Videokonferencija kao motivacijska metoda u 1. razredu PŠ Budimci
Autor: Tajana Tomoković, 13. 12. 2021.
Nova generacija učenika, novi izazovi povlače za sobom nove ideje kako učenike koji tek započinju svoje školovanje pridobiti za učinkoviti rad i učenje, kako učenike što bezbolnije priviknuti na školsku okolinu i to privikavanje učiniti što prirodnijim… Sve navedeno zahtjeva i nove metode rada učitelja kao i neizostavan rad na sebi, usavršavanje, učenje, razvijanje digitalnih kompetencija i istraživanje kako prenijeti znanje u prirodnom okruženju učenicima. Učionica je novo prirodno okruženje učenika 1. razreda naše Područne škole Budimci. Druga je pandemijska godina gotovo iza nas a kraj pandemiji koronavirusom se ne nazire. Svi smo se u školama prilagodili novonastaloj situaciji i smanjili smo, gotovo i prestali izlaziti iz svojih razreda, zvati goste u razred, izvoditi završne priredbe... To nije razlog za paniku već samo „bubica“ u uhu….Kako izaći iz razreda a da iz njega ne izađemo? Kako motivirati učenike u svim stadijima nastavnog procesa, posebice na početku nastavnog sata kad pokušavamo privući učenikovu pozornost na novo nastavno gradivo. U našem prvom razredu to je motivacijska tehnika videokonferencije.
Korištenjem nekoliko digitalnih alata (u početku je to bio Skype, sada Zoom, Adobe connect, Webex – čak ponekad i videopoziv unutar Messengera) svoje učenike provođenjem videokonferencije u uvodnom dijelu sata uspješno pridobijem i zadržim im pažnju ostatak sata na nastavnom gradivu. Uspješnu metodu razvoja kompetencije učenika (videokonferenciju) koristim u gotovo svim nastavnim predmetima. Tako smo već u prvom polugodištu 1. razreda proveli 10ak videokonferencija sa knjižničarkom naše škole, učiteljicama i učenicima diljem naše domovine i izvan nje (u trajanju ne dužem od 15 minuta) na satu lektire (djela za cjelovito čitanje), govornih vježbi, tjelesne i zdravstvene kulture, matematike, glazbene kulture, izvannastavnih aktivnosti (Mala čitaonica)…
Kolegica S. Delić u jednom svom stručnom članku navodi:“ Pri samoj realizaciji važno je pridržavati se pravila i rasporeda govornika. Treba svakako izbjeći buku u kanalu te istovremeno govorenje sudionika. Videokonferencija treba teči bez neplaniranih i nepotrebnih stanki. Kako bi prijenos zvuka bio neometan treba govoriti razgovijetno ranije utvrđenim redoslijedom. Vrlo je važno obratiti pozornost i na sve zvukove u prostoriji kao što su pomicanje stolaca, zvonjava školskog zvona, ulični zvukovi i sl. Dobro je iskoristiti „mute opciju“ dok učenici s druge strane žice govore kako bi i njima pružili neometano izlaganje. Preporučljivo je dokumentiranje videokonferencije kroz snimanje video uratka ili pak fotografija.“ Držeći se pravila iskusnijih kolegica, propitkujući, isprobavajući u razredu nastavu učenicima činim primamljivijom za usvajanje.
Pravilno i svrsishodno primijeniti videokonferenciju na nastavnom satu jedan je od izazova s kojim se susrećemo pri korištenju ove čarobne (a tako jednostavne) tehnike rada u razredu. Ono što uviđam već sada kod mojih učenika je itekako napredak u razvijanju komunikacijskih i organizacijskih vještina kao i neizostavnog razvoja i usmjeravanja digitalnih kompetencija učenika. Što će tek biti do 4. razreda?
Učiteljica Patricija Hercog
Videokonferencija kao motivacijska metoda u 1. razredu PŠ Budimci
Autor: Tajana Tomoković, 13. 12. 2021.
Nova generacija učenika, novi izazovi povlače za sobom nove ideje kako učenike koji tek započinju svoje školovanje pridobiti za učinkoviti rad i učenje, kako učenike što bezbolnije priviknuti na školsku okolinu i to privikavanje učiniti što prirodnijim… Sve navedeno zahtjeva i nove metode rada učitelja kao i neizostavan rad na sebi, usavršavanje, učenje, razvijanje digitalnih kompetencija i istraživanje kako prenijeti znanje u prirodnom okruženju učenicima. Učionica je novo prirodno okruženje učenika 1. razreda naše Područne škole Budimci. Druga je pandemijska godina gotovo iza nas a kraj pandemiji koronavirusom se ne nazire. Svi smo se u školama prilagodili novonastaloj situaciji i smanjili smo, gotovo i prestali izlaziti iz svojih razreda, zvati goste u razred, izvoditi završne priredbe... To nije razlog za paniku već samo „bubica“ u uhu….Kako izaći iz razreda a da iz njega ne izađemo? Kako motivirati učenike u svim stadijima nastavnog procesa, posebice na početku nastavnog sata kad pokušavamo privući učenikovu pozornost na novo nastavno gradivo. U našem prvom razredu to je motivacijska tehnika videokonferencije.
Korištenjem nekoliko digitalnih alata (u početku je to bio Skype, sada Zoom, Adobe connect, Webex – čak ponekad i videopoziv unutar Messengera) svoje učenike provođenjem videokonferencije u uvodnom dijelu sata uspješno pridobijem i zadržim im pažnju ostatak sata na nastavnom gradivu. Uspješnu metodu razvoja kompetencije učenika (videokonferenciju) koristim u gotovo svim nastavnim predmetima. Tako smo već u prvom polugodištu 1. razreda proveli 10ak videokonferencija sa knjižničarkom naše škole, učiteljicama i učenicima diljem naše domovine i izvan nje (u trajanju ne dužem od 15 minuta) na satu lektire (djela za cjelovito čitanje), govornih vježbi, tjelesne i zdravstvene kulture, matematike, glazbene kulture, izvannastavnih aktivnosti (Mala čitaonica)…
Kolegica S. Delić u jednom svom stručnom članku navodi:“ Pri samoj realizaciji važno je pridržavati se pravila i rasporeda govornika. Treba svakako izbjeći buku u kanalu te istovremeno govorenje sudionika. Videokonferencija treba teči bez neplaniranih i nepotrebnih stanki. Kako bi prijenos zvuka bio neometan treba govoriti razgovijetno ranije utvrđenim redoslijedom. Vrlo je važno obratiti pozornost i na sve zvukove u prostoriji kao što su pomicanje stolaca, zvonjava školskog zvona, ulični zvukovi i sl. Dobro je iskoristiti „mute opciju“ dok učenici s druge strane žice govore kako bi i njima pružili neometano izlaganje. Preporučljivo je dokumentiranje videokonferencije kroz snimanje video uratka ili pak fotografija.“ Držeći se pravila iskusnijih kolegica, propitkujući, isprobavajući u razredu nastavu učenicima činim primamljivijom za usvajanje.
Pravilno i svrsishodno primijeniti videokonferenciju na nastavnom satu jedan je od izazova s kojim se susrećemo pri korištenju ove čarobne (a tako jednostavne) tehnike rada u razredu. Ono što uviđam već sada kod mojih učenika je itekako napredak u razvijanju komunikacijskih i organizacijskih vještina kao i neizostavnog razvoja i usmjeravanja digitalnih kompetencija učenika. Što će tek biti do 4. razreda?
Učiteljica Patricija Hercog
Videokonferencija kao motivacijska metoda u 1. razredu PŠ Budimci
Autor: Tajana Tomoković, 13. 12. 2021.
Nova generacija učenika, novi izazovi povlače za sobom nove ideje kako učenike koji tek započinju svoje školovanje pridobiti za učinkoviti rad i učenje, kako učenike što bezbolnije priviknuti na školsku okolinu i to privikavanje učiniti što prirodnijim… Sve navedeno zahtjeva i nove metode rada učitelja kao i neizostavan rad na sebi, usavršavanje, učenje, razvijanje digitalnih kompetencija i istraživanje kako prenijeti znanje u prirodnom okruženju učenicima. Učionica je novo prirodno okruženje učenika 1. razreda naše Područne škole Budimci. Druga je pandemijska godina gotovo iza nas a kraj pandemiji koronavirusom se ne nazire. Svi smo se u školama prilagodili novonastaloj situaciji i smanjili smo, gotovo i prestali izlaziti iz svojih razreda, zvati goste u razred, izvoditi završne priredbe... To nije razlog za paniku već samo „bubica“ u uhu….Kako izaći iz razreda a da iz njega ne izađemo? Kako motivirati učenike u svim stadijima nastavnog procesa, posebice na početku nastavnog sata kad pokušavamo privući učenikovu pozornost na novo nastavno gradivo. U našem prvom razredu to je motivacijska tehnika videokonferencije.
Korištenjem nekoliko digitalnih alata (u početku je to bio Skype, sada Zoom, Adobe connect, Webex – čak ponekad i videopoziv unutar Messengera) svoje učenike provođenjem videokonferencije u uvodnom dijelu sata uspješno pridobijem i zadržim im pažnju ostatak sata na nastavnom gradivu. Uspješnu metodu razvoja kompetencije učenika (videokonferenciju) koristim u gotovo svim nastavnim predmetima. Tako smo već u prvom polugodištu 1. razreda proveli 10ak videokonferencija sa knjižničarkom naše škole, učiteljicama i učenicima diljem naše domovine i izvan nje (u trajanju ne dužem od 15 minuta) na satu lektire (djela za cjelovito čitanje), govornih vježbi, tjelesne i zdravstvene kulture, matematike, glazbene kulture, izvannastavnih aktivnosti (Mala čitaonica)…
Kolegica S. Delić u jednom svom stručnom članku navodi:“ Pri samoj realizaciji važno je pridržavati se pravila i rasporeda govornika. Treba svakako izbjeći buku u kanalu te istovremeno govorenje sudionika. Videokonferencija treba teči bez neplaniranih i nepotrebnih stanki. Kako bi prijenos zvuka bio neometan treba govoriti razgovijetno ranije utvrđenim redoslijedom. Vrlo je važno obratiti pozornost i na sve zvukove u prostoriji kao što su pomicanje stolaca, zvonjava školskog zvona, ulični zvukovi i sl. Dobro je iskoristiti „mute opciju“ dok učenici s druge strane žice govore kako bi i njima pružili neometano izlaganje. Preporučljivo je dokumentiranje videokonferencije kroz snimanje video uratka ili pak fotografija.“ Držeći se pravila iskusnijih kolegica, propitkujući, isprobavajući u razredu nastavu učenicima činim primamljivijom za usvajanje.
Pravilno i svrsishodno primijeniti videokonferenciju na nastavnom satu jedan je od izazova s kojim se susrećemo pri korištenju ove čarobne (a tako jednostavne) tehnike rada u razredu. Ono što uviđam već sada kod mojih učenika je itekako napredak u razvijanju komunikacijskih i organizacijskih vještina kao i neizostavnog razvoja i usmjeravanja digitalnih kompetencija učenika. Što će tek biti do 4. razreda?
Učiteljica Patricija Hercog
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |