preskoči na sadržaj

Osnovna škola Hinka Juhna Podgorač

 > Naslovnica
Vijesti

Međunarodni projekt – AMIFN Čarobna interkulturalna mreža prijateljstva – module 5

Autor: Tajana Tomoković, 26. 3. 2023.

Mala škola PŠ Stipanovci u velikom projektu - Kaleidoskop vrlina

A Magical Intercultural Friednship Network (Čarobna interkulturalna mreža prijateljstva) je međunarodni projekt čiji je glavni cilj osnaživanje učenika i nastavnika u sferi interkulturalnosti kroz globalno umrežavanje, naglašavanje vršnjačkog učenja o drugim narodima, njihovim zemljama i kulturama. Kroz projekt se ostvaruje jedan od globalnih ciljeva UN-a za održivi razvoj, a to je  kvalitetno obrazovanje. 

Učenici KO 2./4. razreda PŠ Stipanovci ove šk. god. 2022./2023. uključili su se i u petu fazu međunarodnog projekta “Čarobna interkulturalna mreža prijateljstva – module 5”.  

Peti modul projekta nosi naziv Kaleidoskop vrlina, a u okviru njega učenici su kroz različite aktivnosti ojačali devet vrlina: radoznalost, samopouzdanje, odgovornost, originalnost, upornost, povjerenje, odlučnost, snalažljivost i kreativnost.  Pokretač ovog projekta je Željana Radojičić Lukić, a modul 5 ovog projekta usmjeren je na LJUDSKE VRLINE. Zadanim aktivnostima željeli smo osvijestiti činjenicu da su danas ljudske mane u središtu zbivanja, te da su medijski članci o ljudskim manama daleko vidljiviji i da je velika rijetkost i veoma teško u središte  javnosti uključiti bilo koju ljudsku vrlinu, poput dobrote, ljubavi, poštenja ili iskrenosti. Naši učenici skloni su oponašanju svojih idola koji su najčešće stekli pažnju medija i veliku vidljivost na društvenim mrežama stavljajući u središte svojih aktivnosti ‒ mane poput nepoštovanja društvenih normi i rušenja svih mogućih kodeksa ponašanja. Namjera ovog modula je želja i pokušaj da vratimo vrline u modu i da pomognemo djeci da ih prepoznaju, nadograđuju, njeguju i na pravi način vrednuju. Kroz 9 različitih zadataka učenici su na različite, kreativne načine učili o vrlinama i o tome koliko su one važne, koliko nam pomažu ili odmažu u svakodnevnom životu i o tome kako i kada neka vrlina prerasta u manu. Kroz zadatke umrežavali smo se i upoznavali sa drugim sudionicima projekta, razmjenjivali sa njima iskustva u radu na zadacima te raspravljali na određene teme.  Projekt je započeo 24. listopada i trajao je do 20. prosinca 2022. g.  Realizacija projekta trajala je punih sedam tjedana, a učenici su svakog ponedjeljka dobivali tjedne zadatke koje su morali odrađivati unutar razrednog odjela. U realizaciju aktivnosti uključili smo i lokalnu zajednicu te smo ostvarili suradnju i sa najbližim kulturnim ustanovama i najbližim kulturno-povijesnim znamenitostima.  Ostvarili smo suradnju i sa učenicima iz Crne Gore i Republike Srbije koje su također bile sudionice projekta. Na ovakav način učenici su se interkulturalno povezali kao pripadnici različitih narodnosnih skupina. Tako su dobili priliku predstaviti svoj kraj u kojem žive i puno toga naučiti o drugima, a pri tome se družiti sa vršnjacima svoje dobi.  Za sve kvalitetno odrađene zadatke iz projekta učenici su dobili priznanja i zahvale.

    Učiteljica: Monika Mužar - Kos

 

 




Vijesti

Međunarodni projekt – AMIFN Čarobna interkulturalna mreža prijateljstva – module 5

Autor: Tajana Tomoković, 26. 3. 2023.

Mala škola PŠ Stipanovci u velikom projektu - Kaleidoskop vrlina

A Magical Intercultural Friednship Network (Čarobna interkulturalna mreža prijateljstva) je međunarodni projekt čiji je glavni cilj osnaživanje učenika i nastavnika u sferi interkulturalnosti kroz globalno umrežavanje, naglašavanje vršnjačkog učenja o drugim narodima, njihovim zemljama i kulturama. Kroz projekt se ostvaruje jedan od globalnih ciljeva UN-a za održivi razvoj, a to je  kvalitetno obrazovanje. 

Učenici KO 2./4. razreda PŠ Stipanovci ove šk. god. 2022./2023. uključili su se i u petu fazu međunarodnog projekta “Čarobna interkulturalna mreža prijateljstva – module 5”.  

Peti modul projekta nosi naziv Kaleidoskop vrlina, a u okviru njega učenici su kroz različite aktivnosti ojačali devet vrlina: radoznalost, samopouzdanje, odgovornost, originalnost, upornost, povjerenje, odlučnost, snalažljivost i kreativnost.  Pokretač ovog projekta je Željana Radojičić Lukić, a modul 5 ovog projekta usmjeren je na LJUDSKE VRLINE. Zadanim aktivnostima željeli smo osvijestiti činjenicu da su danas ljudske mane u središtu zbivanja, te da su medijski članci o ljudskim manama daleko vidljiviji i da je velika rijetkost i veoma teško u središte  javnosti uključiti bilo koju ljudsku vrlinu, poput dobrote, ljubavi, poštenja ili iskrenosti. Naši učenici skloni su oponašanju svojih idola koji su najčešće stekli pažnju medija i veliku vidljivost na društvenim mrežama stavljajući u središte svojih aktivnosti ‒ mane poput nepoštovanja društvenih normi i rušenja svih mogućih kodeksa ponašanja. Namjera ovog modula je želja i pokušaj da vratimo vrline u modu i da pomognemo djeci da ih prepoznaju, nadograđuju, njeguju i na pravi način vrednuju. Kroz 9 različitih zadataka učenici su na različite, kreativne načine učili o vrlinama i o tome koliko su one važne, koliko nam pomažu ili odmažu u svakodnevnom životu i o tome kako i kada neka vrlina prerasta u manu. Kroz zadatke umrežavali smo se i upoznavali sa drugim sudionicima projekta, razmjenjivali sa njima iskustva u radu na zadacima te raspravljali na određene teme.  Projekt je započeo 24. listopada i trajao je do 20. prosinca 2022. g.  Realizacija projekta trajala je punih sedam tjedana, a učenici su svakog ponedjeljka dobivali tjedne zadatke koje su morali odrađivati unutar razrednog odjela. U realizaciju aktivnosti uključili smo i lokalnu zajednicu te smo ostvarili suradnju i sa najbližim kulturnim ustanovama i najbližim kulturno-povijesnim znamenitostima.  Ostvarili smo suradnju i sa učenicima iz Crne Gore i Republike Srbije koje su također bile sudionice projekta. Na ovakav način učenici su se interkulturalno povezali kao pripadnici različitih narodnosnih skupina. Tako su dobili priliku predstaviti svoj kraj u kojem žive i puno toga naučiti o drugima, a pri tome se družiti sa vršnjacima svoje dobi.  Za sve kvalitetno odrađene zadatke iz projekta učenici su dobili priznanja i zahvale.

    Učiteljica: Monika Mužar - Kos

 

 




Međunarodni projekt – AMIFN Čarobna interkulturalna mreža prijateljstva – module 5

Autor: Tajana Tomoković, 26. 3. 2023.

Mala škola PŠ Stipanovci u velikom projektu - Kaleidoskop vrlina

A Magical Intercultural Friednship Network (Čarobna interkulturalna mreža prijateljstva) je međunarodni projekt čiji je glavni cilj osnaživanje učenika i nastavnika u sferi interkulturalnosti kroz globalno umrežavanje, naglašavanje vršnjačkog učenja o drugim narodima, njihovim zemljama i kulturama. Kroz projekt se ostvaruje jedan od globalnih ciljeva UN-a za održivi razvoj, a to je  kvalitetno obrazovanje. 

Učenici KO 2./4. razreda PŠ Stipanovci ove šk. god. 2022./2023. uključili su se i u petu fazu međunarodnog projekta “Čarobna interkulturalna mreža prijateljstva – module 5”.  

Peti modul projekta nosi naziv Kaleidoskop vrlina, a u okviru njega učenici su kroz različite aktivnosti ojačali devet vrlina: radoznalost, samopouzdanje, odgovornost, originalnost, upornost, povjerenje, odlučnost, snalažljivost i kreativnost.  Pokretač ovog projekta je Željana Radojičić Lukić, a modul 5 ovog projekta usmjeren je na LJUDSKE VRLINE. Zadanim aktivnostima željeli smo osvijestiti činjenicu da su danas ljudske mane u središtu zbivanja, te da su medijski članci o ljudskim manama daleko vidljiviji i da je velika rijetkost i veoma teško u središte  javnosti uključiti bilo koju ljudsku vrlinu, poput dobrote, ljubavi, poštenja ili iskrenosti. Naši učenici skloni su oponašanju svojih idola koji su najčešće stekli pažnju medija i veliku vidljivost na društvenim mrežama stavljajući u središte svojih aktivnosti ‒ mane poput nepoštovanja društvenih normi i rušenja svih mogućih kodeksa ponašanja. Namjera ovog modula je želja i pokušaj da vratimo vrline u modu i da pomognemo djeci da ih prepoznaju, nadograđuju, njeguju i na pravi način vrednuju. Kroz 9 različitih zadataka učenici su na različite, kreativne načine učili o vrlinama i o tome koliko su one važne, koliko nam pomažu ili odmažu u svakodnevnom životu i o tome kako i kada neka vrlina prerasta u manu. Kroz zadatke umrežavali smo se i upoznavali sa drugim sudionicima projekta, razmjenjivali sa njima iskustva u radu na zadacima te raspravljali na određene teme.  Projekt je započeo 24. listopada i trajao je do 20. prosinca 2022. g.  Realizacija projekta trajala je punih sedam tjedana, a učenici su svakog ponedjeljka dobivali tjedne zadatke koje su morali odrađivati unutar razrednog odjela. U realizaciju aktivnosti uključili smo i lokalnu zajednicu te smo ostvarili suradnju i sa najbližim kulturnim ustanovama i najbližim kulturno-povijesnim znamenitostima.  Ostvarili smo suradnju i sa učenicima iz Crne Gore i Republike Srbije koje su također bile sudionice projekta. Na ovakav način učenici su se interkulturalno povezali kao pripadnici različitih narodnosnih skupina. Tako su dobili priliku predstaviti svoj kraj u kojem žive i puno toga naučiti o drugima, a pri tome se družiti sa vršnjacima svoje dobi.  Za sve kvalitetno odrađene zadatke iz projekta učenici su dobili priznanja i zahvale.

    Učiteljica: Monika Mužar - Kos

 

 




Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

e-Dnevnik

Projekti

 

Sigurnost na interentu

Centar za sigurniji Internet

      

 

 

 

 

Pet za net

 

Netica

Korisni linkovi



 > Prijava

CMS za škole logo
Osnovna škola Hinka Juhna Podgorač / H. Juhna 8, HR-31433 Podgorač / os-hjuhna-podgorac.skole.hr / os_podgorac@os-hjuhna-podgorac.skole.hr
preskoči na navigaciju