preskoči na sadržaj

Osnovna škola Hinka Juhna Podgorač

 > Naslovnica
Vijesti

Nominacije za međunarodno natjecanje

Autor: Tajana Tomoković, 7. 6. 2021.

International The Importance od Sustainable Development Goals in My Life

Učenici naše škole nominirani su za novo međunarodno natjecanje u organizaciji The circle of legends. Radi se o 5 učenika četvrtog razreda Područne škole Budimci: Antonia Marošević, Luka Marošević, Zvonimir Marošević, Paola Radojčić i Ognjen Putnik pod mentorstvom njihove učiteljice Patricije Hercog.

Natjecanje nosi naziv International The Importance of SDG-s in My Life (Međunarodna važnost ciljeva održivog razvoja u mom životu). Voditeljica cijelog natjecanja i koordinatorica svih događanja u ime The Circle of Legends  je mag. oec. Vedrana Šarec, Obrtničko-industrijska škola Županja iz Hrvatske a sva komunikacija odvijala se preko FB stranice International Talents For Global Empowerment kako bi sve bio transparentno.      

 

 

Cilj je ovog natjecanja humanizirati odnose globalno koristeći tehnologiju. Na natjecanje su se mogli prijaviti učenici od 3-19 godina (u nekim državama svijeta školovanje počinje predškolskim obrazovanjem djece od 3 godine). Zadano je 17 ciljeva održivog razvoja. Zadatak za učenike bio je na bilo koji način prikazati neki od ciljeva (kreativnim uratkom, likovnim izražajem, plakatom kojeg bi izradili u nekom od web 2.0. alata) te ga ukoliko dođe do nominacije u finalnim online susretima predstaviti na engleskom jeziku i odgovoriti na nekoliko pitanja vezanih za rad kad sudci upitaju. Mentori (supervisors) šalju radove svojih učenika organizatorici koja sve prosljeđuje sudačkom timu za određenu kategoriju natjecanja koji ocjenjivanjem prave prednominacije. Sudački tim sastoji se od učitelja diljem svijeta koji u kategoriji u kojoj ocjenjuju radove ne smiju imati svoje učenike kako ne bi došlo do nepravilnosti u samom natjecanju. Na prednominacije poslano je preko 300 radova učenika iz 9 zemalja svijeta (Malezija, Indija, Crna Gora, Makedonija, Republika Hrvatska, Bangladeš, Ujedinjeni Eemirati, Pakistan). Četvrtaši Budimčani su zatim ušli u izbor od 200 nominiranih. Kategorije su podijeljene po godištima učenika. Glavni dio natjecanja održava se putem Zoom susreta na kojem su se predstavili i naši učenici sa svojim radovima. Četvrtaši su sudjelovali s likovnim uradcima (tehnika: flomaster/drvene bojice) na temu SDG- 14 : Life below water. Svi radovi nominiranih postavljeni su pravovremeno i na FB stranicu International Talents For Global Empowerment.

Naši učenici imali su priliku steći još jedno iskustvo međunarodnog susreta (natjecanja) s vršnjacima iz  cijelog svijeta. Osjetili su napetost i iščekivanje natjecanja te su imali priliku međusobno si dati povratnu informaciju o radovima. Uvježbali su s učiteljicom kako će svatko od njih predstaviti svoj rad u desetak rečenica na engleskom jeziku. To je bio najveći izazov i ujedno strah jer nisu sigurni u svoje poznavanje stranog jezika. A upravo je to bio zadatak na Zoom susretu. Cijelo natjecanje održano je na engleskom jeziku.

Učiteljica Patricija Hercog


  

  

  




Vijesti

Nominacije za međunarodno natjecanje

Autor: Tajana Tomoković, 7. 6. 2021.

International The Importance od Sustainable Development Goals in My Life

Učenici naše škole nominirani su za novo međunarodno natjecanje u organizaciji The circle of legends. Radi se o 5 učenika četvrtog razreda Područne škole Budimci: Antonia Marošević, Luka Marošević, Zvonimir Marošević, Paola Radojčić i Ognjen Putnik pod mentorstvom njihove učiteljice Patricije Hercog.

Natjecanje nosi naziv International The Importance of SDG-s in My Life (Međunarodna važnost ciljeva održivog razvoja u mom životu). Voditeljica cijelog natjecanja i koordinatorica svih događanja u ime The Circle of Legends  je mag. oec. Vedrana Šarec, Obrtničko-industrijska škola Županja iz Hrvatske a sva komunikacija odvijala se preko FB stranice International Talents For Global Empowerment kako bi sve bio transparentno.      

 

 

Cilj je ovog natjecanja humanizirati odnose globalno koristeći tehnologiju. Na natjecanje su se mogli prijaviti učenici od 3-19 godina (u nekim državama svijeta školovanje počinje predškolskim obrazovanjem djece od 3 godine). Zadano je 17 ciljeva održivog razvoja. Zadatak za učenike bio je na bilo koji način prikazati neki od ciljeva (kreativnim uratkom, likovnim izražajem, plakatom kojeg bi izradili u nekom od web 2.0. alata) te ga ukoliko dođe do nominacije u finalnim online susretima predstaviti na engleskom jeziku i odgovoriti na nekoliko pitanja vezanih za rad kad sudci upitaju. Mentori (supervisors) šalju radove svojih učenika organizatorici koja sve prosljeđuje sudačkom timu za određenu kategoriju natjecanja koji ocjenjivanjem prave prednominacije. Sudački tim sastoji se od učitelja diljem svijeta koji u kategoriji u kojoj ocjenjuju radove ne smiju imati svoje učenike kako ne bi došlo do nepravilnosti u samom natjecanju. Na prednominacije poslano je preko 300 radova učenika iz 9 zemalja svijeta (Malezija, Indija, Crna Gora, Makedonija, Republika Hrvatska, Bangladeš, Ujedinjeni Eemirati, Pakistan). Četvrtaši Budimčani su zatim ušli u izbor od 200 nominiranih. Kategorije su podijeljene po godištima učenika. Glavni dio natjecanja održava se putem Zoom susreta na kojem su se predstavili i naši učenici sa svojim radovima. Četvrtaši su sudjelovali s likovnim uradcima (tehnika: flomaster/drvene bojice) na temu SDG- 14 : Life below water. Svi radovi nominiranih postavljeni su pravovremeno i na FB stranicu International Talents For Global Empowerment.

Naši učenici imali su priliku steći još jedno iskustvo međunarodnog susreta (natjecanja) s vršnjacima iz  cijelog svijeta. Osjetili su napetost i iščekivanje natjecanja te su imali priliku međusobno si dati povratnu informaciju o radovima. Uvježbali su s učiteljicom kako će svatko od njih predstaviti svoj rad u desetak rečenica na engleskom jeziku. To je bio najveći izazov i ujedno strah jer nisu sigurni u svoje poznavanje stranog jezika. A upravo je to bio zadatak na Zoom susretu. Cijelo natjecanje održano je na engleskom jeziku.

Učiteljica Patricija Hercog


  

  

  




Nominacije za međunarodno natjecanje

Autor: Tajana Tomoković, 7. 6. 2021.

International The Importance od Sustainable Development Goals in My Life

Učenici naše škole nominirani su za novo međunarodno natjecanje u organizaciji The circle of legends. Radi se o 5 učenika četvrtog razreda Područne škole Budimci: Antonia Marošević, Luka Marošević, Zvonimir Marošević, Paola Radojčić i Ognjen Putnik pod mentorstvom njihove učiteljice Patricije Hercog.

Natjecanje nosi naziv International The Importance of SDG-s in My Life (Međunarodna važnost ciljeva održivog razvoja u mom životu). Voditeljica cijelog natjecanja i koordinatorica svih događanja u ime The Circle of Legends  je mag. oec. Vedrana Šarec, Obrtničko-industrijska škola Županja iz Hrvatske a sva komunikacija odvijala se preko FB stranice International Talents For Global Empowerment kako bi sve bio transparentno.      

 

 

Cilj je ovog natjecanja humanizirati odnose globalno koristeći tehnologiju. Na natjecanje su se mogli prijaviti učenici od 3-19 godina (u nekim državama svijeta školovanje počinje predškolskim obrazovanjem djece od 3 godine). Zadano je 17 ciljeva održivog razvoja. Zadatak za učenike bio je na bilo koji način prikazati neki od ciljeva (kreativnim uratkom, likovnim izražajem, plakatom kojeg bi izradili u nekom od web 2.0. alata) te ga ukoliko dođe do nominacije u finalnim online susretima predstaviti na engleskom jeziku i odgovoriti na nekoliko pitanja vezanih za rad kad sudci upitaju. Mentori (supervisors) šalju radove svojih učenika organizatorici koja sve prosljeđuje sudačkom timu za određenu kategoriju natjecanja koji ocjenjivanjem prave prednominacije. Sudački tim sastoji se od učitelja diljem svijeta koji u kategoriji u kojoj ocjenjuju radove ne smiju imati svoje učenike kako ne bi došlo do nepravilnosti u samom natjecanju. Na prednominacije poslano je preko 300 radova učenika iz 9 zemalja svijeta (Malezija, Indija, Crna Gora, Makedonija, Republika Hrvatska, Bangladeš, Ujedinjeni Eemirati, Pakistan). Četvrtaši Budimčani su zatim ušli u izbor od 200 nominiranih. Kategorije su podijeljene po godištima učenika. Glavni dio natjecanja održava se putem Zoom susreta na kojem su se predstavili i naši učenici sa svojim radovima. Četvrtaši su sudjelovali s likovnim uradcima (tehnika: flomaster/drvene bojice) na temu SDG- 14 : Life below water. Svi radovi nominiranih postavljeni su pravovremeno i na FB stranicu International Talents For Global Empowerment.

Naši učenici imali su priliku steći još jedno iskustvo međunarodnog susreta (natjecanja) s vršnjacima iz  cijelog svijeta. Osjetili su napetost i iščekivanje natjecanja te su imali priliku međusobno si dati povratnu informaciju o radovima. Uvježbali su s učiteljicom kako će svatko od njih predstaviti svoj rad u desetak rečenica na engleskom jeziku. To je bio najveći izazov i ujedno strah jer nisu sigurni u svoje poznavanje stranog jezika. A upravo je to bio zadatak na Zoom susretu. Cijelo natjecanje održano je na engleskom jeziku.

Učiteljica Patricija Hercog


  

  

  




Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

e-Dnevnik

Projekti

 

Sigurnost na interentu

Centar za sigurniji Internet

      

 

 

 

 

Pet za net

 

Netica

Korisni linkovi



 > Prijava

CMS za škole logo
Osnovna škola Hinka Juhna Podgorač / H. Juhna 8, HR-31433 Podgorač / os-hjuhna-podgorac.skole.hr / os_podgorac@os-hjuhna-podgorac.skole.hr
preskoči na navigaciju