Međunarodni projekt – AMIFN Čarobna interkulturalna mreža prijateljstva – module 5
Autor: Tajana Tomoković, 26. 3. 2023.
Mala škola PŠ Stipanovci u velikom projektu - Kaleidoskop vrlina A Magical Intercultural Friednship Network (Čarobna interkulturalna mreža prijateljstva) je međunarodni projekt čiji je glavni cilj osnaživanje učenika i nastavnika u sferi interkulturalnosti kroz globalno umrežavanje, naglašavanje vršnjačkog učenja o drugim narodima, njihovim zemljama i kulturama. Kroz projekt se ostvaruje jedan od globalnih ciljeva UN-a za održivi razvoj, a to je kvalitetno obrazovanje. Učenici KO 2./4. razreda PŠ Stipanovci ove šk. god. 2022./2023. uključili su se i u petu fazu međunarodnog projekta “Čarobna interkulturalna mreža prijateljstva – module 5”.
Peti modul projekta nosi naziv Kaleidoskop vrlina, a u okviru njega učenici su kroz različite aktivnosti ojačali devet vrlina: radoznalost, samopouzdanje, odgovornost, originalnost, upornost, povjerenje, odlučnost, snalažljivost i kreativnost. Pokretač ovog projekta je Željana Radojičić Lukić, a modul 5 ovog projekta usmjeren je na LJUDSKE VRLINE. Zadanim aktivnostima željeli smo osvijestiti činjenicu da su danas ljudske mane u središtu zbivanja, te da su medijski članci o ljudskim manama daleko vidljiviji i da je velika rijetkost i veoma teško u središte javnosti uključiti bilo koju ljudsku vrlinu, poput dobrote, ljubavi, poštenja ili iskrenosti. Naši učenici skloni su oponašanju svojih idola koji su najčešće stekli pažnju medija i veliku vidljivost na društvenim mrežama stavljajući u središte svojih aktivnosti ‒ mane poput nepoštovanja društvenih normi i rušenja svih mogućih kodeksa ponašanja. Namjera ovog modula je želja i pokušaj da vratimo vrline u modu i da pomognemo djeci da ih prepoznaju, nadograđuju, njeguju i na pravi način vrednuju. Kroz 9 različitih zadataka učenici su na različite, kreativne načine učili o vrlinama i o tome koliko su one važne, koliko nam pomažu ili odmažu u svakodnevnom životu i o tome kako i kada neka vrlina prerasta u manu. Kroz zadatke umrežavali smo se i upoznavali sa drugim sudionicima projekta, razmjenjivali sa njima iskustva u radu na zadacima te raspravljali na određene teme. Projekt je započeo 24. listopada i trajao je do 20. prosinca 2022. g. Realizacija projekta trajala je punih sedam tjedana, a učenici su svakog ponedjeljka dobivali tjedne zadatke koje su morali odrađivati unutar razrednog odjela. U realizaciju aktivnosti uključili smo i lokalnu zajednicu te smo ostvarili suradnju i sa najbližim kulturnim ustanovama i najbližim kulturno-povijesnim znamenitostima. Ostvarili smo suradnju i sa učenicima iz Crne Gore i Republike Srbije koje su također bile sudionice projekta. Na ovakav način učenici su se interkulturalno povezali kao pripadnici različitih narodnosnih skupina. Tako su dobili priliku predstaviti svoj kraj u kojem žive i puno toga naučiti o drugima, a pri tome se družiti sa vršnjacima svoje dobi. Za sve kvalitetno odrađene zadatke iz projekta učenici su dobili priznanja i zahvale.
Učiteljica: Monika Mužar - Kos
Međunarodni projekt – AMIFN Čarobna interkulturalna mreža prijateljstva – module 5
Autor: Tajana Tomoković, 26. 3. 2023.
Mala škola PŠ Stipanovci u velikom projektu - Kaleidoskop vrlina A Magical Intercultural Friednship Network (Čarobna interkulturalna mreža prijateljstva) je međunarodni projekt čiji je glavni cilj osnaživanje učenika i nastavnika u sferi interkulturalnosti kroz globalno umrežavanje, naglašavanje vršnjačkog učenja o drugim narodima, njihovim zemljama i kulturama. Kroz projekt se ostvaruje jedan od globalnih ciljeva UN-a za održivi razvoj, a to je kvalitetno obrazovanje. Učenici KO 2./4. razreda PŠ Stipanovci ove šk. god. 2022./2023. uključili su se i u petu fazu međunarodnog projekta “Čarobna interkulturalna mreža prijateljstva – module 5”.
Peti modul projekta nosi naziv Kaleidoskop vrlina, a u okviru njega učenici su kroz različite aktivnosti ojačali devet vrlina: radoznalost, samopouzdanje, odgovornost, originalnost, upornost, povjerenje, odlučnost, snalažljivost i kreativnost. Pokretač ovog projekta je Željana Radojičić Lukić, a modul 5 ovog projekta usmjeren je na LJUDSKE VRLINE. Zadanim aktivnostima željeli smo osvijestiti činjenicu da su danas ljudske mane u središtu zbivanja, te da su medijski članci o ljudskim manama daleko vidljiviji i da je velika rijetkost i veoma teško u središte javnosti uključiti bilo koju ljudsku vrlinu, poput dobrote, ljubavi, poštenja ili iskrenosti. Naši učenici skloni su oponašanju svojih idola koji su najčešće stekli pažnju medija i veliku vidljivost na društvenim mrežama stavljajući u središte svojih aktivnosti ‒ mane poput nepoštovanja društvenih normi i rušenja svih mogućih kodeksa ponašanja. Namjera ovog modula je želja i pokušaj da vratimo vrline u modu i da pomognemo djeci da ih prepoznaju, nadograđuju, njeguju i na pravi način vrednuju. Kroz 9 različitih zadataka učenici su na različite, kreativne načine učili o vrlinama i o tome koliko su one važne, koliko nam pomažu ili odmažu u svakodnevnom životu i o tome kako i kada neka vrlina prerasta u manu. Kroz zadatke umrežavali smo se i upoznavali sa drugim sudionicima projekta, razmjenjivali sa njima iskustva u radu na zadacima te raspravljali na određene teme. Projekt je započeo 24. listopada i trajao je do 20. prosinca 2022. g. Realizacija projekta trajala je punih sedam tjedana, a učenici su svakog ponedjeljka dobivali tjedne zadatke koje su morali odrađivati unutar razrednog odjela. U realizaciju aktivnosti uključili smo i lokalnu zajednicu te smo ostvarili suradnju i sa najbližim kulturnim ustanovama i najbližim kulturno-povijesnim znamenitostima. Ostvarili smo suradnju i sa učenicima iz Crne Gore i Republike Srbije koje su također bile sudionice projekta. Na ovakav način učenici su se interkulturalno povezali kao pripadnici različitih narodnosnih skupina. Tako su dobili priliku predstaviti svoj kraj u kojem žive i puno toga naučiti o drugima, a pri tome se družiti sa vršnjacima svoje dobi. Za sve kvalitetno odrađene zadatke iz projekta učenici su dobili priznanja i zahvale.
Učiteljica: Monika Mužar - Kos
Međunarodni projekt – AMIFN Čarobna interkulturalna mreža prijateljstva – module 5
Autor: Tajana Tomoković, 26. 3. 2023.
Mala škola PŠ Stipanovci u velikom projektu - Kaleidoskop vrlina A Magical Intercultural Friednship Network (Čarobna interkulturalna mreža prijateljstva) je međunarodni projekt čiji je glavni cilj osnaživanje učenika i nastavnika u sferi interkulturalnosti kroz globalno umrežavanje, naglašavanje vršnjačkog učenja o drugim narodima, njihovim zemljama i kulturama. Kroz projekt se ostvaruje jedan od globalnih ciljeva UN-a za održivi razvoj, a to je kvalitetno obrazovanje. Učenici KO 2./4. razreda PŠ Stipanovci ove šk. god. 2022./2023. uključili su se i u petu fazu međunarodnog projekta “Čarobna interkulturalna mreža prijateljstva – module 5”.
Peti modul projekta nosi naziv Kaleidoskop vrlina, a u okviru njega učenici su kroz različite aktivnosti ojačali devet vrlina: radoznalost, samopouzdanje, odgovornost, originalnost, upornost, povjerenje, odlučnost, snalažljivost i kreativnost. Pokretač ovog projekta je Željana Radojičić Lukić, a modul 5 ovog projekta usmjeren je na LJUDSKE VRLINE. Zadanim aktivnostima željeli smo osvijestiti činjenicu da su danas ljudske mane u središtu zbivanja, te da su medijski članci o ljudskim manama daleko vidljiviji i da je velika rijetkost i veoma teško u središte javnosti uključiti bilo koju ljudsku vrlinu, poput dobrote, ljubavi, poštenja ili iskrenosti. Naši učenici skloni su oponašanju svojih idola koji su najčešće stekli pažnju medija i veliku vidljivost na društvenim mrežama stavljajući u središte svojih aktivnosti ‒ mane poput nepoštovanja društvenih normi i rušenja svih mogućih kodeksa ponašanja. Namjera ovog modula je želja i pokušaj da vratimo vrline u modu i da pomognemo djeci da ih prepoznaju, nadograđuju, njeguju i na pravi način vrednuju. Kroz 9 različitih zadataka učenici su na različite, kreativne načine učili o vrlinama i o tome koliko su one važne, koliko nam pomažu ili odmažu u svakodnevnom životu i o tome kako i kada neka vrlina prerasta u manu. Kroz zadatke umrežavali smo se i upoznavali sa drugim sudionicima projekta, razmjenjivali sa njima iskustva u radu na zadacima te raspravljali na određene teme. Projekt je započeo 24. listopada i trajao je do 20. prosinca 2022. g. Realizacija projekta trajala je punih sedam tjedana, a učenici su svakog ponedjeljka dobivali tjedne zadatke koje su morali odrađivati unutar razrednog odjela. U realizaciju aktivnosti uključili smo i lokalnu zajednicu te smo ostvarili suradnju i sa najbližim kulturnim ustanovama i najbližim kulturno-povijesnim znamenitostima. Ostvarili smo suradnju i sa učenicima iz Crne Gore i Republike Srbije koje su također bile sudionice projekta. Na ovakav način učenici su se interkulturalno povezali kao pripadnici različitih narodnosnih skupina. Tako su dobili priliku predstaviti svoj kraj u kojem žive i puno toga naučiti o drugima, a pri tome se družiti sa vršnjacima svoje dobi. Za sve kvalitetno odrađene zadatke iz projekta učenici su dobili priznanja i zahvale.
Učiteljica: Monika Mužar - Kos
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |