Međunarodni projekt AMIFN – module 4
Autor: Tajana Tomoković, 16. 5. 2021.
Mali Stipanovčani uspješno završili međunarodni projekt AMIFN – module 4 “Čarobna interkulturalna mreža prijateljstva ” Učenici KO 2./4. razreda PŠ Stipanovci ove šk. god. 2020./2021. uključili su se i u četvrtu fazu međunarodnog projekta “Čarobna interkulturalna mreža prijateljstva – module 4”. A Magical Intercultural Friendship Network ‒ Čarobna interkulturalna mreža prijateljstva je naziv za projekt čiji je zadatak da interkulturalno poveže učenike i nastavnike širom svijeta. Osnovni cilj ovog nama važnog projekta bio je osnažiti učenike u sferi interkulturalnosti, povezati djecu pripadnike različitih naroda širom svijeta putem vršnjačkog učenja o drugim narodima, njihovim zemljama i kulturama. Jedan od ciljeva projekta je i ostvarivanje četvrtog cilja od 17 razvojnih ciljeva UN-a, a to je svakako Kvalitetno obrazovanje.
Ovaj modul 4 bio je fokusiran na medijsku, digitalnu i jezičku pismenost i sigurnost na internetu, pa smo posebno ponosni što smo uspjeli podići svijest o važnosti ove teme. Posebno zadovoljstvo je bilo imati interkulturalne veze kroz online učionice u kojima su djeca i nastavnici različitih kulturnih pozadina učili jedni od drugih, stekli prijatelje i time ostavili trag na našoj četvrtoj mreži interkulturalnog prijateljstva. Na ovom 4 modulu sudjelovalo je oko 13,000 učenika iz 280 škola iz 9 zemalja. U cijelom projektu AMIFN, kroz sva tri modula, sudjelovalo je 46,000 polaznika, uzrasta 5-18 godina, te 1780 škola iz 79 zemalja.
Iznimno smo ponosni i zahvalni jer je naša škola dobila još jednu priliku uključiti se u jedan ovakav međunarodni projekt po četvrti puta. Projekt je započeo 1. studenog 2020. i trajao je do 1. svibnja 2021. g. Realizacija projekta trajala je punih deset tjedana, a učenici su svakog ponedjeljka dobivali tjedne zadatke koje su morali odrađivati unutar razrednog odjela. U realizaciju aktivnosti uključili smo i lokalnu zajednicu te smo ostvarili suradnju i sa najbližim kulturnim ustanovama i najbližim kulturno-povijesnim znamenitostima. Ostvarili smo suradnju i sa učenicima iz Crne Gore, Rumunjske, Makedonije, Turske i Republike Srbije koje su također bile sudionice projekta. Na ovakav način učenici su se interkulturalno povezali kao pripadnici različitih narodnosnih skupina. Tako su dobili priliku predstaviti svoj kraj u kojem žive i puno toga naučiti o drugima, a pri tome se družiti sa vršnjacima svoje dobi. Sve postavljene zadatke učenici su uspješno odradili te za sav uloženi trud dobili posebna priznanja i zahvale. Ponosni na sva svoja ostvarenja i aktivnosti izvan granica Republike Hrvatske možemo reći da smo bogatiji za jedno novo i neponovljivo, nama važno iskustvo te se veselimo idućem 5. modulu i željno iščekujemo nove aktivnosti.
Učiteljica: Monika Mužar - Kos
Međunarodni projekt AMIFN – module 4
Autor: Tajana Tomoković, 16. 5. 2021.
Mali Stipanovčani uspješno završili međunarodni projekt AMIFN – module 4 “Čarobna interkulturalna mreža prijateljstva ” Učenici KO 2./4. razreda PŠ Stipanovci ove šk. god. 2020./2021. uključili su se i u četvrtu fazu međunarodnog projekta “Čarobna interkulturalna mreža prijateljstva – module 4”. A Magical Intercultural Friendship Network ‒ Čarobna interkulturalna mreža prijateljstva je naziv za projekt čiji je zadatak da interkulturalno poveže učenike i nastavnike širom svijeta. Osnovni cilj ovog nama važnog projekta bio je osnažiti učenike u sferi interkulturalnosti, povezati djecu pripadnike različitih naroda širom svijeta putem vršnjačkog učenja o drugim narodima, njihovim zemljama i kulturama. Jedan od ciljeva projekta je i ostvarivanje četvrtog cilja od 17 razvojnih ciljeva UN-a, a to je svakako Kvalitetno obrazovanje.
Ovaj modul 4 bio je fokusiran na medijsku, digitalnu i jezičku pismenost i sigurnost na internetu, pa smo posebno ponosni što smo uspjeli podići svijest o važnosti ove teme. Posebno zadovoljstvo je bilo imati interkulturalne veze kroz online učionice u kojima su djeca i nastavnici različitih kulturnih pozadina učili jedni od drugih, stekli prijatelje i time ostavili trag na našoj četvrtoj mreži interkulturalnog prijateljstva. Na ovom 4 modulu sudjelovalo je oko 13,000 učenika iz 280 škola iz 9 zemalja. U cijelom projektu AMIFN, kroz sva tri modula, sudjelovalo je 46,000 polaznika, uzrasta 5-18 godina, te 1780 škola iz 79 zemalja.
Iznimno smo ponosni i zahvalni jer je naša škola dobila još jednu priliku uključiti se u jedan ovakav međunarodni projekt po četvrti puta. Projekt je započeo 1. studenog 2020. i trajao je do 1. svibnja 2021. g. Realizacija projekta trajala je punih deset tjedana, a učenici su svakog ponedjeljka dobivali tjedne zadatke koje su morali odrađivati unutar razrednog odjela. U realizaciju aktivnosti uključili smo i lokalnu zajednicu te smo ostvarili suradnju i sa najbližim kulturnim ustanovama i najbližim kulturno-povijesnim znamenitostima. Ostvarili smo suradnju i sa učenicima iz Crne Gore, Rumunjske, Makedonije, Turske i Republike Srbije koje su također bile sudionice projekta. Na ovakav način učenici su se interkulturalno povezali kao pripadnici različitih narodnosnih skupina. Tako su dobili priliku predstaviti svoj kraj u kojem žive i puno toga naučiti o drugima, a pri tome se družiti sa vršnjacima svoje dobi. Sve postavljene zadatke učenici su uspješno odradili te za sav uloženi trud dobili posebna priznanja i zahvale. Ponosni na sva svoja ostvarenja i aktivnosti izvan granica Republike Hrvatske možemo reći da smo bogatiji za jedno novo i neponovljivo, nama važno iskustvo te se veselimo idućem 5. modulu i željno iščekujemo nove aktivnosti.
Učiteljica: Monika Mužar - Kos
Međunarodni projekt AMIFN – module 4
Autor: Tajana Tomoković, 16. 5. 2021.
Mali Stipanovčani uspješno završili međunarodni projekt AMIFN – module 4 “Čarobna interkulturalna mreža prijateljstva ” Učenici KO 2./4. razreda PŠ Stipanovci ove šk. god. 2020./2021. uključili su se i u četvrtu fazu međunarodnog projekta “Čarobna interkulturalna mreža prijateljstva – module 4”. A Magical Intercultural Friendship Network ‒ Čarobna interkulturalna mreža prijateljstva je naziv za projekt čiji je zadatak da interkulturalno poveže učenike i nastavnike širom svijeta. Osnovni cilj ovog nama važnog projekta bio je osnažiti učenike u sferi interkulturalnosti, povezati djecu pripadnike različitih naroda širom svijeta putem vršnjačkog učenja o drugim narodima, njihovim zemljama i kulturama. Jedan od ciljeva projekta je i ostvarivanje četvrtog cilja od 17 razvojnih ciljeva UN-a, a to je svakako Kvalitetno obrazovanje.
Ovaj modul 4 bio je fokusiran na medijsku, digitalnu i jezičku pismenost i sigurnost na internetu, pa smo posebno ponosni što smo uspjeli podići svijest o važnosti ove teme. Posebno zadovoljstvo je bilo imati interkulturalne veze kroz online učionice u kojima su djeca i nastavnici različitih kulturnih pozadina učili jedni od drugih, stekli prijatelje i time ostavili trag na našoj četvrtoj mreži interkulturalnog prijateljstva. Na ovom 4 modulu sudjelovalo je oko 13,000 učenika iz 280 škola iz 9 zemalja. U cijelom projektu AMIFN, kroz sva tri modula, sudjelovalo je 46,000 polaznika, uzrasta 5-18 godina, te 1780 škola iz 79 zemalja.
Iznimno smo ponosni i zahvalni jer je naša škola dobila još jednu priliku uključiti se u jedan ovakav međunarodni projekt po četvrti puta. Projekt je započeo 1. studenog 2020. i trajao je do 1. svibnja 2021. g. Realizacija projekta trajala je punih deset tjedana, a učenici su svakog ponedjeljka dobivali tjedne zadatke koje su morali odrađivati unutar razrednog odjela. U realizaciju aktivnosti uključili smo i lokalnu zajednicu te smo ostvarili suradnju i sa najbližim kulturnim ustanovama i najbližim kulturno-povijesnim znamenitostima. Ostvarili smo suradnju i sa učenicima iz Crne Gore, Rumunjske, Makedonije, Turske i Republike Srbije koje su također bile sudionice projekta. Na ovakav način učenici su se interkulturalno povezali kao pripadnici različitih narodnosnih skupina. Tako su dobili priliku predstaviti svoj kraj u kojem žive i puno toga naučiti o drugima, a pri tome se družiti sa vršnjacima svoje dobi. Sve postavljene zadatke učenici su uspješno odradili te za sav uloženi trud dobili posebna priznanja i zahvale. Ponosni na sva svoja ostvarenja i aktivnosti izvan granica Republike Hrvatske možemo reći da smo bogatiji za jedno novo i neponovljivo, nama važno iskustvo te se veselimo idućem 5. modulu i željno iščekujemo nove aktivnosti.
Učiteljica: Monika Mužar - Kos
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |