Učimo zajedno 3
Autor: Tajana Tomoković, 6. 7. 2017.
U periodu od 14.6.2017. do 30.6.2017. naši su se učenici s pomoćnicama u nastavi dodijeljenim preko projekta Učimo zajedno 3 dodatno pripremali za nastavak školovanja, odnosno sljedeću školsku godinu. Tijekom dva mini-projekta: "Moja škola" i "Moj zavičaj" , učili su kako učiti upoznavajući različite metode vođenja bilježaka i ponavljanja gradiva, pri tome osnažujući svoju svijest o važnosti škole i njenoj uklopljenosti u širi društveni kontekst. Uz pomoć asistentica istraživali su i razmišljali o navedenim temama, donosili vlastite zaključke te ih na kraju prezentirali, uz pomoć plakata koji su sami izradili, stručnim suradnicima škole. Smatramo kako je navedeni dodatni rad pozitivno djelovao na učenike u odgojnom i obrazovnom smislu, te na lijep način zaokružio uspješnu suradnju koju smo imali tijekom cijele nastavne godine. Pedagoginja, Ida Kovač
Učimo zajedno 3
Autor: Tajana Tomoković, 6. 7. 2017.
U periodu od 14.6.2017. do 30.6.2017. naši su se učenici s pomoćnicama u nastavi dodijeljenim preko projekta Učimo zajedno 3 dodatno pripremali za nastavak školovanja, odnosno sljedeću školsku godinu. Tijekom dva mini-projekta: "Moja škola" i "Moj zavičaj" , učili su kako učiti upoznavajući različite metode vođenja bilježaka i ponavljanja gradiva, pri tome osnažujući svoju svijest o važnosti škole i njenoj uklopljenosti u širi društveni kontekst. Uz pomoć asistentica istraživali su i razmišljali o navedenim temama, donosili vlastite zaključke te ih na kraju prezentirali, uz pomoć plakata koji su sami izradili, stručnim suradnicima škole. Smatramo kako je navedeni dodatni rad pozitivno djelovao na učenike u odgojnom i obrazovnom smislu, te na lijep način zaokružio uspješnu suradnju koju smo imali tijekom cijele nastavne godine. Pedagoginja, Ida Kovač
Učimo zajedno 3
Autor: Tajana Tomoković, 6. 7. 2017.
U periodu od 14.6.2017. do 30.6.2017. naši su se učenici s pomoćnicama u nastavi dodijeljenim preko projekta Učimo zajedno 3 dodatno pripremali za nastavak školovanja, odnosno sljedeću školsku godinu. Tijekom dva mini-projekta: "Moja škola" i "Moj zavičaj" , učili su kako učiti upoznavajući različite metode vođenja bilježaka i ponavljanja gradiva, pri tome osnažujući svoju svijest o važnosti škole i njenoj uklopljenosti u širi društveni kontekst. Uz pomoć asistentica istraživali su i razmišljali o navedenim temama, donosili vlastite zaključke te ih na kraju prezentirali, uz pomoć plakata koji su sami izradili, stručnim suradnicima škole. Smatramo kako je navedeni dodatni rad pozitivno djelovao na učenike u odgojnom i obrazovnom smislu, te na lijep način zaokružio uspješnu suradnju koju smo imali tijekom cijele nastavne godine. Pedagoginja, Ida Kovač
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |