PROJEKT ŠAFRAN
Autor: Tajana Tomoković, 31. 1. 2016.
Naša se škola ove godine uključila u projekt Šafran u kojem sudjeluju učenici predmetne nastave. Učenici su 13. listopada 2015. sa svojim učiteljicama zasadili lukovice šafrana, a tijekom studenog, prosinca i siječnja pratili njihov rast što smo zabilježili fotografiranjem. Lukovice su počele klijati još u prosincu, ali do danas nažalost niti jedan šafran nije procvao. Lukovice ćemo i dalje nastaviti promatrati, fotografirati i pratiti njihov rast sve dok posljednji šafran ne bude procvao.
Projekt Šafran je aktivnost u koju se svake godine uključuju škole iz cijelog svijeta. Irska zaklada za obrazovanje o Holokaustu opskrbljuje škole lukovicama žutog šafrana koje se u jesen sade u znak sjećanja na milijun i pol židovske djece i tisuće druge djece koji su umrli u Holokaustu. Žuti cvjetovi podsjećaju na žute Davidove zvijezde koje su Židovi bili prisiljeni nositi pod nacistićkom vlašću. Sudjelovanjem u ovom projektu, mladi se ljudi upoznaju s temom Holokaust i podižu svijest o opasnostima diskriminacije, predrasuda i nesnošljivosti.
7.a razred je sa svojom razrednicom Tajanom Vinić pod satom razrednika i u okviru dodatne nastave iz engleskog jezika organizirao radionicu na kojoj su izrađivali origami šafrane. Šafrane su izrađivali u paru, a nakon toga su se upoznali s listom riječi na engleskom jeziku koje su razvrstavali na pozitivne i negativne. Raspravljalo se tako o predrasudama, diskriminaciji, rasizmu i mržnji što je zapravo i dovelo do holokausta, ali i o toleranciji, prihvaćanju, poštivanju, prijateljstvu i ljubavi koje je naposlijetku pobijedilo. Potom su učenici sve te pozitivne riječi ispisali na origami šafrane, a negativne riječi na smeđi hamer (koji je predstavljao zemlju) čime su vizualno prikazali kako dobro ipak pobjeđuje, izrasta i ostavlja iza sebe sve ono loše. Učenici su time naučili da je svijet dovoljno velik za sve nas i da svi moramo naučiti kako je divno što postoje razlike. Svijest o raznolikosti čini nas bogatijima i tolerantnijima.
Učiteljice: Tajana vinić, Zvjezdana Riger i Maja Benak
safran1.jpg (89.05 KB)
safran2.jpg (83.63 KB)
safran3.jpg (89.45 KB)
safran4.jpg (85.06 KB)
safran5.jpg (91.22 KB)
safran7.jpg (49.26 KB)
safran8.jpg (69.44 KB)
safran9.jpg (45.12 KB)
safran10.jpg (34.59 KB)
safran11.jpg (55.31 KB)
safran12.jpg (68.19 KB)
PROJEKT ŠAFRAN
Autor: Tajana Tomoković, 31. 1. 2016.
Naša se škola ove godine uključila u projekt Šafran u kojem sudjeluju učenici predmetne nastave. Učenici su 13. listopada 2015. sa svojim učiteljicama zasadili lukovice šafrana, a tijekom studenog, prosinca i siječnja pratili njihov rast što smo zabilježili fotografiranjem. Lukovice su počele klijati još u prosincu, ali do danas nažalost niti jedan šafran nije procvao. Lukovice ćemo i dalje nastaviti promatrati, fotografirati i pratiti njihov rast sve dok posljednji šafran ne bude procvao.
Projekt Šafran je aktivnost u koju se svake godine uključuju škole iz cijelog svijeta. Irska zaklada za obrazovanje o Holokaustu opskrbljuje škole lukovicama žutog šafrana koje se u jesen sade u znak sjećanja na milijun i pol židovske djece i tisuće druge djece koji su umrli u Holokaustu. Žuti cvjetovi podsjećaju na žute Davidove zvijezde koje su Židovi bili prisiljeni nositi pod nacistićkom vlašću. Sudjelovanjem u ovom projektu, mladi se ljudi upoznaju s temom Holokaust i podižu svijest o opasnostima diskriminacije, predrasuda i nesnošljivosti.
