preskoči na sadržaj

Osnovna škola Hinka Juhna Podgorač

 > Naslovnica
Vijesti

Projekt Čitanje stvara digitalne mostove na Bobcatsss konferenciji

Autor: Tajana Tomoković, 20. 4. 2021.

Četvrtaši naše PŠ Budimci nastavili su prošlogodišnju suradnju sa Sveučilištem u Zadru. Naime kroz međupredmetnu korelaciju (likovna kultura, hrvatski jezik i izvannastavna aktivnost - upotreba IKT-a) uspješno su proveli projekt na temu Čitanje stvara digitalne mostove: Interaktivno čitanje u  mrežnom okruženju. Cilj projekta bio je poboljšati razumijevanje pročitanog djela (obvezne lektire) i čitanja među učenicima 4. razreda kroz interaktivno čitanje u mrežnom okruženju. Kroz projekt se također učenicima 4. razreda razredne nastave nastojalo približiti čitanje na način otkrivanja izuzetnih pozitivnih osjećaja tijekom čitanja i učenje različitih narječja naše domovine. 

Ovim projektom željeli smo učenike potaknuti na čitanje te im omogućiti bolje razumijevanje pročitanog kroz čitanje na mreži (usmeno, naglas). Spojivši tradicionalno čitanje obaveznog lektirnog djela s digitalnom tehnologijom zabavili smo se i pritom usvojili mnoštvo novih spoznaja. Suradnice četvrtašima bile su doc. dr. sc. Drahomira Cupar i Natali Ribarić, studentica 1. godine diplomskog studija informacijskih znanosti sa Sveučilišta u Zadru. Projekt je trajao gotovo 2 mjeseca kroz nekoliko etapa (koraka). Kroz zadatke projekta povezali smo 3 narječja, ali i 3 različita dijela naše domovine: kajkavsko narječje (Zagreb - u kojem živi profesorica D. Cupar, čakavsko narječje (Zadar - u kojem živi studentica N. Ribarić) i štokavsko narječje (Budimci - u kojem žive učenici 4. razreda). Komunikacija tijekom cijelog trajanja projekta se događala putem aplikacija Zoom i MS Teams. Rezultati dvomjesečne suradnje  je digitalna slikovnica koju su učenici izradili uz pomoć učiteljice i suradnica iz Zadra. Slikovnica je dostupna na ovome linku: https://bit.ly/2RwR5ui. Evaluaciju su učenici provodili u razredu nakon svakog koraka koristeći web 2.0. alate- Interaktivne ploče za dopisivanje Linoit i Padlet:

http://linoit.com/users/PatricijaH/canvases/1.videosusret_evaluacija

https://padlet.com/4razredbudimci/Bookmarks

 

Po završetku projekt smo prikazali (Cupar, Ribarić, Hercog) na međunarodnoj konferenciji Bobcatsss koja se održala u siječnju ove godine. Bobcatsss je međunarodna konferencija studenata, nastavnika i informacijskih stručnjaka u području informacijskih znanosti koja se ove godine uslijed pandemije koronavirusom održala online u Portugalu (Porto). Nedugo nakon prikaza projekta na Bobcatsss konferenciji, prikazali smo ga i na Studentskom stručnom kolokviju BOBCATSSS 2021. studenata Odjela za informacijske znanosti Sveučilišta u Zadru pod voditeljstvom doc. dr.  sc. D. Cupar. Stručni kolokvij održan je online putem Zoom-a. Na temu projekta napisan je i cjeloviti rad na engleskom jeziku koji će biti objavljen u zborniku s konferencije.

Učiteljica Patricija Hercog




Vijesti

Projekt Čitanje stvara digitalne mostove na Bobcatsss konferenciji

Autor: Tajana Tomoković, 20. 4. 2021.

Četvrtaši naše PŠ Budimci nastavili su prošlogodišnju suradnju sa Sveučilištem u Zadru. Naime kroz međupredmetnu korelaciju (likovna kultura, hrvatski jezik i izvannastavna aktivnost - upotreba IKT-a) uspješno su proveli projekt na temu Čitanje stvara digitalne mostove: Interaktivno čitanje u  mrežnom okruženju. Cilj projekta bio je poboljšati razumijevanje pročitanog djela (obvezne lektire) i čitanja među učenicima 4. razreda kroz interaktivno čitanje u mrežnom okruženju. Kroz projekt se također učenicima 4. razreda razredne nastave nastojalo približiti čitanje na način otkrivanja izuzetnih pozitivnih osjećaja tijekom čitanja i učenje različitih narječja naše domovine. 

Ovim projektom željeli smo učenike potaknuti na čitanje te im omogućiti bolje razumijevanje pročitanog kroz čitanje na mreži (usmeno, naglas). Spojivši tradicionalno čitanje obaveznog lektirnog djela s digitalnom tehnologijom zabavili smo se i pritom usvojili mnoštvo novih spoznaja. Suradnice četvrtašima bile su doc. dr. sc. Drahomira Cupar i Natali Ribarić, studentica 1. godine diplomskog studija informacijskih znanosti sa Sveučilišta u Zadru. Projekt je trajao gotovo 2 mjeseca kroz nekoliko etapa (koraka). Kroz zadatke projekta povezali smo 3 narječja, ali i 3 različita dijela naše domovine: kajkavsko narječje (Zagreb - u kojem živi profesorica D. Cupar, čakavsko narječje (Zadar - u kojem živi studentica N. Ribarić) i štokavsko narječje (Budimci - u kojem žive učenici 4. razreda). Komunikacija tijekom cijelog trajanja projekta se događala putem aplikacija Zoom i MS Teams. Rezultati dvomjesečne suradnje  je digitalna slikovnica koju su učenici izradili uz pomoć učiteljice i suradnica iz Zadra. Slikovnica je dostupna na ovome linku: https://bit.ly/2RwR5ui. Evaluaciju su učenici provodili u razredu nakon svakog koraka koristeći web 2.0. alate- Interaktivne ploče za dopisivanje Linoit i Padlet:

http://linoit.com/users/PatricijaH/canvases/1.videosusret_evaluacija

https://padlet.com/4razredbudimci/Bookmarks

 

Po završetku projekt smo prikazali (Cupar, Ribarić, Hercog) na međunarodnoj konferenciji Bobcatsss koja se održala u siječnju ove godine. Bobcatsss je međunarodna konferencija studenata, nastavnika i informacijskih stručnjaka u području informacijskih znanosti koja se ove godine uslijed pandemije koronavirusom održala online u Portugalu (Porto). Nedugo nakon prikaza projekta na Bobcatsss konferenciji, prikazali smo ga i na Studentskom stručnom kolokviju BOBCATSSS 2021. studenata Odjela za informacijske znanosti Sveučilišta u Zadru pod voditeljstvom doc. dr.  sc. D. Cupar. Stručni kolokvij održan je online putem Zoom-a. Na temu projekta napisan je i cjeloviti rad na engleskom jeziku koji će biti objavljen u zborniku s konferencije.

Učiteljica Patricija Hercog




Projekt Čitanje stvara digitalne mostove na Bobcatsss konferenciji

Autor: Tajana Tomoković, 20. 4. 2021.

Četvrtaši naše PŠ Budimci nastavili su prošlogodišnju suradnju sa Sveučilištem u Zadru. Naime kroz međupredmetnu korelaciju (likovna kultura, hrvatski jezik i izvannastavna aktivnost - upotreba IKT-a) uspješno su proveli projekt na temu Čitanje stvara digitalne mostove: Interaktivno čitanje u  mrežnom okruženju. Cilj projekta bio je poboljšati razumijevanje pročitanog djela (obvezne lektire) i čitanja među učenicima 4. razreda kroz interaktivno čitanje u mrežnom okruženju. Kroz projekt se također učenicima 4. razreda razredne nastave nastojalo približiti čitanje na način otkrivanja izuzetnih pozitivnih osjećaja tijekom čitanja i učenje različitih narječja naše domovine. 

Ovim projektom željeli smo učenike potaknuti na čitanje te im omogućiti bolje razumijevanje pročitanog kroz čitanje na mreži (usmeno, naglas). Spojivši tradicionalno čitanje obaveznog lektirnog djela s digitalnom tehnologijom zabavili smo se i pritom usvojili mnoštvo novih spoznaja. Suradnice četvrtašima bile su doc. dr. sc. Drahomira Cupar i Natali Ribarić, studentica 1. godine diplomskog studija informacijskih znanosti sa Sveučilišta u Zadru. Projekt je trajao gotovo 2 mjeseca kroz nekoliko etapa (koraka). Kroz zadatke projekta povezali smo 3 narječja, ali i 3 različita dijela naše domovine: kajkavsko narječje (Zagreb - u kojem živi profesorica D. Cupar, čakavsko narječje (Zadar - u kojem živi studentica N. Ribarić) i štokavsko narječje (Budimci - u kojem žive učenici 4. razreda). Komunikacija tijekom cijelog trajanja projekta se događala putem aplikacija Zoom i MS Teams. Rezultati dvomjesečne suradnje  je digitalna slikovnica koju su učenici izradili uz pomoć učiteljice i suradnica iz Zadra. Slikovnica je dostupna na ovome linku: https://bit.ly/2RwR5ui. Evaluaciju su učenici provodili u razredu nakon svakog koraka koristeći web 2.0. alate- Interaktivne ploče za dopisivanje Linoit i Padlet:

http://linoit.com/users/PatricijaH/canvases/1.videosusret_evaluacija

https://padlet.com/4razredbudimci/Bookmarks

 

Po završetku projekt smo prikazali (Cupar, Ribarić, Hercog) na međunarodnoj konferenciji Bobcatsss koja se održala u siječnju ove godine. Bobcatsss je međunarodna konferencija studenata, nastavnika i informacijskih stručnjaka u području informacijskih znanosti koja se ove godine uslijed pandemije koronavirusom održala online u Portugalu (Porto). Nedugo nakon prikaza projekta na Bobcatsss konferenciji, prikazali smo ga i na Studentskom stručnom kolokviju BOBCATSSS 2021. studenata Odjela za informacijske znanosti Sveučilišta u Zadru pod voditeljstvom doc. dr.  sc. D. Cupar. Stručni kolokvij održan je online putem Zoom-a. Na temu projekta napisan je i cjeloviti rad na engleskom jeziku koji će biti objavljen u zborniku s konferencije.

Učiteljica Patricija Hercog




Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

e-Dnevnik

Projekti

 

Sigurnost na interentu

Centar za sigurniji Internet

      

 

 

 

 

Pet za net

 

Netica

Korisni linkovi



 > Prijava

CMS za škole logo
Osnovna škola Hinka Juhna Podgorač / H. Juhna 8, HR-31433 Podgorač / os-hjuhna-podgorac.skole.hr / os_podgorac@os-hjuhna-podgorac.skole.hr
preskoči na navigaciju