepezu kompetencija: komunikaciju na materinskom ali i na stranom jeziku, kompetencije o prirodnim znanostima i tehnologiji, digitalne kompetencije, kompetencije učenja te društvene i građanske kompetencije.
http://linoit.com/users/
http://linoit.com/users/
Učiteljica Patricija Hercog
Putujuća mačka Caty
Autor: Tajana Tomoković, 30. 3. 2021.
Učenici 4. razreda Područne škole Budimci s učiteljicom Patricijom Hercog uključili su se u novi ciklus projekta izdavačke kuće Školska knjiga „Otkrij tajnu za budućnost sjajnu“. Ovaj put izabrali su sudjelovati u kategoriji Nek' ti edukacija bude inspiracija.
Nekoliko tjedana uoči obilježavanja Svjetskog dana voda učiteljica je uspješno položila tečaj o održivom razvoju i rješenjima temeljenima na prirodi (Exploring Nature-Based Solutions (NBS) in Your Classroom) i to uz pomoć svojih učenika. S oduševljenjem je satu razrednika predstavila učenicima ideju o obilježavanju nadolazećeg Svjetskog dana voda na način uklapanja aktivnosti vezanih za NBS u nastavu. Učenici su pomoću dobro poznate metode Oluje ideja davali prijedloge, zapisivali ih na ploču te je ubrzo nastao niz od 10ak aktivnosti koje su učenici osmislili i koje žele provesti do samog dana obilježavanja Svjetskog dana voda- a taj dan bio bi za prezentiranje učinjenog. Veliki četvrtaši u planirane aktivnosti uklopili su upotrebu IKt-a (nekoliko njima već dobro poznatih i korištenih web 2.0. alata). Učiteljica je sve ideje uobličila u cjeloviti scenarij poučavanja te ga uklopila u postojeći kurikulum. Scenarij poučavanja možemo zvati i razrednim projektom, a vrlo se lako uklapa i u kurikulume drugih zemalja. Scenarij poučavanja dobio je vrlo visoke ocjene kolega ocjenjivača iz stranih zemalja- sudionika tečaja.
Novi razredni projekt- scenarij poučavanja zatim smo proveli u djelo. Predložili smo našim prijateljima četvrtašima iz OŠ „Laza Kostić“ Gakovo, Srbija i njihovoj učiteljici Ljiljani Mudrinić žele li s nama provesti po prvi put ovaj projekt na što su oni s oduševljenjem pristali. Predstavili smo im aktivnosti koje su nam zajedničke te smo krenuli u novu avanturu.
Ime projekta: Putujuća mačka Caty
Sažetak: Caty je mačka koja voli putovati. Ovaj put putuje kroz države Hrvatsku i Srbiju.
Učenici su upoznati s konceptom socijalne i ekološke pravde kroz priču, fotografije i videozapise o mački Caty koja putuje spomenutim državama. Dok putuje mačka fotografira Jadransko more (Hrvatska) i Jezero Perućac (Srbija). No fotografije su uznemirujuće (prikazuju zagađenost mora i jezera. Putem web 2.0 alata (Linoit, WordArt) učenici analiziraju Catyne fotografije kako bi izgradili društveno-ekološki okoliš (dno mora i jezera) pored kojeg bi željeli živjeti. U radu će koristiti isključivo reciklirane materijale. Ali prije nego što stvaranje novog okoliša započne moraju razgovarati i surađivati sa svojim školskim kolegama (Hrvatska- Srbija) kako bi razumjeli principe i važnost rješenja temeljenih na prirodi (NBS). Rješenja koja se temelje na prirodi moraju imati koristi od biološke raznolikosti i podržati pružanje niza usluga ekosustava. Nastaju konačni proizvodi projekta- čisto dno jezera Perućac i čisto nezagađeno dno Jadranskog mora. Učenici dolaze do zaključaka i nalaze prirodna rješenja za sprječavanje daljnjeg zagađenja. Na samom kraju ispunjavaju evaluacijski upitnik (na engleskom jeziku) kojim procjenjuju svoje sudjelovanje tijekom provođenja aktivnosti u projektu. Na dan obilježavanja Svjetskog dana voda provedeni su projekt četvrtaši iz Budimaca na Google videosusretu predstavili učenicima prijateljima iz osnovne škole u Indiji. Radi se o Sanjivani International School, Mumbai, India, učenicima 2. i 3. razreda i njihovoj učiteljici Bornali Chakraborty. Sastanku su prisustvovale i 2 učiteljice engleskog jezika njihovih učenika te dvije ravnateljice, njihova i naša. Učenici su ovim projektom razvijali cijelu lepezu kompetencija: komunikaciju na materinskom ali i na stranom jeziku, kompetencije o prirodnim znanostima i tehnologiji, digitalne kompetencije, kompetencije učenja te društvene i građanske kompetencije.
http://linoit.com/users/
http://linoit.com/users/
Učiteljica Patricija Hercog
Putujuća mačka Caty
Autor: Tajana Tomoković, 30. 3. 2021.
Učenici 4. razreda Područne škole Budimci s učiteljicom Patricijom Hercog uključili su se u novi ciklus projekta izdavačke kuće Školska knjiga „Otkrij tajnu za budućnost sjajnu“. Ovaj put izabrali su sudjelovati u kategoriji Nek' ti edukacija bude inspiracija.
Nekoliko tjedana uoči obilježavanja Svjetskog dana voda učiteljica je uspješno položila tečaj o održivom razvoju i rješenjima temeljenima na prirodi (Exploring Nature-Based Solutions (NBS) in Your Classroom) i to uz pomoć svojih učenika. S oduševljenjem je satu razrednika predstavila učenicima ideju o obilježavanju nadolazećeg Svjetskog dana voda na način uklapanja aktivnosti vezanih za NBS u nastavu. Učenici su pomoću dobro poznate metode Oluje ideja davali prijedloge, zapisivali ih na ploču te je ubrzo nastao niz od 10ak aktivnosti koje su učenici osmislili i koje žele provesti do samog dana obilježavanja Svjetskog dana voda- a taj dan bio bi za prezentiranje učinjenog. Veliki četvrtaši u planirane aktivnosti uklopili su upotrebu IKt-a (nekoliko njima već dobro poznatih i korištenih web 2.0. alata). Učiteljica je sve ideje uobličila u cjeloviti scenarij poučavanja te ga uklopila u postojeći kurikulum. Scenarij poučavanja možemo zvati i razrednim projektom, a vrlo se lako uklapa i u kurikulume drugih zemalja. Scenarij poučavanja dobio je vrlo visoke ocjene kolega ocjenjivača iz stranih zemalja- sudionika tečaja.
Novi razredni projekt- scenarij poučavanja zatim smo proveli u djelo. Predložili smo našim prijateljima četvrtašima iz OŠ „Laza Kostić“ Gakovo, Srbija i njihovoj učiteljici Ljiljani Mudrinić žele li s nama provesti po prvi put ovaj projekt na što su oni s oduševljenjem pristali. Predstavili smo im aktivnosti koje su nam zajedničke te smo krenuli u novu avanturu.
Ime projekta: Putujuća mačka Caty
Sažetak: Caty je mačka koja voli putovati. Ovaj put putuje kroz države Hrvatsku i Srbiju.
Učenici su upoznati s konceptom socijalne i ekološke pravde kroz priču, fotografije i videozapise o mački Caty koja putuje spomenutim državama. Dok putuje mačka fotografira Jadransko more (Hrvatska) i Jezero Perućac (Srbija). No fotografije su uznemirujuće (prikazuju zagađenost mora i jezera. Putem web 2.0 alata (Linoit, WordArt) učenici analiziraju Catyne fotografije kako bi izgradili društveno-ekološki okoliš (dno mora i jezera) pored kojeg bi željeli živjeti. U radu će koristiti isključivo reciklirane materijale. Ali prije nego što stvaranje novog okoliša započne moraju razgovarati i surađivati sa svojim školskim kolegama (Hrvatska- Srbija) kako bi razumjeli principe i važnost rješenja temeljenih na prirodi (NBS). Rješenja koja se temelje na prirodi moraju imati koristi od biološke raznolikosti i podržati pružanje niza usluga ekosustava. Nastaju konačni proizvodi projekta- čisto dno jezera Perućac i čisto nezagađeno dno Jadranskog mora. Učenici dolaze do zaključaka i nalaze prirodna rješenja za sprječavanje daljnjeg zagađenja. Na samom kraju ispunjavaju evaluacijski upitnik (na engleskom jeziku) kojim procjenjuju svoje sudjelovanje tijekom provođenja aktivnosti u projektu. Na dan obilježavanja Svjetskog dana voda provedeni su projekt četvrtaši iz Budimaca na Google videosusretu predstavili učenicima prijateljima iz osnovne škole u Indiji. Radi se o Sanjivani International School, Mumbai, India, učenicima 2. i 3. razreda i njihovoj učiteljici Bornali Chakraborty. Sastanku su prisustvovale i 2 učiteljice engleskog jezika njihovih učenika te dvije ravnateljice, njihova i naša. Učenici su ovim projektom razvijali cijelu lepezu kompetencija: komunikaciju na materinskom ali i na stranom jeziku, kompetencije o prirodnim znanostima i tehnologiji, digitalne kompetencije, kompetencije učenja te društvene i građanske kompetencije.
http://linoit.com/users/
http://linoit.com/users/
Učiteljica Patricija Hercog
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |