MALA ŠKOLA BONTONA! :)
Autor: Nina Erdeš, 18. 10. 2021.
Danas je u područnoj školi, u Budimcima, pedagoginja Nina Erdeš Babić održala pedagošku radionicu na temu „Mala škola bontona“. Pedagoška radionica provedena je s učenicima 1. razreda, učiteljice Patricije Hercog. Koristeći se programom Wordwall, učenici su sudjelovali u interaktivnoj igri koja se odnosila na prepoznavanje razlika između poželjnog i nepoželjnog ponašanja u školi, a učenici su aktivno sudjelovali i rado dijelili svoje mišljenje te dosadašnja iskustva. Poslušali su priču o jednom danu djeteta koje putuje od kuće do škole i lijepom ponašanju na tome putu te u samoj školi. Zajedno smo se kroz razgovor prisjetili različitih pravila lijepog ponašanja, a mnoga pravila su učenici sami predložili. Može se reći, kako su naši učenici prvog razreda uspješno prošli kroz prvi ciklus „Male škole bontona“!
MALA ŠKOLA BONTONA! :)
Autor: Nina Erdeš, 18. 10. 2021.
Danas je u područnoj školi, u Budimcima, pedagoginja Nina Erdeš Babić održala pedagošku radionicu na temu „Mala škola bontona“. Pedagoška radionica provedena je s učenicima 1. razreda, učiteljice Patricije Hercog. Koristeći se programom Wordwall, učenici su sudjelovali u interaktivnoj igri koja se odnosila na prepoznavanje razlika između poželjnog i nepoželjnog ponašanja u školi, a učenici su aktivno sudjelovali i rado dijelili svoje mišljenje te dosadašnja iskustva. Poslušali su priču o jednom danu djeteta koje putuje od kuće do škole i lijepom ponašanju na tome putu te u samoj školi. Zajedno smo se kroz razgovor prisjetili različitih pravila lijepog ponašanja, a mnoga pravila su učenici sami predložili. Može se reći, kako su naši učenici prvog razreda uspješno prošli kroz prvi ciklus „Male škole bontona“!
MALA ŠKOLA BONTONA! :)
Autor: Nina Erdeš, 18. 10. 2021.
Danas je u područnoj školi, u Budimcima, pedagoginja Nina Erdeš Babić održala pedagošku radionicu na temu „Mala škola bontona“. Pedagoška radionica provedena je s učenicima 1. razreda, učiteljice Patricije Hercog. Koristeći se programom Wordwall, učenici su sudjelovali u interaktivnoj igri koja se odnosila na prepoznavanje razlika između poželjnog i nepoželjnog ponašanja u školi, a učenici su aktivno sudjelovali i rado dijelili svoje mišljenje te dosadašnja iskustva. Poslušali su priču o jednom danu djeteta koje putuje od kuće do škole i lijepom ponašanju na tome putu te u samoj školi. Zajedno smo se kroz razgovor prisjetili različitih pravila lijepog ponašanja, a mnoga pravila su učenici sami predložili. Može se reći, kako su naši učenici prvog razreda uspješno prošli kroz prvi ciklus „Male škole bontona“!
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |