preskoči na sadržaj

Osnovna škola Hinka Juhna Podgorač

 > Naslovnica
Vijesti

Plesna haljina žutog maslačka u online okruženju

Autor: Tajana Tomoković, 30. 4. 2020.

Kako smo u ovoj pandemiji napravili prve korake online nastave i dobro se snašli, vrijeme je da se mali đaci prvaci okušaju u čitanju djela za cjelovito čitanje. Iako su sumorna vremena,  veselo proljeće nam je ušlo na velika vrata tako da je izbor za prvu knjigu pao na Plesnu haljinu žutog maslačka, Sunčane Škrinjarić.

Ishode koje planiramo ovom pričom ostvariti su: 

OŠ HJ B.1.2. Učenik sluša/čita književni tekst, izražava o čemu tekst govori i prepoznaje književne tekstove prema obliku u skladu s jezičnim razvojem i dobi.

OŠ HJ A.1.4.

Učenik piše školskim formalnim pismom slova, riječi i kratke rečenice u skladu s jezičnim razvojem.
OŠ HJ B.1.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta.

Ishodi međupredmetnih tema:

zdr B.1.1.A. Razlikuje primjereno od neprimjerenoga ponašanja.

zdr B.1.2.B. Razlikuje osnovne emocije i razvija empatiju.

zdr B.1.2.C. Prepoznaje i uvažava različitosti.

osr A.1.2. Upravlja emocijama i ponašanjem.

osr B.1.1. Prepoznaje i uvažava potrebe i osjećaje drugih.

 

    Kako bi učenici uspješno ostvarili planirane odgojno- obrazovne ishode te ishode međupredmetnih tema, odlučila sam se za vrlo jednostavan alat, a to je Wakelet. Unutar Wakeleta zadatke sam postavila redom, jedan ispod drugoga.  Kako bih izbjegla monotoniju, unutar Wakeleta koristila sam još 3 web 2.0 alata, thinglink za istraživački rad i matematički zadatak, Learning.Apps  za kvizove i Canvu za izradu plakata.

    Na samom početku učenici su poslušali priču, a nakon toga ju i pročitali. Uslijedila su pitanja za razumijevanje pročitanog teksta na koja su učenici odgovarali u bilježnicu. Sljedeći zadatak je bio istražiti o maslačku, a nakon istraživanja uslijedio je kviz koji nam je poslužio kao izlazna kartica. Kako se radnja priče odvija u proljeće, svoje znanja o proljeću provjerili su na kvizu Tko želi biti milijunaš. Tu se našao i jedan matematički zadatak povezan s glavnim likom priče,a na samom kraju učenici su se okušali u ulozi ilustratora i nacrtali svoju naslovnicu priče Plesna haljina žutog maslačka.

Prilog:

Plesna haljina žutog maslačka- kviz: learningApps.org

Proljeće- Tko želi biti milijunaš? : Tko želi biti milijunaš?

Wakelet kolekcija: Plesna haljina žutog maslačka, Sunčana Škrinjarić

Učiteljica Ljubica Đurić




Vijesti

Plesna haljina žutog maslačka u online okruženju

Autor: Tajana Tomoković, 30. 4. 2020.

Kako smo u ovoj pandemiji napravili prve korake online nastave i dobro se snašli, vrijeme je da se mali đaci prvaci okušaju u čitanju djela za cjelovito čitanje. Iako su sumorna vremena,  veselo proljeće nam je ušlo na velika vrata tako da je izbor za prvu knjigu pao na Plesnu haljinu žutog maslačka, Sunčane Škrinjarić.

Ishode koje planiramo ovom pričom ostvariti su: 

OŠ HJ B.1.2. Učenik sluša/čita književni tekst, izražava o čemu tekst govori i prepoznaje književne tekstove prema obliku u skladu s jezičnim razvojem i dobi.

OŠ HJ A.1.4.

Učenik piše školskim formalnim pismom slova, riječi i kratke rečenice u skladu s jezičnim razvojem.
OŠ HJ B.1.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta.

Ishodi međupredmetnih tema:

zdr B.1.1.A. Razlikuje primjereno od neprimjerenoga ponašanja.

zdr B.1.2.B. Razlikuje osnovne emocije i razvija empatiju.

zdr B.1.2.C. Prepoznaje i uvažava različitosti.

osr A.1.2. Upravlja emocijama i ponašanjem.

osr B.1.1. Prepoznaje i uvažava potrebe i osjećaje drugih.

 

    Kako bi učenici uspješno ostvarili planirane odgojno- obrazovne ishode te ishode međupredmetnih tema, odlučila sam se za vrlo jednostavan alat, a to je Wakelet. Unutar Wakeleta zadatke sam postavila redom, jedan ispod drugoga.  Kako bih izbjegla monotoniju, unutar Wakeleta koristila sam još 3 web 2.0 alata, thinglink za istraživački rad i matematički zadatak, Learning.Apps  za kvizove i Canvu za izradu plakata.

    Na samom početku učenici su poslušali priču, a nakon toga ju i pročitali. Uslijedila su pitanja za razumijevanje pročitanog teksta na koja su učenici odgovarali u bilježnicu. Sljedeći zadatak je bio istražiti o maslačku, a nakon istraživanja uslijedio je kviz koji nam je poslužio kao izlazna kartica. Kako se radnja priče odvija u proljeće, svoje znanja o proljeću provjerili su na kvizu Tko želi biti milijunaš. Tu se našao i jedan matematički zadatak povezan s glavnim likom priče,a na samom kraju učenici su se okušali u ulozi ilustratora i nacrtali svoju naslovnicu priče Plesna haljina žutog maslačka.

Prilog:

Plesna haljina žutog maslačka- kviz: learningApps.org

Proljeće- Tko želi biti milijunaš? : Tko želi biti milijunaš?

Wakelet kolekcija: Plesna haljina žutog maslačka, Sunčana Škrinjarić

Učiteljica Ljubica Đurić




Plesna haljina žutog maslačka u online okruženju

Autor: Tajana Tomoković, 30. 4. 2020.

Kako smo u ovoj pandemiji napravili prve korake online nastave i dobro se snašli, vrijeme je da se mali đaci prvaci okušaju u čitanju djela za cjelovito čitanje. Iako su sumorna vremena,  veselo proljeće nam je ušlo na velika vrata tako da je izbor za prvu knjigu pao na Plesnu haljinu žutog maslačka, Sunčane Škrinjarić.

Ishode koje planiramo ovom pričom ostvariti su: 

OŠ HJ B.1.2. Učenik sluša/čita književni tekst, izražava o čemu tekst govori i prepoznaje književne tekstove prema obliku u skladu s jezičnim razvojem i dobi.

OŠ HJ A.1.4.

Učenik piše školskim formalnim pismom slova, riječi i kratke rečenice u skladu s jezičnim razvojem.
OŠ HJ B.1.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta.

Ishodi međupredmetnih tema:

zdr B.1.1.A. Razlikuje primjereno od neprimjerenoga ponašanja.

zdr B.1.2.B. Razlikuje osnovne emocije i razvija empatiju.

zdr B.1.2.C. Prepoznaje i uvažava različitosti.

osr A.1.2. Upravlja emocijama i ponašanjem.

osr B.1.1. Prepoznaje i uvažava potrebe i osjećaje drugih.

 

    Kako bi učenici uspješno ostvarili planirane odgojno- obrazovne ishode te ishode međupredmetnih tema, odlučila sam se za vrlo jednostavan alat, a to je Wakelet. Unutar Wakeleta zadatke sam postavila redom, jedan ispod drugoga.  Kako bih izbjegla monotoniju, unutar Wakeleta koristila sam još 3 web 2.0 alata, thinglink za istraživački rad i matematički zadatak, Learning.Apps  za kvizove i Canvu za izradu plakata.

    Na samom početku učenici su poslušali priču, a nakon toga ju i pročitali. Uslijedila su pitanja za razumijevanje pročitanog teksta na koja su učenici odgovarali u bilježnicu. Sljedeći zadatak je bio istražiti o maslačku, a nakon istraživanja uslijedio je kviz koji nam je poslužio kao izlazna kartica. Kako se radnja priče odvija u proljeće, svoje znanja o proljeću provjerili su na kvizu Tko želi biti milijunaš. Tu se našao i jedan matematički zadatak povezan s glavnim likom priče,a na samom kraju učenici su se okušali u ulozi ilustratora i nacrtali svoju naslovnicu priče Plesna haljina žutog maslačka.

Prilog:

Plesna haljina žutog maslačka- kviz: learningApps.org

Proljeće- Tko želi biti milijunaš? : Tko želi biti milijunaš?

Wakelet kolekcija: Plesna haljina žutog maslačka, Sunčana Škrinjarić

Učiteljica Ljubica Đurić




Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

e-Dnevnik

Projekti

 

Sigurnost na interentu

Centar za sigurniji Internet

      

 

 

 

 

Pet za net

 

Netica

Korisni linkovi



 > Prijava

CMS za škole logo
Osnovna škola Hinka Juhna Podgorač / H. Juhna 8, HR-31433 Podgorač / os-hjuhna-podgorac.skole.hr / os_podgorac@os-hjuhna-podgorac.skole.hr
preskoči na navigaciju