7.a razred je sa svojom razrednicom Tajanom Vinić pod satom razrednika i u okviru dodatne nastave iz engleskog jezika organizirao radionicu na kojoj su izrađivali origami šafrane. Šafrane su izrađivali u paru, a nakon toga su se upoznali s listom riječi na engleskom jeziku koje su razvrstavali na pozitivne i negativne. Raspravljalo se tako o predrasudama, diskriminaciji, rasizmu i mržnji što je zapravo i dovelo do holokausta, ali i o toleranciji, prihvaćanju, poštivanju, prijateljstvu i ljubavi koje je naposlijetku pobijedilo. Potom su učenici sve te pozitivne riječi ispisali na origami šafrane, a negativne riječi na smeđi hamer (koji je predstavljao zemlju) čime su vizualno prikazali kako dobro ipak pobjeđuje, izrasta i ostavlja iza sebe sve ono loše. Učenici su time naučili da je svijet dovoljno velik za sve nas i da svi moramo naučiti kako je divno što postoje razlike. Svijest o raznolikosti čini nas bogatijima i tolerantnijima.
Učiteljice: Tajana vinić, Zvjezdana Riger i Maja Benak
safran1.jpg (89.05 KB)
safran2.jpg (83.63 KB)
safran3.jpg (89.45 KB)
safran4.jpg (85.06 KB)
safran5.jpg (91.22 KB)
safran7.jpg (49.26 KB)
safran8.jpg (69.44 KB)
safran9.jpg (45.12 KB)
safran10.jpg (34.59 KB)
safran11.jpg (55.31 KB)
safran12.jpg (68.19 KB)
PROJEKT ŠAFRAN
Autor: Tajana Tomoković, 31. 1. 2016.
Naša se škola ove godine uključila u projekt Šafran u kojem sudjeluju učenici predmetne nastave. Učenici su 13. listopada 2015. sa svojim učiteljicama zasadili lukovice šafrana, a tijekom studenog, prosinca i siječnja pratili njihov rast što smo zabilježili fotografiranjem. Lukovice su počele klijati još u prosincu, ali do danas nažalost niti jedan šafran nije procvao. Lukovice ćemo i dalje nastaviti promatrati, fotografirati i pratiti njihov rast sve dok posljednji šafran ne bude procvao.
Projekt Šafran je aktivnost u koju se svake godine uključuju škole iz cijelog svijeta. Irska zaklada za obrazovanje o Holokaustu opskrbljuje škole lukovicama žutog šafrana koje se u jesen sade u znak sjećanja na milijun i pol židovske djece i tisuće druge djece koji su umrli u Holokaustu. Žuti cvjetovi podsjećaju na žute Davidove zvijezde koje su Židovi bili prisiljeni nositi pod nacistićkom vlašću. Sudjelovanjem u ovom projektu, mladi se ljudi upoznaju s temom Holokaust i podižu svijest o opasnostima diskriminacije, predrasuda i nesnošljivosti.
7.a razred je sa svojom razrednicom Tajanom Vinić pod satom razrednika i u okviru dodatne nastave iz engleskog jezika organizirao radionicu na kojoj su izrađivali origami šafrane. Šafrane su izrađivali u paru, a nakon toga su se upoznali s listom riječi na engleskom jeziku koje su razvrstavali na pozitivne i negativne. Raspravljalo se tako o predrasudama, diskriminaciji, rasizmu i mržnji što je zapravo i dovelo do holokausta, ali i o toleranciji, prihvaćanju, poštivanju, prijateljstvu i ljubavi koje je naposlijetku pobijedilo. Potom su učenici sve te pozitivne riječi ispisali na origami šafrane, a negativne riječi na smeđi hamer (koji je predstavljao zemlju) čime su vizualno prikazali kako dobro ipak pobjeđuje, izrasta i ostavlja iza sebe sve ono loše. Učenici su time naučili da je svijet dovoljno velik za sve nas i da svi moramo naučiti kako je divno što postoje razlike. Svijest o raznolikosti čini nas bogatijima i tolerantnijima.
Učiteljice: Tajana vinić, Zvjezdana Riger i Maja Benak
safran1.jpg (89.05 KB)
safran2.jpg (83.63 KB)
safran3.jpg (89.45 KB)
safran4.jpg (85.06 KB)
safran5.jpg (91.22 KB)
safran7.jpg (49.26 KB)
safran8.jpg (69.44 KB)
safran9.jpg (45.12 KB)
safran10.jpg (34.59 KB)
safran11.jpg (55.31 KB)
safran12.jpg (68.19 KB)
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |