Čarolija Mjeseca hrvatske knjige u Budimcima
Autor: Tajana Tomoković, 5. 11. 2019.
Mjesec je hrvatske knjige. Tijekom mjesec dana, od 15. listopada do 15. studenoga, nastoji se na nacionalnoj, ali i na lokalnim razinama govoriti o knjizi, promicati čitanje te na različitim programima okupljati sve one koje knjiga istinski zanima. Moto je ove 2019. godine- U ritmu čitanja! S tim na umu moj 3. r. OŠ Hinka Juhna Podgorač, PŠ Budimci krenuo je u svom ritmu čitanja. Čitaju dječje časopise, slikovnice, pjesme, priče i romane u kutku za čitanje u našem razredu. Čitaju sa svojim roditeljima uvečer prije spavanja.
Prije avanture čitanja izradili su vlastite straničnike oslikavši ih motivima jeseni, a koje koriste pri čitanju djela. Čitaju lektirna djela a potom uz moju pomoć i vodstvo uvode nove metode u interpretacije istih. Prva je takva lektira Miševi i mačke naglavačke (L.Paljetak) za čiju smo interpretaciju pozvali školsku knjižničarku J. Vešligaj, dragu nam gošću, suradnicu i prijateljicu. Pjesme su učenici čitali u školi u protekla dva tjedna u kutku za čitanje. Početkom sata interpretacije zaigrali smo staru igru „Vješala“ koristeći kredu i ploču- učenici su uživali u toj igri, pogodili naslov djela i pisca. Uslijedila je izrada inovativnih šaljivih naslovnica za neke od pjesama, plakat za razredni pano, izrada lutaka i scene za kazalište, ono što najviše djeca vole- moglo je početi kazalište lutaka! Uživanje u mini izvedbama kazališnih ulomaka naših malih lutkara.
Uslijedilo je nešto drugačije i opet zanimljivo mojim učenicima. Čudnovate zgode šegrta Hlapića, naše spisateljice Ivane Brlić- Mažuranić. Nakon samostalnog čitanja romana uslijedila je razredna videokonferencija (omiljena aktivnost mojih trećaša). Studentica 3. godine Odjela za informacijske znanosti Sveučilišta u Zadru Natali Ribarić i doc. dr. sc. Drahomira Cupar čitale su ulomke iz Hlapića te razgovarale s učenicima o pročitanom. S obzirom da je osim pročitanog ulomka učenicima bio neobičan naglasak studentica iz Zadra, porazgovarali smo kratko i o različitim naglascima i narječjima hrvatskoga jezika te dogovorili sudjelovanje u nastavi Prirode u društva izravnim javljanjem iz Zadra, pored mora kako bi djeca uživo vidjela Jadransko more i otoke u okviru nastavne teme Izgled zavičaja/Primorski zavičaj.
U mjesecu hrvatske knjige očekuje nas događaj Večer knjige u našem razredu, na koju ćemo pozvati sve zainteresirane te uz šalicu čaja i kolač čitati omiljene slikovnice, ulomke romana, bajke kako bi nas ljubav prema knjizi još više međusobno povezala. Želja nam je čitati sa svima koje knjiga istinski zanima, ali i približiti knjigu onima koji još nisu imali prilike zaljubiti se u nju. Aktivnosti vezane uz knjigu provodimo i u sklopu eTwinning projekta Čitateljski izazov.
Učiteljica Patricija Hercog
Čarolija Mjeseca hrvatske knjige u Budimcima
Autor: Tajana Tomoković, 5. 11. 2019.
Mjesec je hrvatske knjige. Tijekom mjesec dana, od 15. listopada do 15. studenoga, nastoji se na nacionalnoj, ali i na lokalnim razinama govoriti o knjizi, promicati čitanje te na različitim programima okupljati sve one koje knjiga istinski zanima. Moto je ove 2019. godine- U ritmu čitanja! S tim na umu moj 3. r. OŠ Hinka Juhna Podgorač, PŠ Budimci krenuo je u svom ritmu čitanja. Čitaju dječje časopise, slikovnice, pjesme, priče i romane u kutku za čitanje u našem razredu. Čitaju sa svojim roditeljima uvečer prije spavanja.
Prije avanture čitanja izradili su vlastite straničnike oslikavši ih motivima jeseni, a koje koriste pri čitanju djela. Čitaju lektirna djela a potom uz moju pomoć i vodstvo uvode nove metode u interpretacije istih. Prva je takva lektira Miševi i mačke naglavačke (L.Paljetak) za čiju smo interpretaciju pozvali školsku knjižničarku J. Vešligaj, dragu nam gošću, suradnicu i prijateljicu. Pjesme su učenici čitali u školi u protekla dva tjedna u kutku za čitanje. Početkom sata interpretacije zaigrali smo staru igru „Vješala“ koristeći kredu i ploču- učenici su uživali u toj igri, pogodili naslov djela i pisca. Uslijedila je izrada inovativnih šaljivih naslovnica za neke od pjesama, plakat za razredni pano, izrada lutaka i scene za kazalište, ono što najviše djeca vole- moglo je početi kazalište lutaka! Uživanje u mini izvedbama kazališnih ulomaka naših malih lutkara.
Uslijedilo je nešto drugačije i opet zanimljivo mojim učenicima. Čudnovate zgode šegrta Hlapića, naše spisateljice Ivane Brlić- Mažuranić. Nakon samostalnog čitanja romana uslijedila je razredna videokonferencija (omiljena aktivnost mojih trećaša). Studentica 3. godine Odjela za informacijske znanosti Sveučilišta u Zadru Natali Ribarić i doc. dr. sc. Drahomira Cupar čitale su ulomke iz Hlapića te razgovarale s učenicima o pročitanom. S obzirom da je osim pročitanog ulomka učenicima bio neobičan naglasak studentica iz Zadra, porazgovarali smo kratko i o različitim naglascima i narječjima hrvatskoga jezika te dogovorili sudjelovanje u nastavi Prirode u društva izravnim javljanjem iz Zadra, pored mora kako bi djeca uživo vidjela Jadransko more i otoke u okviru nastavne teme Izgled zavičaja/Primorski zavičaj.
U mjesecu hrvatske knjige očekuje nas događaj Večer knjige u našem razredu, na koju ćemo pozvati sve zainteresirane te uz šalicu čaja i kolač čitati omiljene slikovnice, ulomke romana, bajke kako bi nas ljubav prema knjizi još više međusobno povezala. Želja nam je čitati sa svima koje knjiga istinski zanima, ali i približiti knjigu onima koji još nisu imali prilike zaljubiti se u nju. Aktivnosti vezane uz knjigu provodimo i u sklopu eTwinning projekta Čitateljski izazov.
Učiteljica Patricija Hercog
Čarolija Mjeseca hrvatske knjige u Budimcima
Autor: Tajana Tomoković, 5. 11. 2019.
Mjesec je hrvatske knjige. Tijekom mjesec dana, od 15. listopada do 15. studenoga, nastoji se na nacionalnoj, ali i na lokalnim razinama govoriti o knjizi, promicati čitanje te na različitim programima okupljati sve one koje knjiga istinski zanima. Moto je ove 2019. godine- U ritmu čitanja! S tim na umu moj 3. r. OŠ Hinka Juhna Podgorač, PŠ Budimci krenuo je u svom ritmu čitanja. Čitaju dječje časopise, slikovnice, pjesme, priče i romane u kutku za čitanje u našem razredu. Čitaju sa svojim roditeljima uvečer prije spavanja.
Prije avanture čitanja izradili su vlastite straničnike oslikavši ih motivima jeseni, a koje koriste pri čitanju djela. Čitaju lektirna djela a potom uz moju pomoć i vodstvo uvode nove metode u interpretacije istih. Prva je takva lektira Miševi i mačke naglavačke (L.Paljetak) za čiju smo interpretaciju pozvali školsku knjižničarku J. Vešligaj, dragu nam gošću, suradnicu i prijateljicu. Pjesme su učenici čitali u školi u protekla dva tjedna u kutku za čitanje. Početkom sata interpretacije zaigrali smo staru igru „Vješala“ koristeći kredu i ploču- učenici su uživali u toj igri, pogodili naslov djela i pisca. Uslijedila je izrada inovativnih šaljivih naslovnica za neke od pjesama, plakat za razredni pano, izrada lutaka i scene za kazalište, ono što najviše djeca vole- moglo je početi kazalište lutaka! Uživanje u mini izvedbama kazališnih ulomaka naših malih lutkara.
Uslijedilo je nešto drugačije i opet zanimljivo mojim učenicima. Čudnovate zgode šegrta Hlapića, naše spisateljice Ivane Brlić- Mažuranić. Nakon samostalnog čitanja romana uslijedila je razredna videokonferencija (omiljena aktivnost mojih trećaša). Studentica 3. godine Odjela za informacijske znanosti Sveučilišta u Zadru Natali Ribarić i doc. dr. sc. Drahomira Cupar čitale su ulomke iz Hlapića te razgovarale s učenicima o pročitanom. S obzirom da je osim pročitanog ulomka učenicima bio neobičan naglasak studentica iz Zadra, porazgovarali smo kratko i o različitim naglascima i narječjima hrvatskoga jezika te dogovorili sudjelovanje u nastavi Prirode u društva izravnim javljanjem iz Zadra, pored mora kako bi djeca uživo vidjela Jadransko more i otoke u okviru nastavne teme Izgled zavičaja/Primorski zavičaj.
U mjesecu hrvatske knjige očekuje nas događaj Večer knjige u našem razredu, na koju ćemo pozvati sve zainteresirane te uz šalicu čaja i kolač čitati omiljene slikovnice, ulomke romana, bajke kako bi nas ljubav prema knjizi još više međusobno povezala. Želja nam je čitati sa svima koje knjiga istinski zanima, ali i približiti knjigu onima koji još nisu imali prilike zaljubiti se u nju. Aktivnosti vezane uz knjigu provodimo i u sklopu eTwinning projekta Čitateljski izazov.
Učiteljica Patricija Hercog
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |